Advertentie | |
|
![]() |
|
Wizza? Been there
![]() 1) Koop/maak een pizzabodem Dit recept is eigenlijk voor over de spaghetti, maar zoals je begrijpt kun je het in principe overal op smeren, in dit geval op de pizzabodem. Voeg kaas & champignons & salami of whatever toe naar behoeven. Ingredienten: - 1 blikje tomatenpuree - 2 eetlepels olijfolie - 1/2 kopje gehakte uitjes - 1/2 kopje vermalen wiet - 1 snufje ( ![]() - Water (evenveel als de tomatenpuree) - 1/2 teen knoflook (snij 'm wel hè) - 1 snufje thijm - 1/2 theelepel zout 2) Mix het in een pan, deksel erop, laat 2 uur op het vuur staan, maar vergeet niet regelmatig goed te roeren. Laat 'm niet koud worden ![]() Niet alleen word je er stoned van, 't is ook nog eens reuze lekker. BTW, leuk ideetje voor je: Serveer aan het begin van de avond wiet-thee. Het praktischte is als je alle zooi die je overhoud van je wietplantjes (resterende zaadjes, takjes, stammetjes) bij elkaar te binden als een theezakje. Let op, d'r moet dus wel dat stukje 'stof' omheen, gebruik eventueel gewoon een zakdoek ofzo. Doe dat net als een theezakje een paar minuten lang in kokend water (niet als 't aan't afkoelen is, zoals wel bij thee). Voeg daarna suiker en evt. citroen toe voor de smaak... Ik weet niet precies hoe en of het werkt, maar ik ga ervanuit dat je het ook met gewoon wiet kunt doen, als je geen afval van de plantjes hebt.
|
![]() |
dat van die soep:
waarom doe je dat niet gewoon met champignonsoep? dûh! een receptje moet niet zo moeilijk te vinden zijn. of anders pak je idd uit een blik en dan gewoon als je soep voor bijv 4 personen hebt, 4 porties paddo's erbij pleuren. en voor het wanneer-gooi-ik-ze-erbij-dilemma kun je dus op dat recept kijken. tadaaaaa!
|
![]() |
Ik was ook laatst weer een x een weekje alleen in de tempel, hebben we op een van de laatste dagen een Wietjes-pannekoek gemaakt!
Lache gek, gewoon pannekoekbeslag, gewoon wietjes beetje versnijden op een plankje en er gewoon doorheen geflikkerd. ![]() Trippen op dat ding! Foei... 's ochtends als ontbijt allemaal een stuk, hele dag vies vaag van de kaart... Wreed is dat... experimenteren met eten/drinken & drugs... Binnekort gaan we pillen verpoederen in iets... weten nog niet precies of dat wel goed gaat maar ach, boeie... dood gaan we vast niet!
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Drummer/ster gezocht (LWD) AskMeAnything | 0 | 19-06-2007 16:38 | |
De Kantine |
Waar houd je van? Mooneh | 142 | 23-03-2006 18:26 | |
Eten & Drinken |
Centraal thema: Kerstdiner murwari | 46 | 23-12-2004 09:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
tsjakka...? forum.scholieren.com | 113 | 07-01-2003 16:21 | |
ARTistiek |
[Proloog] kooksel van een half uur en ik heb hulp nodig Verwijderd | 9 | 25-07-2002 00:17 |