Ik las ergens op een site dat de penislengte afhangt van het gewicht. Voor iedere 18 kg die je aankomt, verlies je 2,5 cm penislengte. Er wordt vetweefsel gevormd aan de top van de penis waardoor de penis dikker wordt maar in lengte verliest. Ik vond het wel vrij interessent en vroeg me af of dit een fabeltje is of niet.
?
het is een fabeltje dat je penis kleiner wordt als je dikker bent. het is geen fabeltje dat hij kleiner LIJKT als je dikker bent. want er zit inderdaad meer vet aan je buikkant, dus dan lijkt het net alsof hij korter wordt. lijkt me vrij logisch.
Wat een bullshit. Ik ben de laatste tijd redelijk wat aangekomen, maar kleine Niels is dus echt niet gaan krimpen. Je moet niet alles wat je leest automatisch geloven.
je maakt er nu wel grapjes over. Maar sumoworstelaars kunnen niet bij hun billen. Ze laten hun reet door speciale meisjes afvegen. En dat is een hele populaire baan, want die worstelaars worden heel erg aanbeden, zoals voetballers of pop- en filmsterren in nederland...
06-04-2002, 16:05
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef:
je maakt er nu wel grapjes over. Maar sumoworstelaars kunnen niet bij hun billen. Ze laten hun reet door speciale meisjes afvegen. En dat is een hele populaire baan, want die worstelaars worden heel erg aanbeden, zoals voetballers of pop- en filmsterren in nederland...
Chimera schreef: Wat een bullshit. Ik ben de laatste tijd redelijk wat aangekomen, maar kleine Niels is dus echt niet gaan krimpen. Je moet niet alles wat je leest automatisch geloven.
ghehe dus het vrouwtje zorgt goed voor je lol