Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ander leven
Geen twijfel mogelijk, wij zijn slechts een nietige planeet daar ergens in dit gigantische universum. Dus het is onoverkomelijk dat er nog buiten deze aardkloot nog leven mogelijk is. In hoeverre dat andere leven geevolueerd is is natuurlijk een erg leuke vraag. Ik weet het niet maar het is iets wat me erg interesseerd.
||
![]() |
Citaat:
het heelal hoeft dus niet perse oneindig te zijn. en stel dat het wel zo is dan gaat je redenatie nog niet op want je neemt zomaar aan dat de hoeveelheid massa in het heelal oneindig is en dat lijkt me niet zo netjes. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
ik geloof zeker wel dat er ander leven is. en ook vast wel ander intelligentleven wat regelmatig onze planeet bezoekt.
ze weten ook pas sind een week dat we een nieuwe planeet in ons zonnestelsel hebben dus waarom geen ander intelligent leven? ![]()
||
![]() |
Citaat:
kijk ik sluit nix uit. maar als ik kijk naar wat voor afstanden en hoe oud het universum is. en de levensduur van een ster/zon dan vindt ik het wel bijzonder toevallig als 1 ander inteligent ras die tegelijk met ons leeft ons heeft gevonden hier heen is gekomen om dan rondjes rond de planeet te vliegen en dan weer weg te gaan. tuurlijk het kan. ik kan morge ook wakker worden als multimiljonair. en ik denk eerlijk dat daar meer kans op is dan dat we morge wakker worden met een groepje buitenaardse in onze tuin. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En omdat het heelal eindig is kunnen we niet met zekerheid aannemen dat er kopieen van ons ergens leven, ParisDakar REIE
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheisme vs agnosticisme: welke is een betere houding om aan te nemen in het leven? Gatara | 106 | 21-06-2008 12:37 | |
is er leven na dit leven?! =zwart wit= | 51 | 11-01-2005 17:27 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheďsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Beperkt Geloof je inzicht? Verwijderd | 3 | 12-05-2003 23:34 | |
In hoeverre geloof jij in het lot? angela123 | 7 | 20-04-2003 16:29 |