![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Vroeg me ook nog af; had ook gehoord dat vrouwen in het "dagelijkse leven" ook nog wel in cupmaat variëren... brengt dat geen problemen met het kopen van beha's die zowel goede ondersteuning geven, maar dan ook niet al te knellend zijn? Of scheelt dat niet zoveel, of hebben beha's wel genoeg speling?
|
![]() |
|
hmmm, heeft dat niet te maken met wartme-koude verschillen? iedereen weet dat als je het warm hebt je bijvoorbeeld een ring niet meer af of om kunt krijgen omdat je vingers zijn opgezet, ze houden meer vocht vast. en tijdens de sex kan je het behoorlijk warm krijgen ... misschien is dat over het hele lichaam wel zo, dus ook op de borsten.
en ik denk niet dat het heel veel verschil is, dus geen complete cup, maar misschien dat bij sommige dames, die net tussen twee cups in vallen, dat ze net over dat randje getild worden en ze dus bepaalde bh's niet meer aan kunnen of lekker vinden zitten ... zou kunnen denk ik. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[Vragenlijst] Alles over Borsten supergirl#1 | 32 | 06-03-2012 07:29 | |
Liefde & Relatie |
meisjes en hun borsten! Flickan | 114 | 27-05-2010 13:53 | |
Liefde & Relatie |
borsten Flickan | 55 | 05-02-2010 22:49 | |
Seksualiteit |
borsten Flickan | 14 | 23-01-2010 12:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 13:58 | |
Seksualiteit |
Kleine borsten (vragenlijst erbij) reageer please! Sjanna | 6 | 23-07-2005 19:53 |