Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als ik erg moe ben. Dan drink ik het wel af en toe. Een Red Bull heeft toch een bepaalde uitwerking op mij. Ik kan me vaak wel beter concentreren en voel me een stuk minder moe. Hetzelfde effect heb ik tevens ook met koffie al moet ik wel toegeven dat na 3 Red Bull ik me toch iets lichter ga voelen dan normaal
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
bijna alle energy drankjes hebben de in nederland toegestane maximale hoeveelheden van de oppeppende stoffen erinzitten. Vroeger was het wel dat je in duitsland redbull kon kopen waar 2x zoveel taurine is zat dan in nl. maar ik weet niet of dat nog zo is. Ik weet wel dat ESCO vet uit zijn nek lult.
||
Citaat:
het is vooral de caffeine en de taurine die de voor het effect zorgen. als je sterker wil moet je gewoon taurine kopen en dan in je drinken mikken, of gewoon heel veel energydrink zuipen :>
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik drink zelf weles red bull als k op school zit en heel moe ben, of als ik uitga..t helpt wel om wakker te blijven en me beter te concentreren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Speed nergens te verkrijgen?
Waar woon je dan???????? Ik gebruik overigens nu geen drugs meer, maar moet wel toegeven dat ik me ontzettend stoer vond toen ik dit nog wel deed…. Ik ben ook gestopt met roken toen ik een spotje zag van zes meisjes in de leeftijdscategorie 12 t/m 14 die vertellen dat het helemaal niet stoer is om te roken, dat jongens vooral roken om erbij te horen en dat het niet lekker is om te zoenen met een jongen die rookt of gerookt heeft. Maar stiekem wil ik er eigenlijk wel weer bij horen…. Ik wil ook graag bij de batterijkegelclub, maar om me te bewijzen moet ik een aansteker in m’n oor steken. Eigenlijk wil ik het liever niet en eigenlijk durf ik ook niet. Wat zal ik doen???????????? Heel raar. Volgens mij gaan mensen die denken dat iedereen drugs doet om stoer te doen, zelf ontzettend hard of zijn gewoon wereldvreemd. |
![]() |
|
Hilversum?
Altijd gezellig met oefenwedstrijden, vooral als Utrecht er ook is! Gratis bier in café 'het wapen van Hilversum'! Persoonlijk vind ik coke ook beter dan speed, coke heb je overal toch wel? Maar ja, voor de prijs van één gram coke kun je natuurlijk wel weer de hele avond redbull drinken. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Red Bull heb ik nou wel genoeg gedronken. 't gaat me tegen staan.
Bomba is dat nieuwe in die glazen granaat-flesjes. Zit meer caffeine in en is lekkerder
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Krating daeng(Thaise red bull) martijnde3de | 0 | 26-11-2012 16:24 | |
Studeren |
Red Bull Air Race - Vragenlijstje DB10 | 3 | 14-06-2010 21:26 | |
Vrije tijd |
Doornbos vanaf GP Monaco in tweede Red Bull Verwijderd | 1 | 11-05-2006 21:26 | |
Drugs & Alcohol |
red bull en Frankrijk JCG | 55 | 13-06-2005 15:43 | |
Eindexamens 2003 |
red bull/ party boosters surena | 8 | 14-05-2003 20:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoofdpijn van Red Bull? 'n klein vlindertje | 5 | 15-05-2002 09:28 |