Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2002, 19:51
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
ik heb de laatste tijd erg veel aan mn hoofd gehad, in ieder geval voor mijn doen wel. mn moeder zit opeens thuis in plaats vn werken en is moe en weet niet wat ze heeft en mijn vriendje heeft het bijna een maand geleden uitgemaakt en daar ben ik nog lang niet overheen denk ik, ik wil namelijk ook helemaal niet dat het uit is!
dan ben ik ook nog aan het twijfelen of ik wel/niet op toneel zal gaan (kost veel tijd, examenjaar, wienig andere vrije tijd nog)

dus ja, maar ik heb al bijna besloten wel tonel te doen omdat geen serge en geen toneel is wel heel veel niet, dus tsja...

maar ik ben dus de hele tijd of vrolijk maar ineens heel depri, nogal vevrlend voor anderen zeg maar.

ik kan het hele verhaal van mn vriendje hier wel opschrijven maar ik weet niet of dat zin heeft, in ieder geval vinden we elkaar nog steeds heel leuk maar wonene we 4 uur treinen van elkaar en dat werd hem teveel na 8 maanden.

snapt iemand hoe ik me voel, en heeft iemand tips om mn hoofd leeg te maken??
thx iig
margreet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2002, 23:13
Ninnoc
Ninnoc is offline
yoga, veel mensen vinden het belachelijk en ikzelf ben ook helemaal geen zwevert ofzo maar yoga is een geweldige onspanningstechniek. Dat levert de nodige ontspanning, verder schrijven, schilderen en praten helpt
Oud 06-10-2002, 00:14
pienie
idd iets ontspannends doen voor jezelf...

jij vind toneel heel erg leuk, ik zou het dus gewoon doen...
het is idd je examenjaar maar dat betekend niet dat je je niet mag ontspannen...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 13:45
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
thx ja, grappig dat je yoga zegt want ik heb nog meel contact met de moeder van mn ex-vriendje, en zij is yogalerares en laatst stuurde ze me oefeningen op, dus ja dat lijkt me wel wat en toneel ja waaschijnlijk ga ik da maar gewoon doen,
bedankt he!

ciao
margreet
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 12:43
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Hej,

Toevallig... ik wou net ongeveer het zelfde topic gaan posten..! Ik heb ook de laatste tijd ook het gevoel dat mijn hoofd vol zit. Er is nogal veel gebeurd in een korte tijd, thuis loopt het allemaal niet zo lekker en ik weet gewoon niet zo goed wat ik met mezelf aanmoet... Het lijkt gewoon of ik een heleboel stress in me heb, waar ik voor wegloop de hele dag, en als ik er dan over praat met iemand of 's nachts in bed lig, dan komt er een enorme huilbui. Ik heb ook het gevoel dat ik mijn hoofd moet leegmaken, maar ik weet niet hoe. Heeft iemand niet iets van meditatie oefeningen ofzo? Klinkt misschien wazig maar misschien dat het best wel wat helpt.

Veel sterkte in ieder geval!!

Kusje, Kronkel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten