Advertentie | |
|
![]() |
|
na de vakantie:
nederlands literatuur engels duits 1 duits 2 frans 1 frans 2 wiskunde a1 wiskunde a2 maatschappijleer 2 geschiedenis 1 geschiedenis 2 ckv 1 ckv 2 (= kunstgeschiedenis) ckv 3 (= tekenen) anw levo gym
|
![]() |
Engels
Frans gevorderd Spaans beginners ATV (achtergronden toerisme en recreatie) GTR (geografie van toerisme en recreatie) PTR (producten van toerisme en recreatie) AMA (algemeen management) FMA (financieel management) MMA (marketing management) MCO (mondelinge communicatie) SCO (schriftelijke communicatie)
|
Verwijderd
|
Ik doe 6 VWO oude stijl:
Nederlands (3 uur per week) Economie I (6 uur per week) Engels (6 uur per week) Aardrijkskunde (6 uur per week) Biologie (4,5 uur per week) Gescheidenis (4,5 uur per week) Wiskunde A (4,5 uur per week) Dus 34,5 uur per week, maar dat tot half december, dan voorbereiden op examen. |
![]() |
|
Kee hier komt mijn lijstje!!
Nederlands Engels Frans Duits 12 Literatuur Aardrijkskunde Geschiedenis 12 Economie 12 Wiskunde A12 Lichamelijke Opvoeding Maatschappijleer KCV CKV Dat was het zo wel weer n beetje... vorig jaar had ik veel meer vakken want toen had ik Biologie 1 en ANW er ook nog bij dus t is een stuk verbetert!!! |
![]() |
|
![]() |
gemeenschappelijk gedeelte:
nederlands engels maatschappijleer algemene natuurwetenschappen informatica 1 ckv 1 letterkunde of zo profielwerkstuk of zo profielgedeelte: (economie & maatschapij) aardrijkskunden geschiedenis economie 1&2 wiskunde a 1&2 duits 1 vrije gedeelte: biologie |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
EHBSO (ehbo voor sport) (2 uur/wk)
Omgangskunde (2 uur/wk) buitensport (6 uur/wk) kano (6 uur/wk) sportmassage (3 uur/wk) sportspelen (2 uur/wk) trainingskunde (3 uur/wk) meer kan ik zo uit mijn hoofd niet opnoemen.
|
hmmz ik weet ze zo niet allemaal uit me hoofd maar hier een aantal:
Zakelijk nederlands Zakelijk engels Logica Hardware Software Onderhoud beheer en informatiesystemen Datacommunicatie Service Desk Help Desk En nog een aantal waar ik zo snel niet op kan komen. En de vakken wisselen. Je hebt zolang dat en dat vak en daarna heb je weer een nieuw vak ervoor |
![]() |
|
-Computergebruik (2 uur hoorcollege, 2 uur practicum, blij...)
-Hoofdlijnen van de taalkunde (2 uur hoorcollege) -Taalvaardigheid (2 uur werkcollege) -Middelnederlandse taalkunde (2 uur werkcollege) -Klankleer (2 uur hoorcollege) -Moderne Nederlandse letterkunde (3 uur hoorcollege) |
![]() |
|
![]() |
- Juridische vaardigheden
- Inleiding methodiek - Communicatietheorie - Tekststructuren - Sociologie - Strafrecht - Schuldhulpverlening - Psychologie - Staats- en bestuursrecht - Gespreksvoering - Arbeidsrecht - Sociale zekerheid - Interculturele communicatie - Politieke stromingen en wetgeving - Dienstverlening in de praktijk - Ethiek
|
In t 2e semester zullen er een aantal nieuwe vakken bijkomen en een aantal wegvallen. |
![]() |
|
Ehm..... ik zit op de lerarenopleiding Geschiedenis en krijg:
- Geschiedenis - Sociale Psychologie - Vakdidactiek (= een beetje Pedagogiek) - Coaching Het lijkt weinig, maar van die vakken heb ik best veel boeken en daar moet ik dus veel voor doen. Ripper
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Veranderen profielen havo/vwo ALDR | 67 | 02-08-2012 10:37 | |
De Kantine |
#1517 Saaiklokje en de rest Mc Kauw | 500 | 02-10-2011 19:50 | |
Studeren |