Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja heel herkenbaar, ook als cultuurtje dat in bepaalde café's hangt. Dat je van top tot teen wordt opgenomen en daarna wordt besproken en (natúúrlijk) afgekeurd. Het zijn vaak wat jongere meisjes die erg met hun uiterlijk bezig zijn dus ik wijt het altijd maar aan een bepaald soort onzekerheid; door anderen af te keuren plaats je jezelf immers boven diegenen. En dat hebben sommige meisjes blijkbaar nodig.
|
Wel dat ze je van op tot teen en weer terug opnemen en je dan echt zo aankijken van; "Jezus...... Dat jij zo voor lul durft te lopen"
Maar jaloers, nee dat niet.. Ow ja soms wel.. Dat je achter je hoort van; "Zie je hoe dun ze is!!" Nou sorry dat ik goeie genen heb, kan jij wat van leren met je blubberbuik (op zo'n moment ben ik vijandig tegen alles met een maatje groter dan 38..)
|
Hmm zou het jaloezie zijn..
Ik weet het niet, maar ik krijg altijd veel kwade en overdreven arrogante gezichten naar me toe... Ik lach dan altijd gewoon lief terug. kweenie hoor, het went? En ik denk ook niet echt dat het bij mij jaloezie is, ik zie er vaak gewoon net ff anders uit.. |
![]() |
|
Ja!
Heerlijk vind ik dat... Van die meiden die dan óf denken dat ze beter zijn dan jij, óf van die meiden die zoooow jaloers kijken echt zo van: trek je dat aan?! wooow! ![]() Ik kick der wel op... Vooral die eerste, ik lach me helemaal dood...
|
Echt zwaar irri als meisjes je aan kijken en denken dat ze beter dan je zijn terwijl het zelf hoeren zijn....kan ik echt niet tegen!! Tuurlijk dat je naar mensen kijkt en hun kleding, maar dat hoeft niet gelijk met zo'n afkeurende blik
![]()
|
![]() |
Ik kan het best irritant vinden, vooral omdat ik het veel leuker vind als mensen gewoon gezellig en aardig tegen elkaar doen. In sommige cafe's hangt wel een leuke sfeer, in andere heb je alleen maar dat vergelijken. Aan de andere kant, als er zo'n sfeer hangt krijg ik zelf geloof ik ook altijd een wat arrogantere blik en ga ook wat meer kijken.
|
![]() |
|
Maarja...en toch blijft en het een leuke bezigheid om mensen te bekijken....welliswaar zonder afkeurende blik....behalve als er iemand anders mee begint....dan verschijnt er op mijn gezicht ook een brede grijns
![]()
|
ja ik heb het een beetje met mijn houding.
Ik loop heel recht, dus niet met voorovergebogen schouders, met m'n borst vooruit en m'n kont naar achter. Ik loop ook vaak wiebelig met m'n kont, zoals een negerin. Ik kan daar niets aan doen, ik loop nu eenmaal zo. (Misschien onbewust omdat ik klein ben, en op zo'n manier wat groter lijk, weet ik veel.) Maar dan hoor ik soms wel (altijd vrouwen trouwens) roddelen dat ik zo loop omdat ik mezelf te goed voel voor deze wereld, en arrogant ben, en dat ik zo mannen wil verleiden. ![]() Komaan mensen het is gewoon een loopje. Verder soms ook wel met m'n kledij. Je ziet mensen kijken op een geniepige manier, doen er afkeurend over, en 2 weken later hebben ze woeps hetzelfde aan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik moest vroeger altijd héél recht op lopen van m'n moeder..kan er ook mee te maken hebben. |
![]() |
|
![]() |
^
Ja, daar kan ik me wel in vinden; ik loop sinds een paar jaar ook helemaal rechtop, maar dat is alleen omdat ik geen bochel hoef. Een vriendin van mij heeft nogal flinke borsten, en toen ik laatst met haar een rockcafé binnenliep, hoorde je al die kerels: 'Haah, doet ze alsof ze 't koud heeft om d'r grote tieten te laten zien!!' Nou, lekker dan. Het wàs gewoon koud, ze deed niet alsof! Mensen zijn rare wezens. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Nou ja, wanneer ik langskom krijg ik idd wel eens een afgunstige blik toegeworpen... met name wanneer ik in een kort rokje/ strak shirtje loop... de 'gewaagdere' kleding dus. Ook weleens wanneer ik in bikini loop... Ik vraag me dan altijd af: zijn ze jaloers op mn lijf of op dat ik mn lichaam wel durf te schowen...
Verder krijg ik ook nog weleens het predikaat 'arrogant' omdat ik altijd zo recht mogelijk loop (borsten naar voren, kont naar achter) met mn kin de lucht in. Dit is deels omdat ik 1) geen scheve rug wil 2) maar 1.59m lang ben en mezelf dus zo lang mogelijk wil maken en 3)omdat ik vind dat ik een mooi lijf heb waar best wat mee geshowd mag worden... ![]() ![]() en ach... als ze afgunstig kijken vind ik het alleen maar leuk... tis goed voor je zelfvertrouwen! ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |