Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2003, 16:26
)Vampje(
)Vampje( is offline
Stel dat je een rokje draagt, of een strak topje o.i.d., gebeurt het dan wel eens dat andere meiden je met een heel vuile/jaloerse blik aankijken en liefst ook nog over je roddelen?
Ik had het afgelopen weekend, toen ik trots in mijn nieuwe -door mijn vriend zeer gewaardeerde- rokje rondliep. In de bioscoop zat er al zo'n meid naar me te kijken en tegen d'r vriend te roddelen, en later in een café ook nog twee meiden. Naar die eerste heb ik zo vuil terug gekeken dat ze niks meer deed, ghehe.
Mijn rokje was geeneens zo kort, en bovendien was de rest van mijn outfit ook heel netjes. Waarom zijn er dan toch mensen die het nodig vinden om zo te reageren? Wie herkent dit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2003, 16:30
Faery
Faery is offline
Mmm, ik krijg ook vaak afgunstige blikken van meiden. Ze zijn jaloers op mijn prachtige haar, ik weet het zeker.
Oud 10-07-2003, 16:31
rodina
rodina is offline
Jaloezie, 'goh zij durft dat wel'. Maar dat zal men nooit toe geven.

Tis wel irritant opzich, dan sta je ergens en je voelt dat je van top tot teen bekeken wordt. Tis nutteloos eigenlijk, maar dat zal wel vrouweigen zijn.

Misschien is het ook wel een deel van een beetje kijken hoe je op de markt ligt.
Oud 10-07-2003, 16:33
Verwijderd
Er is niks leuker dan mensen bekritiseren!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 10-07-2003 @ 17:33:
indeed... ik doe het zelf, en kan het terugverwachten. ik vind het normaal en typisch vrouwelijk.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 16:36
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 10-07-2003 @ 17:31:
Jaloezie, 'goh zij durft dat wel'. Maar dat zal men nooit toe geven.

Tis wel irritant opzich, dan sta je ergens en je voelt dat je van top tot teen bekeken wordt. Tis nutteloos eigenlijk, maar dat zal wel vrouweigen zijn.

Misschien is het ook wel een deel van een beetje kijken hoe je op de markt ligt.
maar rodientje je bent ook zo verschrikkelijk geil!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 16:37
stout!
stout! is offline
Ja heel herkenbaar, ook als cultuurtje dat in bepaalde café's hangt. Dat je van top tot teen wordt opgenomen en daarna wordt besproken en (natúúrlijk) afgekeurd. Het zijn vaak wat jongere meisjes die erg met hun uiterlijk bezig zijn dus ik wijt het altijd maar aan een bepaald soort onzekerheid; door anderen af te keuren plaats je jezelf immers boven diegenen. En dat hebben sommige meisjes blijkbaar nodig.
Oud 10-07-2003, 16:38
rodina
rodina is offline
Citaat:
Noé schreef op 10-07-2003 @ 17:36:
maar rodientje je bent ook zo verschrikkelijk geil!

Oooow god weer een fan

Oud 10-07-2003, 16:58
AtHell
AtHell is offline
Ja daar stoor ik me ook altijd aan, al die jongens die me aankijken terwijl je ze ziet denken "was ik hém maar"

Oud 10-07-2003, 17:01
Qamra
Qamra is offline
Wel dat ze je van op tot teen en weer terug opnemen en je dan echt zo aankijken van; "Jezus...... Dat jij zo voor lul durft te lopen"

Maar jaloers, nee dat niet..

Ow ja soms wel.. Dat je achter je hoort van; "Zie je hoe dun ze is!!" Nou sorry dat ik goeie genen heb, kan jij wat van leren met je blubberbuik (op zo'n moment ben ik vijandig tegen alles met een maatje groter dan 38..)
Oud 10-07-2003, 17:01
Anijs
Anijs is offline
Aaaah meisjes toch
Das toch heerlijk whaha
Jezus als andere daar jaloers om worden.. <Ik herkent zelf ook hoor> Dan ben je echt zielig..

Ik lach dan lekker altijd heel trots terug Waar maken ze zich druk om
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 17:17
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
hehe, ik praat mezelf maar gewoon in dat het jaloezie is

maar opnemen en aankijken heb ik wel ehm "last" van.
maar zolang mensen maar geen opmerkingen maken negeer ik ze gewoon
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 17:19
Janneke1
Janneke1 is offline
Hmm zou het jaloezie zijn..
Ik weet het niet, maar ik krijg altijd veel kwade en overdreven arrogante gezichten naar me toe...
Ik lach dan altijd gewoon lief terug.
kweenie hoor, het went?
En ik denk ook niet echt dat het bij mij jaloezie is, ik zie er vaak gewoon net ff anders uit..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 17:21
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef op 10-07-2003 @ 17:58:
Ja daar stoor ik me ook altijd aan, al die jongens die me aankijken terwijl je ze ziet denken "was ik hém maar"

Eigenlijk moest die nog weg.

Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 17:31
Vee
Vee is offline
Tja, heb het all the time, maar eigen schuld dikke bult...

Vooral korte kostschoolrokjes doen het extreem slecht bij ander vrouwvolk... Nouja, Flikker op

*I LOOK GOOOHOOOOD*

Talkshow YEAH!
Oud 10-07-2003, 17:54
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik krijg altijd afgunstige blikken van meisjes, doet er niet toe wat ik draag.
Oud 10-07-2003, 17:56
Verwijderd
Zo zitten vrouwen gewoon in elkaar. We zien ook eerder minder mooie dingen aan elkaar die mannen soms niet eens opvallen..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 17:58
Cinamon
Cinamon is offline
Ja!
Heerlijk vind ik dat... Van die meiden die dan óf denken dat ze beter zijn dan jij, óf van die meiden die zoooow jaloers kijken echt zo van: trek je dat aan?! wooow!
Ik kick der wel op... Vooral die eerste, ik lach me helemaal dood...
Oud 10-07-2003, 18:05
Verwijderd
Tsssk.. don't hate me because I'm beautiful? *whateverhandje*
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:07
Brown eye
Brown eye is offline
Echt zwaar irri als meisjes je aan kijken en denken dat ze beter dan je zijn terwijl het zelf hoeren zijn....kan ik echt niet tegen!! Tuurlijk dat je naar mensen kijkt en hun kleding, maar dat hoeft niet gelijk met zo'n afkeurende blik
Oud 10-07-2003, 18:10
teutje
teutje is offline
Citaat:
Noé schreef op 10-07-2003 @ 17:33:
tis gewoon een leuke bezigheid
Oud 10-07-2003, 18:34
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ach, ze zijn gewoon jaloers omdat ze
a) niet zo slank zijn als ik en
b) lang niet zo'n lekkere kerel naast zich hebben lopen als ik.

Bovendien roddel ik zelf ook.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:36
Verwijderd
Ja, dat gebeurt mij elke dag wel. Dat geeft je een gevoel van hopeloosheid en onmacht, hoor. Ik kan er ook niks aan doen dat ik leuker ben? Bah.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:43
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
vanmiddag
omdat ik naast een vet cute iemand liep
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:45
feline
feline is offline
Ik kan het best irritant vinden, vooral omdat ik het veel leuker vind als mensen gewoon gezellig en aardig tegen elkaar doen. In sommige cafe's hangt wel een leuke sfeer, in andere heb je alleen maar dat vergelijken. Aan de andere kant, als er zo'n sfeer hangt krijg ik zelf geloof ik ook altijd een wat arrogantere blik en ga ook wat meer kijken.
Oud 10-07-2003, 18:49
Brown eye
Brown eye is offline
Maarja...en toch blijft en het een leuke bezigheid om mensen te bekijken....welliswaar zonder afkeurende blik....behalve als er iemand anders mee begint....dan verschijnt er op mijn gezicht ook een brede grijns
Oud 10-07-2003, 18:49
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ja ik heb het een beetje met mijn houding.

Ik loop heel recht, dus niet met voorovergebogen schouders, met m'n borst vooruit en m'n kont naar achter. Ik loop ook vaak wiebelig met m'n kont, zoals een negerin. Ik kan daar niets aan doen, ik loop nu eenmaal zo. (Misschien onbewust omdat ik klein ben, en op zo'n manier wat groter lijk, weet ik veel.)

Maar dan hoor ik soms wel (altijd vrouwen trouwens) roddelen dat ik zo loop omdat ik mezelf te goed voel voor deze wereld, en arrogant ben, en dat ik zo mannen wil verleiden.
Komaan mensen het is gewoon een loopje.

Verder soms ook wel met m'n kledij. Je ziet mensen kijken op een geniepige manier, doen er afkeurend over, en 2 weken later hebben ze woeps hetzelfde aan.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:52
Janneke1
Janneke1 is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 10-07-2003 @ 19:49:
ja ik heb het een beetje met mijn houding.

Ik loop heel recht, dus niet met voorovergebogen schouders, met m'n borst vooruit en m'n kont naar achter. Ik loop ook vaak wiebelig met m'n kont, zoals een negerin. Ik kan daar niets aan doen, ik loop nu eenmaal zo. (Misschien onbewust omdat ik klein ben, en op zo'n manier wat groter lijk, weet ik veel.)

Maar dan hoor ik soms wel (altijd vrouwen trouwens) roddelen dat ik zo loop omdat ik mezelf te goed voel voor deze wereld, en arrogant ben, en dat ik zo mannen wil verleiden.
Komaan mensen het is gewoon een loopje.

Verder soms ook wel met m'n kledij. Je ziet mensen kijken op een geniepige manier, doen er afkeurend over, en 2 weken later hebben ze woeps hetzelfde aan.
Komt me heel bekend voor, ik word ook door mijn houding vaak arrogant genoemd..Alleen ik loop niet zo om groter te lijken (ben 1.78 ofzo), ik weet niet, volgens mij word je daar mee geboren ofzo
Ik moest vroeger altijd héél recht op lopen van m'n moeder..kan er ook mee te maken hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:54
)Vampje(
)Vampje( is offline
^

Ja, daar kan ik me wel in vinden; ik loop sinds een paar jaar ook helemaal rechtop, maar dat is alleen omdat ik geen bochel hoef.
Een vriendin van mij heeft nogal flinke borsten, en toen ik laatst met haar een rockcafé binnenliep, hoorde je al die kerels: 'Haah, doet ze alsof ze 't koud heeft om d'r grote tieten te laten zien!!' Nou, lekker dan. Het wàs gewoon koud, ze deed niet alsof! Mensen zijn rare wezens.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:57
Janneke1
Janneke1 is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 10-07-2003 @ 19:54:
^

Ja, daar kan ik me wel in vinden; ik loop sinds een paar jaar ook helemaal rechtop, maar dat is alleen omdat ik geen bochel hoef.
Een vriendin van mij heeft nogal flinke borsten, en toen ik laatst met haar een rockcafé binnenliep, hoorde je al die kerels: 'Haah, doet ze alsof ze 't koud heeft om d'r grote tieten te laten zien!!' Nou, lekker dan. Het wàs gewoon koud, ze deed niet alsof! Mensen zijn rare wezens.
Ja krijg ik ook vaak opmerkingen over, dat vind ik wel echt vreselijk.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 19:21
Vice
Vice is offline
Daar let ik niet eens op. Het interesseerd me ook niet wat andere onbekende meiden van me vinden.
Oud 10-07-2003, 19:23
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
nee...

ben ik nu lelijk ofzo...heheh
Oud 10-07-2003, 19:24
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
eXo schreef op 10-07-2003 @ 19:05:
Tsssk.. don't hate me because I'm beautiful? *whateverhandje*
you go girl!
Oud 10-07-2003, 19:26
Taeke
Taeke is offline
Als je héél lelijk bent, kijken ze natuurlijk ook naar je .
Oud 10-07-2003, 19:29
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
dat heb ik alleen als ik met m'n broer samen ben
alleen komt het dan altijd omdat ze denken dat m'n broer m'n vriendje is

verder kijk ik altijd naar anderen, maak alleen geen opmerking, ik denk dat gewoon. niets leuker dan mensenkijken
Oud 10-07-2003, 19:31
Verwijderd
Ze zijn gewoon jaloers
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 19:31
Verwijderd
Toen ik laatst in mijn (extreem) korte rokje liep keken ook alle meiden me na. Nu ik er over nadenk, iedereen keek me na

Ach ja, gewoon jaloers op mijn prachtige harige benen denk ik
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 19:35
Taeke
Taeke is offline
haha
Oud 10-07-2003, 19:40
Verwijderd
Citaat:
^

*zucht* mannen..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 19:42
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 10-07-2003 @ 20:23:
ben ik nu lelijk ofzo...heheh
Nee.

Citaat:
muziekvlinder schreef even daarvoor:
you go girl!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 19:44
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
^

dat komt vást omdat het in een rockcafé was, daar zitten alleen maar vieze mannen
Oud 10-07-2003, 19:57
Esmée
Esmée is offline
Boeiend, that's what women do
Oud 10-07-2003, 20:06
vixen
vixen is offline
Ja, soms loop je dan langs zo'n groepje meisjes en dan zie je ze je van top tot teen zo opnemen. Eerst kon k dr wel mee zitten, nu vind ik het alleen maar grappig.
Oud 10-07-2003, 20:46
Verwijderd
Citaat:
weezzz schreef op 10-07-2003 @ 20:44:
dat komt vást omdat het in een rockcafé was, daar zitten alleen maar vieze mannen
*Gert-Jan Droge-imitatie*: Generalisatie alom
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 20:54
El Kim
El Kim is offline
Nou ja, wanneer ik langskom krijg ik idd wel eens een afgunstige blik toegeworpen... met name wanneer ik in een kort rokje/ strak shirtje loop... de 'gewaagdere' kleding dus. Ook weleens wanneer ik in bikini loop... Ik vraag me dan altijd af: zijn ze jaloers op mn lijf of op dat ik mn lichaam wel durf te schowen...

Verder krijg ik ook nog weleens het predikaat 'arrogant' omdat ik altijd zo recht mogelijk loop (borsten naar voren, kont naar achter) met mn kin de lucht in. Dit is deels omdat ik 1) geen scheve rug wil 2) maar 1.59m lang ben en mezelf dus zo lang mogelijk wil maken en 3)omdat ik vind dat ik een mooi lijf heb waar best wat mee geshowd mag worden...

en ach... als ze afgunstig kijken vind ik het alleen maar leuk... tis goed voor je zelfvertrouwen!
Oud 10-07-2003, 21:30
Jules
Jules is offline
Ik krijg alleen maar triomfantelijke blikken
okee dan, gelukkig zie ik er niet zó uit!

En daar ben ik blij mee want op deze manier maak ik onzekere vrouwen gelukkig, en ik vind dat alle andere PRACHTIGE mensen dit met mij moeten gaan doen: lelijk zijn.
Oud 10-07-2003, 22:14
Verwijderd
Ik denk juist altijd dat ze me raar vinden

wss is dat ook zo
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef op 10-07-2003 @ 22:30:
Ik krijg alleen maar triomfantelijke blikken
okee dan, gelukkig zie ik er niet zó uit!

En daar ben ik blij mee want op deze manier maak ik onzekere vrouwen gelukkig, en ik vind dat alle andere PRACHTIGE mensen dit met mij moeten gaan doen: lelijk zijn.
Uh.. Je verward jezelf met een andere, wel lelijke, sooz.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 22:32
Fog
Fog is offline
ik krijg altijd afgunstige blikken omdat ik alleen met jongens omga...

blote klerden draag ik nooit zo...dus....
Oud 10-07-2003, 23:54
Nebuchadnezzar
Nebuchadnezzar is offline
Citaat:
Faery schreef op 10-07-2003 @ 16:30:
Mmm, ik krijg ook vaak afgunstige blikken van meiden. Ze zijn jaloers op mijn prachtige haar, ik weet het zeker.
samehere
Reageren

Regels voor berichten