Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2002, 14:13
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
"Ik ben met mijn vriend naar bed geweest, voor dat ie "kwam" ging ie uit me.....ik ben wel aan de pil, wat moet ik doen?"

Dit is van mijn beste vriendin! Wat moet ze doen...? En is de morningafterpil een goede combinatie met de gewone pil?

Ze heeft dit vaker gedaan! Zo stom! Wie kan mij vertellen wat de kansen zijn voor zwangerschap en soa's????? THNX!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 14:23
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ehm....de morningafterpil én de pil lijkt me niet echt zinnig, maar dat kan aan mij liggen. Met de pil ben je 99% beschermd tegen zwangerschap, maar niet tegen soa's. Als hij of zij die hebben is er een redelijke kans dat de ander em nu ook heeft. Even naar de dokter?
Oud 13-03-2002, 14:29
Whuzz
Whuzz is offline
Als ze aan de pil is, dan zal ze er niet zwanger van worden als het goed is.
Maar tegen soa's is ze natuurlijk niet beschermd. Maar datr heeft niets met het 'voor het zingen de kerk uit' te maken. Of hij nu wel of niet in haar klaarkomt, je blijft risico op soa's lopen wanneer je zonder condoom seks hebt.
Oud 14-03-2002, 15:39
Gwen.
Gwen. is offline
Als je aan de pil ben kan hij in principe ook in haar klaarkomen, dan ben je evengoed 99 % beschermd. Er is namelijk geen eitje om te bevruchten.
Oud 14-03-2002, 18:08
Conqueror1
Conqueror1 is offline
volgens mij ben je meer dan 99% save hoor!!
99.9999999999999999999999999999999999999999%save
Oud 14-03-2002, 18:22
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
Droppie schreef:
"Ik ben met mijn vriend naar bed geweest, voor dat ie "kwam" ging ie uit me.....ik ben wel aan de pil, wat moet ik doen?"

Dit is van mijn beste vriendin! Wat moet ze doen...? En is de morningafterpil een goede combinatie met de gewone pil?

Ze heeft dit vaker gedaan! Zo stom! Wie kan mij vertellen wat de kansen zijn voor zwangerschap en soa's????? THNX!
Nou, soa's ken ze zo wel krijgen en daar helpt de morningafter ook niet tegen, maar zwangerschap??? Hihi, sorry... Maar als ie al "terugtrok" en zij nog s aan de pil zit, denk ik niet dat ze zwanger is hoor. ik en mn vriend sexen ook zonder condoom, ik aan pil, en hij komt gewoon in me hoor en ik ben NIET zwanger hoor! Waar is de pil anders voor? tuurlijk, ook met menstruatie enzo, maar dat bedoel ik ff niet. Ik denk niet dat ze zwanger zal zijn en als ze dat zeker wil weten: testje kopen of langs de dokter!

Oud 15-03-2002, 19:55
angel_girl
angel_girl is offline
Ja is safe 100% ik heb der net vandaag een repetitie overgehouden maar je bent dan niet beschermd tegen geslachtziekten ha Ik heb een 10!!
Oud 16-03-2002, 16:01
NoWorldOrder
NoWorldOrder is offline
ik zing nooit in de kerk

Regels voor berichten