Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Graag gedaan! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het zo is, dat haar RIAGG-therapeut heeft gezegd dat haar relatie met jou niet goed voor haar is, en dus im- of expliciet stelt dat jullie het uit moeten maken, dan is dat een GROVE fout. Een therapeut mag een dergelijk advies NOOIT geven. Dat is één. Ten tweede lees ik hier geen reden voor jullie om uit elkaar te gaan. Dat zij tijd voor haarzelf nodig heeft, betekent niet dat jij dan maar de keuze voor haar moet maken om het uit te maken. Juist niet. Als zij dat wil, dan komt ze er zelf wel mee. En als ik het goed begrijp hou jij van haar, dus zie ik niet in waarom jij het uit zou maken. Bovendien heeft zij een bijzonder moeilijke periode, waarin ze leert dat dingen, relaties en dergelijke vergankelijk zijn. Als jij het uitmaakt, dan verliest ze nog mee. Het lijkt me beter dat je het aan laat en haar steunt, tenzij jullie niet van elkaar houden natuurlijk. Dat je je teveel voelt, is normaal. Ze heeft geen plek voor je. Ze heeft een zeer moeilijke periode, waarin ze haar aandacht op haar problemen moet richten. Jouw rol is aan de zijlijn klaar staan, zodra ze aangeeft dat ze je nodig heeft. Ben er voor haar. Verwacht niet dat je veel terug krijgt - dat komt later. Daar gaat het ook niet om. Haar basis is weggeslagen en die moet ze terugvinden. Geef haar de ruimte, maar blijf in de buurt, laat zien dat je er bent, laat weten dat je niet weggaat en geef haar vooral de ruimte. Dit advies geldt alleen in geval dat jij weet dat jullie van elkaar houden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ze nu samengevoegd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nu alle sheel vers is en moeilijk lijkt het me juist belangrijk dat je er voor je vriendin bent. Voor haar gevoel is ze bijna haar hele familie kwijtgeraakt. En naast dat liggen ook alle verbanden overhoop, niets is wat zij dacht dat het was. Jij zal eerder een vast punt zijn haar leven op dit moment, waar ze zich graag aan vasthoudt. Volgens mij is daar niks mis mee.
Er kan echter wel een probleem opdoemen op lange termijn. Als jij door deze situatie een deel word van haar leven is het heel moeilijk om jullie daar 'los' van te zien. Het is moeilijk te bepalen of jullie twee individuen zijn die echt van elKAAR houden, of dat jullie aan elkaar zijn gegroeid door omstandigheden. Dat is iets waar je rekening mee moet houden over een tijd. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je er niet voor iemand kan zijn... Hoe dan ook; veel sterkte, voor jullie allebei. Wat een horrorverhaal ![]() x kaa
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Wat past het beste bij mij? nielsbeks | 6 | 24-03-2013 15:31 | |
Software & Hardware |
Wat is het snelst: iMac, MacBook Pro of de mac mini? ADO070 | 3 | 09-09-2012 18:48 | |
Games |
Wat is de beste FIFA ? Smobbo | 52 | 02-01-2004 18:07 | |
Seksualiteit |
Ideale lichaam, meiden wat is het best! Another Way | 88 | 11-08-2003 15:13 | |
ARTistiek |
het beste wat je ooit gemaakt hebt Bluesummers | 14 | 14-04-2002 18:30 | |
Games |
Wat is het beste Gba spel ? mik-mak | 3 | 18-07-2001 14:01 |