Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik weet het nog niet zo goed... sommige vakken zijn heel leuk/interessant en anderen zijn echt NIKS aan. ik doe hbo-verpleegkunde in Utrecht. ontzettend leuke klas, veel vrij maar ik begin steeds meer te twijfelen of ik wel echt de verpleegkunde in wil
![]() ![]()
|
![]() |
Mjah, niet echt leuk... Ik heb heel erg veel algemene vakken en die zijn dus echt niks aan. Gelukkig heb ik niet erg veel colleges, ik zit meer in de trein dan in de collegezalen...
Tis nog moelijk om er écht iets zinnigs over te zeggen, ik heb afgelopen maandag pas m'n eerste economische vak gehad, ik hoop dat er wat verbetering in komt...
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik ben nu totaal ongemotiveerd. Ik heb een andere kijk op Geschiedenis en hoe die je geleerd dient te worden, en daar voldoet deze school dus niet aan. Jammer. Ik probeer de propedeuse af te maken en dan Geschiedenis te studeren aan de universiteit, daar zal het hopelijk een stuk leuker zijn. ![]() ....Oh, enne, wie is die persoon die op mijn school ook de lerarenopleiding Geschiedenis doet? Is het een eerstejaars? Zo ja, dan ken ik diegene waarschijnlijk. Zo niet, dan ken ik 'm niet. ![]() Groetjes, Ripper
||
Citaat:
![]() ![]() Groetjes, Ripper
|
![]() |
Tot nu toe niet echt moeilijk (lees: behoorlijk makkelijk), maar wel zeer interessant. Alleen jammer dat ze niet dieper op de stof ingaan, wil eigenlijk sneller en meer
![]()
|
![]() |
Onwijs interessant
![]() Psychologie op de VU Alleen het vak methodologie is om te huilen zo saai, maja alles beter dan de middelbare school nietwaar ![]()
|
![]() |
ik heb net een contactuur rechten voor verpleegkundigen gemist
![]() maar normaal ga ik wel gewoon altijd hoor, alleen wanneer ik zeker weet dat ik het wel kan missen en er een reden voor heb.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Hogeschool van Amsterdam MWD mijn ervaringen Easygoing83 | 1 | 13-12-2009 12:56 | |
Algemene schoolzaken |
Het gaat helemaal niet slecht met het Nederlandse onderwijs. Verwijderd | 298 | 11-11-2007 12:41 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête (alweer...) >> Tagger AJMouse | 9 | 05-12-2004 15:15 | |
Algemene schoolzaken |
wat vind je tot nu toe van je nieuwe opleiding? Lente | 76 | 09-10-2004 20:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[Mijn nieuwe verhaal] tiram | 8 | 12-08-2004 14:57 | |
Algemene schoolzaken |
middelbare school Verwijderd | 31 | 14-04-2004 16:29 |