![]() |
||||
Citaat:
Pas paniek bij 3 weken, waarom niet bij 2 weken? Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Jouw antwoord zal ze dus al wel van de huisarts hebben gekregen onderhand (mag ik hopen).. Misschien geeftmiss zelf nog een reactie... Zou fun zijn.. (of niet) |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben 17 en zwanger. Ik heb ook in destress gezeten of ik nou wel zwanger was of niet totdat ik na een tijdje het bija zeker wist. Maar je moet niet alleen op je gevoel afgaan ik denk datje het bestezo snel mogelijk ee zwangerschapstest moet doen. Je ouders hoevener niet achter te komen. Huisarts heeft zwijgplicht en je ouders krijgen nooit je medische dossier te zien. Succes!!!
||
Citaat:
Het is wel raadzaam voor de dagen erna onderdak buitenshuis te vinden. Dit is btw Internationalist maar Iotje wil gaarne sig. ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet ik nou goed bij haar ouders over komen (of in ieder geval NIET negatief)? Verwijderd | 8 | 10-11-2013 11:12 | |
Seksualiteit |
over tijd kimberleytje | 8 | 08-08-2007 08:58 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De man die tijd over had Verwijderd | 3 | 23-03-2006 17:49 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hulp bij inleiding profielwerkstuk over reclame vrouw-wezen | 6 | 16-10-2005 12:48 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesgedichten-topic Mizz-Scatjuh | 4 | 10-05-2004 12:45 | |
Software & Hardware |
[ADSL]Tijd voor klacht? I-brahimovic | 9 | 17-01-2004 11:37 |