Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Drie jaar is btw nog niet zo lang geleden...vind ik iig. Ik vind het ook niet raar dat je er nog niet over heen bent. Ik denk dat je vriendin niet weet hoe ze er mee om moet gaan. Of dat echt zo is zul je aan haar moeten vragen... |
![]() |
|
Heej, wat erg voor je dat je je vader kwijt bent
![]() Probeer het anders aan iemand anders te vertellen dan die vriendin, iemand waarvan je denkt dat hij/zij het wel aankan. Of probeer het op een andere manier te verwerken. Misschien professionele hulp als er niemand is om naar je te luisteren. Een vriendin van mij is een aantal jaar (bij de dutch-dakota ramp) ook haar vader kwijt geraakt, wat haar heel veel heeft geholpen is erover schrijven gewoon voor haarzelf, niet om het aan iemand anders te laten lezen. Ik weet niet of je hier wat aan hebt. Als je erover wilt praten oid kan je me altijd mailen. xxx
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
heb ook al eens met iemand van het jeugdzorg gepraat maar dat lukte echt nie en daarom praat ik nu weer met miijn "vertrouwens" persoon |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verteld die leraar dingen over jou aan de klas ('hij zit dingen over mij te vereleen in de klas')?! Dan zou ik dat tegen de vertrouwenspersoon zeggen en wanneer die niks doet desnoods naar de (con)rector gaan oid). Ik vind het nl echt niet kunnen wanneer leraren dat doen...maar goed, wie ben ik |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wilders: "Verbied koran" Donald Duck | 478 | 25-08-2007 20:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nieuwe voorste kruisband Anno 1986 | 500 | 13-03-2007 16:19 | |