Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2002, 15:07
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
Mijn vriendin en ik hebben het laatst voor de eerste keer gedaan.
Het vervelende is dat het haar erg veel pijn deed. We zijn toch verder gegaan, en uiteindelijk deed het (veel) minder pijn bij haar.
Dus we hebben er zeg maar wel een goed einde aan weten te bouwen .
Ze bloedde verder niet, we hadden er een handdoek onder gelegd en die was nog schoon.

Vandaag hebben we het opnieuw gedaan, maar het deed haar toch weer veel pijn. Nou weet ze niet zeker of haar maagdenvlies nou wel of niet gebroken is.
Aan de ene kant zijn de eerste keren nog een beetje pijnlijk en leek het erop dat haar vlies de eerste keer gebroken was, omdat ze toen bijna geen pijn meer had.
Maar aan de andere kant: ze bloedde de eerste keer niet. En het deed de tweede keer nog steeds erg veel pijn.

Dus mijn vraag (eindelijk...): hoe valt na te gaan of haar vlies inderdaad is gebroken? En anders, wat is een geschikt standje om zo diep mogelijk in haar te komen, zodat het in een keer goed gaat?

Edit: zie ook (eerst) mijn 2e post hiero, ik weet dat het geen echt 'vlies' is enzo.
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...

Laatst gewijzigd op 27-10-2002 om 16:21.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 15:25
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
het is geen 'vlies' dat de vagina afsluit ofzo. Als ze tampons gebruikt kan ik wel raden waarom het niet bloedde en zo niet, dan is er nog niets aan de hand, dan is het gewoon 'ff wennen' voor haar.
In het begin is het vaak (nee, niet altijd dus laat die posts maar achterwege) pijnlijk voor haar.
Anders kan je haar op jou laten zitten en zo diep mogelijk gaan, (dat raad ik sowiezo aan.)
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 16:12
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
Anders kan je haar op jou laten zitten en zo diep mogelijk gaan, (dat raad ik sowiezo aan.)
Oowjaah... Dat hebben we de 1e keer ook geprobeerd. Helemaal zelf bedacht! *jeeh!* Wat een inzicht! Wat een doortastendheid! Waren we allemaal maar zo goed als ik!

Ik weet trouwens wel dat het geen 'vlies' is, maar dat typt het makkelijkst en je snapt wat ik bedoel. (Toch?)
En kan je nog 1x uitleggen wat je bedoelde met die tampons?

Edit: Rosi, zie ^, ik weet dat het geen 'vlies' is, en dat het niet kan 'breken', maar om het nou steeds over "die kwab" te hebben is ook nix. Je snapt wat ik bedoel, toch?

En hoe lang (hoe vaak) duurt het +- voor haar om van die pijn af te komen? Of verschilt dat heel erg per meisje.
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...

Laatst gewijzigd op 27-10-2002 om 16:16.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 16:12
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Het maagdenvlies kan niet breken. Het is ook geen vlies. Het is een klein, stug rubbeltje aan de opening van je vagina. Het kan zijn dat dit al veel eerder is gescheurd (zonder dat ze er last van had) bij het gebruik van tampons of tijdens het sporten.

Ik zou me niet teveel druk makenover dat maagdenvlies. Denk eerder eens na over manieren om het minder pijnlijk te maken voor je vriendin.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 16:14
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
emperor crono schreef:
En kan je nog 1x uitleggen wat je bedoelde met die tampons?
Het maagden'vlies' kan al aangetast zijn door het gebruik van tampons. Dus als je vriendin tampons gebruikt, is het niet zo raar dat ze niet bloedt.


Het is toch ook niet de bedoeling dat ze bloedt? Wees maar blij, ook voor je vriendin!
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 16:19
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
Ja dat van dat niet bloeden door tampon-gebruik snap ik wel, maar je zou verwachten dat het dan juist minder pijn zou doen voor haar. Omdat er al vaker iets in heeft gezeten zeg maar.
Maar aan de andere kant heb je ook niets om te vergelijken.
Van: ja, het doet minder pijn dan wanneer ik geen tampons zou hebben gebruikt.
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 16:22
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ja. Probeer anders iets met glijmiddel.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 16:28
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Probeer het anders met een heel lang voorspel ofzo..
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 16:33
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
Ze was lijkt me vochtig genoeg (het ging ook helemaal niet stroef ofzo), en wat versta je onder een lang voorspel? Ik wil niet in details treden maar we zijn meer dan een uur bezig geweest voor het er daadwerkelijk van kwam. En we konden niet gestoord of gehoord worden, en dat scheelt ook wel denk ik.
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 16:50
punkyfish
punkyfish is offline
Ik was ook altijd vochtig genoeg en toch duurde het bij ons 8 maanden voordat het geen pijn meer deed. En ja, we hebben veel standjes geprobeerd. Veel plezier dus nog...
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 18:13
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
O lekker dan. Kan er NU alsjeblieft iemand zeggen dat het bij haar na een weekje al geen pijn meer deed?
(please?)
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 18:38
Verwijderd
Als het pijn doet was ze gewoon niet ontspannen genoeg... ookal ben je nat genoeg (wat ik trouwens betwijfel... het kan waarschijnlijk nog veeeel natter ) dan kan het nog pijn doen, omdat je die spieren onbewust aanspant...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 19:05
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
Het hoeft toch niet per se te komen doordat ze niet ontspannen genoeg is? Als haar maagdenvlies gewoon zo stug is dat het moeilijk scheurt, kan dat ook pijn doen. Toch?

*realiseert zich dat de helft van de replies in deze topic van mij is*
Nouja,
[edelmoedig]Ik zal niet rusten tot ik mijn queeste naar een bevredigend antwoord op mijn vraag tot een goed en nobel einde heb gebracht. [/edelmoedig]
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 19:28
martine17
martine17 is offline
Het is een hele kleine kans dat ze pijn heeft doordat haar maagdenvlies nog in de weg zit. Je moet gewoon echt zorgen dat het nat genoeg is, dat je heel voorzichtig naar binnen gaat, met kleine stukjes tegelijk, en dat ze ontspannen is. Als ze dan nog pijn heeft...dan weet ik het ook niet meer. Bij mij deden de eerste paar keer helemaal geen pijn, maar k heb er juist de laatste paar keer wel erg last van. Ik had ergens gelezen dat het ook door een infectie kan komen, dus ik ga naar de dokter. Misschien dat ze dat ook moet doen als het heel vaak gebeurt?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 19:57
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
Waarop baseer je dat het een hele kleine kans is?
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 21:01
punkyfish
punkyfish is offline
Ik zou hier op zich ook wel een heel verhaal op kunnen hangen over nat en ontspannen zijn, maar persoonlijk zou ik niet weten waardoor het komt dat ik nu geen pijn meer heb. Ik was altijd nat genoeg en voor mijn gevoel ook totaal ontspannen.

Nu ik er over nadenk..., het deed geen pijn meer nadat we op Lowlands stoned seks hadden .
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 10:25
martine17
martine17 is offline
Citaat:
emperor crono schreef:
Waarop baseer je dat het een hele kleine kans is?
Komt namelijk bijna nooit voor, bij iets van 1% van alle vrouwen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 11:39
Verwijderd
bij mij deed het de eerste keer beetje pijn, tweede keer beetje minder pijn, en derde keer eventjes hard pijn (toen bloedde ik trouwens ook), en sindsdien nooit meer.
eerste twee keren deden we gewoon missionaris, en de derde keer ging ik eens bovenop zitten.


xxx
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 12:50
Beyoned
Beyoned is offline
me vriendin (nu ex) deed het geen pijn...

mah of dat ligt aan haar of dat komt omdat we met viongeren als 1 en ander opgebouwd hadden
hadden namelijk al vaak 3 vingers ingezeten

kweet niet wrom mah kben er van overtuigt dat dat helpt..
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 16:56
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
Citaat:
martine17 schreef:
Komt namelijk bijna nooit voor, bij iets van 1% van alle vrouwen ofzo.
De eerste keer tegelijk klaarkomen. Dat komt pas bijna nooit voor.

Maar ik hoop echt dat ze na een paar keer geen last meer heeft. Want als je er niet van kan genieten is dat toch wel... kut
Dus tips en ervaringen blijven welkom!

Edit:
Bedankt voor je reply tupac.nogwat, maar doe me (en andere forummers) een lol en probeer gewoon hele zinnen te typen. Dus niet 'mah', 'wrom' enzovoort. Het typt mischien lekker weg maar het leest voor geen meter. Alvast bedankt.
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...

Laatst gewijzigd op 28-10-2002 om 16:59.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 17:03
miro
Avatar van miro
miro is offline
Het kan de eerste keren sowieso nog pijn doen, of het maagden"vlies" nou gebroken is of niet. Ook hoeft ze natuurlijk niet te bloeden a. Of ze kan heel vaak bloeden, de eerste paar keren. Ik kan uit ervaring vertellen dat de pijn steeds minder wordt. Wat betreft zo "diep" mogelijk komen. Leg eens een kussen onder dr billen
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 17:16
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
Citaat:
miro schreef:
(...) Leg eens een kussen onder dr billen
Hebben we gedaan 1e keer. Maar toch bedankt voor de tip.

[zinloos]Wat een nuttige replies allemaal. Serieus, niet . Tja, als jullie bij mij in de buurt zouden
wonen kregen jullie een oliebol als dank want die heb ik
net gebakken Nouja, too bad. [/zinloos]

^
Ik zei toch dat het zinloos was? Had het dan niet gelezen
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 21:07
Verwijderd
Citaat:
emperor crono schreef:
Het hoeft toch niet per se te komen doordat ze niet ontspannen genoeg is? Als haar maagdenvlies gewoon zo stug is dat het moeilijk scheurt, kan dat ook pijn doen. Toch?

*realiseert zich dat de helft van de replies in deze topic van mij is*
Nouja,
[edelmoedig]Ik zal niet rusten tot ik mijn queeste naar een bevredigend antwoord op mijn vraag tot een goed en nobel einde heb gebracht. [/edelmoedig]
Nee, maar dat het maagdenvlies zo stug is komt niet zoveel voor. Als jij of zijzelf met twee of drie vingers naar binnen kan zonder dat het pijn doet, kan het daar trouwens sowieso al niet aan liggen....
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 01:27
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
emperor crono schreef:
Het hoeft toch niet per se te komen doordat ze niet ontspannen genoeg is? Als haar maagdenvlies gewoon zo stug is dat het moeilijk scheurt, kan dat ook pijn doen. Toch?

*realiseert zich dat de helft van de replies in deze topic van mij is*
Nouja,
[edelmoedig]Ik zal niet rusten tot ik mijn queeste naar een bevredigend antwoord op mijn vraag tot een goed en nobel einde heb gebracht. [/edelmoedig]
Waarom iedereen er blijft over doorzagen : het "maagdenvlies" is enkel een beetje teer weefsel aan de rand van de schede, het "breekt" niet, wat ermee gebeurt valt te vergelijken met je schaven aan straatstenen, het wordt "weggeschuurd". Het is niet "stug", daar het zeer teer is. En ik moet de paar mensen hiervoor gelijk geven, het ligt hoogstwaarschijnlijk aan dat ze niet ontspannen genoeg is, en dat ligt niet aan jullie want het merendeel van de "oudere" vrouwen (+35) weet nog niet hoe die spieren echt te controleren (dmv kegel-oefeningen bv, man kan ook zijn lul "op en neer laten gaan", wel de vrouw kan ook "samenspannen" en ontspannen - vergelijk dit als man met een vinger in je kont steken, probeer dat maar eens zonder je automatisch te verzetten.)

Oefening baar kunst zou ik zo zeggen.

Als die probleem blijft voorkomen, raad ik iedereen aan de beginselen van die kegel - oefeningen te proberen : steek zelf een vinger in je schede en probeer de spieren aa nte spannen, dan weet je tenminste dewelke deze zijn, en kan je ze ook controleren, dus ontspannen.

Dit zijn ook die spieren die je spant als je aan het plassen bent en plots "perst" om te stoppen met plassen.

K hoop dat ik ietwat duidelijk ben....
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 01:30
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
Ik zou hier op zich ook wel een heel verhaal op kunnen hangen over nat en ontspannen zijn, maar persoonlijk zou ik niet weten waardoor het komt dat ik nu geen pijn meer heb. Ik was altijd nat genoeg en voor mijn gevoel ook totaal ontspannen.

Nu ik er over nadenk..., het deed geen pijn meer nadat we op Lowlands stoned seks hadden .
Dit bewijst voor een deel wat ik zei, als je stoned ben dan verslappen veel spieren, en ga je ook onbewust je meer en meer ontspannen (mentaal dus). Dit is geen aanzet tot druggebruik, probeer gewoon wat uit.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 11:38
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
Waarom iedereen er blijft over doorzagen : het "maagdenvlies" is enkel een beetje teer weefsel aan de rand van de schede, het "breekt" niet, (...)
Citaat:
emperor crono schreef:
Ik weet trouwens wel dat het geen 'vlies' is, maar dat typt het makkelijkst en je snapt wat ik bedoel. (Toch?)
Maargoed we begrijpen elkaar wel geloof ik.

Ik zal het er binnenkort eens met haar over hebben, of ze zelf het idee heeft dat ze ontspannen is.
En anders, heeft iemand een suggestie om wel ontspannen te raken? En dan bedoel ik niet stoned in een tentje op lowlands maar een beetje een christelijke manier.
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 14:01
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
Dit bewijst voor een deel wat ik zei, als je stoned ben dan verslappen veel spieren, en ga je ook onbewust je meer en meer ontspannen (mentaal dus). Dit is geen aanzet tot druggebruik, probeer gewoon wat uit.
Ja, het zou goed kunnen dat het daardoor komt, dat het sindsdien geen pijn meer doet, want voor de rest is er niets veranderd. Maar doordat we het één keer stoned hebben gedaan, doet het daarna nooit meer pijn, dat zal toch niet helemaal waar zijn?
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 14:37
Verwijderd
Citaat:
emperor crono schreef:
En hoe lang (hoe vaak) duurt het +- voor haar om van die pijn af te komen? Of verschilt dat heel erg per meisje.
Dat zou ik niet weten, ik weet alleen dat ík bij de eerste keer ook wel pijn had, alleen... over het algemeen gaat het later beter. Je zou eens glijmiddel kunnen gebruiken, of condooms (zit nl. ook glijmiddel op.)
Succes!

Krummeltje
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 19:09
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
Ja, het zou goed kunnen dat het daardoor komt, dat het sindsdien geen pijn meer doet, want voor de rest is er niets veranderd. Maar doordat we het één keer stoned hebben gedaan, doet het daarna nooit meer pijn, dat zal toch niet helemaal waar zijn?
Wel daar heb ik ook een theorie voor : daarvoor had je beetje "schrik van het onbekende" waardoor je je spande en het pijn deed, waardoor je hersens onbewust seks en pijn gingen linken, en je je nog altijd niet ten volle kon ontspannen.

Sinds dat stoned zijn leerden je hersens sex = leuk indien relax, dusd je begon je automatisch te relaxen....

Emperor : het haar vragen heeft hier dus mss weinig nut, evenals punkyfish zal ze zelf niet beseffen dat ze dit doet. Je kan er wel over praten en proberen te achterhalen wat haar 100% op haar gemak kan stellen (is mij al gelukt bij een meisje die dacht dat ze frigide was, voor diegene die niet weten wat dit is : vaginale spieren sterk opspannen en bijna niet vochtig worden, zodat penetratie heel moeilijk en pijnlik wordt. Ze bloedde bij elk vriendje weer, 2 jaar na haar 1e keer nog.)
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 14:07
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
Emperor : het haar vragen heeft hier dus mss weinig nut, evenals punkyfish zal ze zelf niet beseffen dat ze dit doet.
Het is intussen voor de tweede keer gebeurd. (Nou, eigenlijk 2.5de keer, lang en stom verhaal.) Ze had in het begin nog pijn. Ik heb haar toen ook gevraagd of ze het gevoel had dat ze zich kon ontspannen, maar dat had ze niet. Nee duh, ze rekende erop dat het pijn zou doen. (Zie theorie van Boer_kameeL.) Maar later ging alles prima en soepel. Dus we hebben verder geen problemen meer en ik heb niets te klagen.
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 14:11
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Proficiat voor jullie beiden

en nu spelen maar
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 14:28
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
Proficiat voor jullie beiden

en nu spelen maar
een beetje oefenen en je wil niks anders meer
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 15:23
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Krummeltje schreef:
Dat zou ik niet weten, ik weet alleen dat ík bij de eerste keer ook wel pijn had, alleen... over het algemeen gaat het later beter. Je zou eens glijmiddel kunnen gebruiken, of condooms (zit nl. ook glijmiddel op.)
Succes!

Krummeltje
Hmz zelfs de eerste keer hoeft geen pijn te doen, als je t goed doet.
Anders gaat de pijn na 2 of 3 keer wel weg hoor... Mits een meisje goed nat is dan...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 15:26
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Hmz zelfs de eerste keer hoeft geen pijn te doen, als je t goed doet.
Anders gaat de pijn na 2 of 3 keer wel weg hoor... Mits een meisje goed nat is dan...
nat is het belangrijkste.. en ontspannen
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
Wel daar heb ik ook een theorie voor : daarvoor had je beetje "schrik van het onbekende" waardoor je je spande en het pijn deed, waardoor je hersens onbewust seks en pijn gingen linken, en je je nog altijd niet ten volle kon ontspannen.

Sinds dat stoned zijn leerden je hersens sex = leuk indien relax, dusd je begon je automatisch te relaxen....

Emperor : het haar vragen heeft hier dus mss weinig nut, evenals punkyfish zal ze zelf niet beseffen dat ze dit doet. Je kan er wel over praten en proberen te achterhalen wat haar 100% op haar gemak kan stellen (is mij al gelukt bij een meisje die dacht dat ze frigide was, voor diegene die niet weten wat dit is : vaginale spieren sterk opspannen en bijna niet vochtig worden, zodat penetratie heel moeilijk en pijnlik wordt. Ze bloedde bij elk vriendje weer, 2 jaar na haar 1e keer nog.)
Ja, dat lijkt mij ook wel... Goeie actie met dat meisje trouwens
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 16:53
Embraced Pale Death
Avatar van Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
nat is het belangrijkste.. en ontspannen
kortom:
een plantenspuit en kamillethee
__________________
the wheel is spinning, but the hamster's dead
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 18:20
jij
jij is offline
de pijn ligt niet alleen aan da maagdenvlies he, alles moet daar nog 'n beetje 'uitgerokken' worden ook.
bij mij doet het soms nog pijn, ook al heb ik al een hele tijd sex. als ik bovenop zit, doet het bijna nooit pijn dusja.das dan best denk ik. succes
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 20:10
C@ctusje
C@ctusje is offline
Bij mij deed de eerste keer ook best pijn. Vooral toen ie bij me naar binnenging. En de keren daarna deed t nog steeds pijn. Als we eenmaal bezig zijn, heb ik nergens meer last van. Das t rare. En ik voel me heel erg op mn gemak, ben dus ontspannen genoeg, en ook erg nat. Dus wrm t nog steeds zo'n pijn doet..
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 22:04
jij
jij is offline
Citaat:
C@ctusje schreef:
Bij mij deed de eerste keer ook best pijn. Vooral toen ie bij me naar binnenging. En de keren daarna deed t nog steeds pijn. Als we eenmaal bezig zijn, heb ik nergens meer last van. Das t rare. En ik voel me heel erg op mn gemak, ben dus ontspannen genoeg, en ook erg nat. Dus wrm t nog steeds zo'n pijn doet..
is bij mij ook. gewoon het begin is ff lastig, maar na 'n tijdje..np
raar he
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 22:21
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
mijkeeuuh schreef:
is bij mij ook. gewoon het begin is ff lastig, maar na 'n tijdje..np
raar he
wel vreemd... mischien zijn de kegel oefeningen van boer kameel iets

je weet het nooit..mischien is het toch net te krap en dat het op het moment dat het pijn doet wordt uigerekt en dan nie meer pijn doet ofso??
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 10:11
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
emperor crono schreef:
De eerste keer tegelijk klaarkomen. Dat komt pas bijna nooit voor.

Maar ik hoop echt dat ze na een paar keer geen last meer heeft. Want als je er niet van kan genieten is dat toch wel... kut
Dus tips en ervaringen blijven welkom!

Edit:
Bedankt voor je reply tupac.nogwat, maar doe me (en andere forummers) een lol en probeer gewoon hele zinnen te typen. Dus niet 'mah', 'wrom' enzovoort. Het typt mischien lekker weg maar het leest voor geen meter. Alvast bedankt.

ik zal der aan denken ja sorry is msn taal he



edit: ik ben blij dat je probleem verholpen is en ik wense je vele hete nachten toe

Laatst gewijzigd op 31-10-2002 om 10:14.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Kwoots van forumers
Miekje*
34 19-07-2009 13:44
Lichaam & Gezondheid Probleem! pijn, maagdenvlies
Charlene7
12 14-07-2009 18:13
Seksualiteit De dildo
Just_Wanna_Jump
25 12-05-2009 15:23
Levensbeschouwing & Filosofie Uitleg over het geweld van God die liefde is in het Oude testament
KingOfGod
178 11-12-2005 11:53
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederlandse artsen herstellen maagdenvlies
JantjePietje
129 22-05-2004 15:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54.