Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Maak je daar nou maar geen zorgen over!
![]() De locaties zijn ALTIJD met OV te bereiken, want de meeste kandidaten komen met OV... Niet zo overbezorgd doen, volgens mij zit jij nu al helemaal in de zenuwen voor je examens. ![]() Ik had schriftelijk in Arnhem, mondeling in Amersfoort... allebei goed bereikbaar met OV. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Iedereen kan zich opgeven via de IBG. Verschil is dat schriftelijk tegelijk is met de scholen, maar mondeling is pas in juli/augustus. Ik heb VWO Nederlands en Engels gehaald. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Pak eens een examenbundel, kijk het eens door. Echt doodsimpel. Ik heb 3 van de 25 boeken gelezen voor Nederlands en 2 van de 15 voor Engels, verder alleen uittreksels (o.a. van scholieren.com) gehaald, Tampert heeft er heel wat op gezet ![]() Verder is het voor: Nederlands -samenvatting van tekst maken -vragen over tekst beantwoorden Engels -veel kleine teksten met alleen maar meerkeuzevragen Nederlands mondeling -kort gesprek over literatuurlijst, doodsimpel -gedicht voorlezen Engels mondeling -kort gesprek over literatuurlijst, in het Engels Echt simpel, en als je dat nu doet krijg je er voor de rest van je schooltijd vrijstelling voor. ![]() ![]() www.ib-groep.nl -> staatsexamens ![]() Opgeven tot december. Kost niet zoveel, weet niet meer precies wat... |
![]() |
|
Meestal geeft de school waarop je zit ruim van te voren een brief mee waar alles in staat routte beschrijving enzo. ik heb zelf ook staatsexamen gedaan; schriftelijk in de aristozalen in amsterdam en mijn mondeling in Amersfoort.
volgensmij moet het geen punt zijn om met het openbaar vervoer te gaan! het is pas in mei ![]() |
![]() |
|
![]() |
Je krijgt op z'n laatst 10 dagen voor je examen(s) een soort bevestiging, met daarbij een route-beschrijving. No worries dus.
Ik heb m'n hele Havo-examen (schriftelijk dan) in dezelfde periode gedaan als de staatsexamens, is verder een lang verhaal, maar tis heus niet zo eng als het lijkt. Ze zorgen heus wel dat de examenzaal/plaats goed bereikbaar is...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Noem 3 (bijpassende) dingen die je te binnen schieten bij deze Nederlandse plaatsen! Mr.Oizo | 57 | 09-08-2004 22:24 | |
Eindexamens 2003 |
info over staatsexamens? Verwijderd | 7 | 21-06-2003 16:28 |