Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mannen zijn simpel wou je zeggen, t enige waar ik achter ben is dat t niet helpt als én lekker eten (een ontbijt met croissants...vers sapje, rozen en kaarsen én massage olie en een sigaar (stel het je eens voor)) en daarna sex! T helpt al helemaal niet als je niet zeurt want dan gaan vrouwen zich afvragen of ze het allemaal wel goed doen... Snappez-vous? Nouja goed...ik kan ook geen handleiding bieden...T blijft een hele excursie om de vrouw te dienen ![]() Kuzzje IK ![]()
|
hahah vrouwen zijn geloof ik best ingewikkeld ja..
![]() Soms snap ik mezelf niet eens, kan je nagaan ![]() Voor vrouwen is geen handleiding te schrijven.. De ene keer zegt ze dit, bedoelt ze dat, en de andere keer zegt ze dat en bedoelt ze ook dat, maar vrouwen weten dingen echt via een omweg te brengen, meeste vrouwen zijn denk ik niet zo direct als mannen... Bij een vrouw moet je dingen ook voorzichtiger brengen dan bij mannen, vrouwen hebben sneller last van hun emoties.. en je moet vrouwen dingen ook op een andere manier vertellen.. Maar daarbij is elke vrouw ook weer anders, dus dan zou je voor elke vrouw apart een handleiding moeten gaan schrijven.. En tja, daarbij ook nog goed kans dat een vrouw op dezelfde situatie elke keer anders kan reageren.. ![]() Echt moeilijk.... ![]()
|
Verwijderd
|
Damn:
De Man - Een gebruikshandleiding voor de moderne vrouw Hij bestaat nog echt ook ![]() *zoekt wanhopig naar de andere versie* .. *snif* |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zijn alle mannen dan ècht hetzelfde??! ![]()
|
'Er is geen vrouw die deugt' van Arthur Schopenhauer
![]() Dit staat op de kaft: "De man streeft naar een directe beheersing van de dingen, door ze te begrijpen of te onderwerpen. Maar de vrouw is altijd en overal uitsluitend aangewezen op een indirecte beheersing, namelijk via de man, en is het hij die zij moet beheersen. Daarom ligt het in de aard van de vrouw om alle dingen alleen maar te beschouwen als een middel om een man te veroveren, en hun interesse in iets anders is altijd maar geveins, is enkel een omweg, dat wil zeggen loopt uit op koketterie en naaperij!" Er staan een paar fijne dingen in zijn boek maar soms geef ik hem wel ongelijk, het is dan ook zeer generaliserend op het gebied van de vrouw. Is ook niet moeilijk te verklaren, want hij had nooit geluk in de liefde. Als je het boek leest geraak je er misschien iets beter aan uit, de vrouw is niet zo complex als je ze eenbeetje doorhebt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Lijkt me wel handig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Achterhaalde zak, die Schopenhauer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op meid op afstand. WannaBeVlieger | 7 | 24-07-2014 20:58 | |
Liefde & Relatie |
Lerarenliefde deel 2 Sander Gessel | 43 | 18-06-2005 21:36 | |
Seksualiteit |
meiden doet het ineens met meiden [beffen,zoenen etc] Een HYPE?? devilcat | 70 | 29-10-2004 12:52 | |
Lifestyle |
Meiden: afgunstige blikken van andere meiden? )Vampje( | 155 | 22-07-2003 15:24 | |
Liefde & Relatie |
Jongens, waar vallen jullie op bij meiden?? *Sneeuwmuts* | 57 | 07-03-2002 08:34 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |