Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2002, 20:33
hackie
hackie is offline
wie heeft er hier een handboek over het andere geslacht...?
soms is dat wel eens handig..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2002, 20:43
Verwijderd
Ik vrees dat dit nog niet geschreven is en dat het tevens een vergeefse poging zal zijn het te schrijven.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 20:58
DEChengst
DEChengst is offline
# man vrouw
man: no entry for vrouw in the manual.

Helaas....

-Desecrator
Oud 10-10-2002, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
# man vrouw
man: no entry for vrouw in the manual.
Het bewijs dat mannen simpeler zijn:

# man man
Reformatting man(1), please wait...

Wij komen blijkbaar met een handleiding
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 21:48
Verwijderd
Handleidingen heb je niks aan, ze verschillen per uitvoering...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Handleidingen heb je niks aan, ze verschillen per uitvoering...
Jullie wel ja, wij zijn allemaal hetzelfde

Regels om de man gelukkig te houden:
- lekker eten
- niet zeuren
- sex sex sex

Done.

Wil je echter zoiets voor de vrouw ontwerpen, dan wordt het eindeloos gecompliceerd. Bij bijna alles wat je kan verzinnen is het de ene keer 'ja' en de andere keer 'nee' bij een enkel exemplaar. De juiste keuze schijnt hierbij ook nog geheel willekeurig te zijn. Om in deze willekeurigheid toch enige structuur aan te brengen moeten we aannames maken over het betreffende vrouwmens en hoe ze zal reageren op bepaalde situaties.

Helaas blijkt de consistentie van dergelijke structuren in realiteit echter te falen.

Hiervoor heeft de man gelukkig een tijdelijke oplossing gevonden, namelijk "zeg dat het je spijt en dat ze gelijk heeft, ook al snap je er geen bal van" en kan hij - ondanks alles - een positief effect bewerkstelligen
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 22:14
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Citaat:
******** schreef:

- lekker eten
- niet zeuren
- sex sex sex

Done.

Wil je echter zoiets voor de vrouw ontwerpen, dan wordt het eindeloos gecompliceerd. Bij bijna alles wat je kan verzinnen is het de ene keer 'ja' en de andere keer 'nee' bij een enkel exemplaar. De juiste keuze schijnt hierbij ook nog geheel willekeurig te zijn. Om in deze willekeurigheid toch enige structuur aan te brengen moeten we aannames maken over het betreffende vrouwmens en hoe ze zal reageren op bepaalde situaties.

Helaas blijkt de consistentie van dergelijke structuren in realiteit echter te falen.

Hiervoor heeft de man gelukkig een tijdelijke oplossing gevonden, namelijk "zeg dat het je spijt en dat ze gelijk heeft, ook al snap je er geen bal van" en kan hij - ondanks alles - een positief effect bewerkstelligen
Ik lees dit met n robot stem... Die woorden die je gebruikt echt geweldig, alsof ik t voorlees uit de dikke van dale...
Mannen zijn simpel wou je zeggen, t enige waar ik achter ben is dat t niet helpt als én lekker eten (een ontbijt met croissants...vers sapje, rozen en kaarsen én massage olie en een sigaar (stel het je eens voor)) en daarna sex! T helpt al helemaal niet als je niet zeurt want dan gaan vrouwen zich afvragen of ze het allemaal wel goed doen... Snappez-vous?
Nouja goed...ik kan ook geen handleiding bieden...T blijft een hele excursie om de vrouw te dienen

Kuzzje IK
Oud 11-10-2002, 07:38
PardonMe
PardonMe is offline
hahah vrouwen zijn geloof ik best ingewikkeld ja..
Soms snap ik mezelf niet eens, kan je nagaan

Voor vrouwen is geen handleiding te schrijven.. De ene keer zegt ze dit, bedoelt ze dat, en de andere keer zegt ze dat en bedoelt ze ook dat, maar vrouwen weten dingen echt via een omweg te brengen, meeste vrouwen zijn denk ik niet zo direct als mannen...
Bij een vrouw moet je dingen ook voorzichtiger brengen dan bij mannen, vrouwen hebben sneller last van hun emoties.. en je moet vrouwen dingen ook op een andere manier vertellen..
Maar daarbij is elke vrouw ook weer anders, dus dan zou je voor elke vrouw apart een handleiding moeten gaan schrijven.. En tja, daarbij ook nog goed kans dat een vrouw op dezelfde situatie elke keer anders kan reageren..

Echt moeilijk....
Oud 12-10-2002, 10:06
Verwijderd
Damn:

De Man - Een gebruikshandleiding voor de moderne vrouw

Hij bestaat nog echt ook

*zoekt wanhopig naar de andere versie* .. *snif*
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 10:28
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
******** schreef:
Damn:

De Man - Een gebruikshandleiding voor de moderne vrouw

Hij bestaat nog echt ook

*zoekt wanhopig naar de andere versie* .. *snif*
whaaah ow gut hellep
Zijn alle mannen dan ècht hetzelfde??!
Oud 12-10-2002, 11:10
lady_x
lady_x is offline
'Er is geen vrouw die deugt' van Arthur Schopenhauer

Dit staat op de kaft:
"De man streeft naar een directe beheersing van de dingen, door ze te begrijpen of te onderwerpen. Maar de vrouw is altijd en overal uitsluitend aangewezen op een indirecte beheersing, namelijk via de man, en is het hij die zij moet beheersen. Daarom ligt het in de aard van de vrouw om alle dingen alleen maar te beschouwen als een middel om een man te veroveren, en hun interesse in iets anders is altijd maar geveins, is enkel een omweg, dat wil zeggen loopt uit op koketterie en naaperij!"

Er staan een paar fijne dingen in zijn boek maar soms geef ik hem wel ongelijk, het is dan ook zeer generaliserend op het gebied van de vrouw. Is ook niet moeilijk te verklaren, want hij had nooit geluk in de liefde.
Als je het boek leest geraak je er misschien iets beter aan uit, de vrouw is niet zo complex als je ze eenbeetje doorhebt
Oud 12-10-2002, 11:36
Verwijderd

Lijkt me wel handig
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 11:44
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef:
whaaah ow gut hellep
Zijn alle mannen dan ècht hetzelfde??!
Binnen zekere grenzen wel...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 12:21
Piccola
Piccola is offline
Geweldig!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 13:11
Verwijderd
Citaat:
lady_x schreef:
de vrouw is niet zo complex als je ze eenbeetje doorhebt
Doet me denken aan: "Unix is very simple, but it takes a genius to understand the simplicity" .. vraag me niet waarom
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 13:32
Brainiacus
Brainiacus is offline
Hmmm... klinkt wel nuttig. Misschien kan ik mezelf een keer begrijpen op die manier, ook al ben ik nog zo 'simpel'.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 14:49
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:

- lekker eten
- niet zeuren
- sex sex sex

Dat vind ik anders ook wel prima hoor
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 14:51
Verwijderd
Citaat:
lady_x schreef:
'Er is geen vrouw die deugt' van Arthur Schopenhauer

Dit staat op de kaft:
"De man streeft naar een directe beheersing van de dingen, door ze te begrijpen of te onderwerpen. Maar de vrouw is altijd en overal uitsluitend aangewezen op een indirecte beheersing, namelijk via de man, en is het hij die zij moet beheersen. Daarom ligt het in de aard van de vrouw om alle dingen alleen maar te beschouwen als een middel om een man te veroveren, en hun interesse in iets anders is altijd maar geveins, is enkel een omweg, dat wil zeggen loopt uit op koketterie en naaperij!"

Er staan een paar fijne dingen in zijn boek maar soms geef ik hem wel ongelijk, het is dan ook zeer generaliserend op het gebied van de vrouw. Is ook niet moeilijk te verklaren, want hij had nooit geluk in de liefde.
Als je het boek leest geraak je er misschien iets beter aan uit, de vrouw is niet zo complex als je ze eenbeetje doorhebt
Afschuwelijk. Ik wil ook beheersen, en zeker weten niet via iemand! *gromt* *kijkt dominant om zich heen*

Achterhaalde zak, die Schopenhauer.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 15:36
Verwijderd
volgens mij kunnen we dit boek toevoegen aan de lange lijst boeken over hoe krijg ik een man zover dat hij binnen 30 dagen met me trouwt? *zucht*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten