Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2002, 21:14
Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
kijk tzit zo ik heb al paar maand verkering met mijn meisje.en we heb mekaar al gestreeld en ik haar gevingerd.het friemele dus allemaal.en ik lek vaak in haar nek en over haar borsten enzo en we praten over wat we fijn vinden enzo.maar ik mag haar niet beffe.dat wil ze niet.ik ga haar dan niet dwingen maar kzou het toch graag doen.ze zegt dat ze niet weet waarom ze het nog niet wil.mischien weten jullie aan wat het ligt?of wat zou ik kunnen doen zodat ze haar op haar gemak voelt en me toch haar laat beffen.want khou superveel van haar en zo kan ik haar toch hennig lekker gevoel geven.meer uiting van mijn liefde voor haar.dus enige suggesties?
byebye.
Oud 28-10-2002, 21:19
STP
STP is offline
Citaat:
Wolfpac101 schreef:
ik lek vaak in haar nek en over haar borsten enzo
Ge-wel-di-ge typfout

Maargoed, waarschijnlijk is ze gewoon onzeker, dat is iets waar je overheen moet groeien. Dat duurt gewoon eventjes.

Zorg er voor dat ze zich in alle situaties bij je op d'r gemak voelt, dan gaat het sneller!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 21:22
drama
drama is offline
[Dit is Esther]

Ik heb er zelf ook last van gehad, dat ik niet wou dat mijn vriend me befte, gewoon, omdat ik me er voor schaamde, ik wist wel dat ik het lekker vond, maar ik vond het gewoon genant.
En het kwam vanzelf goed, toen ik het aan hem uitlegde, en hij me liet merken dat ik me niet hoefde te schamen. Ik denk dat het ook zoiets is bij jou vriendin, dat ze zich nog niet helemaal op haar gemak voelt.
Praat er gewoon over, en geef haar de tijd
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 21:25
Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
bedoelt ge de typfout van lekken "in" haar nek?ja bij ons zeggen ze da zo.i can't help it.ma tis raar want ze zei da ze zich op haar gemak bij mij voelde.ma khoop maar 1 dingat het niet is omdat ze denkt da ik het nie fijn ga vinde of dat ik haar poesje nie mooi vind ofzo.want alles aan haar vind ik geweldig en mooi.maar zij denkt van niet. kzeg het haar zoveel en toch gelooft ze niet alles.vind ik jammer.want kvind haar echt een prachtmeisje.
Oud 28-10-2002, 21:27
Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
Citaat:
drama schreef:
[Dit is Esther]

Ik heb er zelf ook last van gehad, dat ik niet wou dat mijn vriend me befte, gewoon, omdat ik me er voor schaamde, ik wist wel dat ik het lekker vond, maar ik vond het gewoon genant.
En het kwam vanzelf goed, toen ik het aan hem uitlegde, en hij me liet merken dat ik me niet hoefde te schamen. Ik denk dat het ook zoiets is bij jou vriendin, dat ze zich nog niet helemaal op haar gemak voelt.
Praat er gewoon over, en geef haar de tijd

hoe liet hij dit merken als ik dat mag vrage?ge moet nie antwoorde als ge da nie wilt.i understand.
Oud 29-10-2002, 01:55
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Onschuld, liefde, blikken, aanrakingen....

Laat haar merken dat je van haar lichaam houd, lig naakt naast haar en kijk naar haar. Kijk, streel en kus elk deel, en zeg wat je er mooi aan vind.... Als wat je zegt waar is, dan komen de woorden wel vanzelf.

Kijk niet hongerig maar liefdevol naar haar naakte lichaam.

Ga met haar voor de spiegel staan, zij voor jou, en zeg haar wat je mooi aan haar vind, probeer ze zichzelf door jouw ogen te laten zien.

Niet zo makkelijk, in onze maatschappij zijn velen erg onzeker over hun lichaam... En het zit voor een deel in de mannelijke natuur vanalles te zeggen om toch maar seks te krijgen (kij maar naar al die mannen die vanalles beloven en zeggen, en het na een tijd uitmaken), dus veel meisjes zitten met het prob dat ze niet alles direct feloven wat je zegt.

Probeer haar duidelijk te maken dat je echt van haar houd, zowel van haar persoon als haar lichaam, en dat ze je pijn doet als ze denkt dat je daarover liegt. (denk ik toch dat het op een manier pijn doet, was bij mij toch zo, k voelde me machteloos toen ik niet kon laten zien hoeveel ik van haar hield, wat ik ook deed).
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 11:33
Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
is zeer mooi gezegd.danku.ik denk dat dit wel veel kan helpen.
Oud 29-10-2002, 11:45
DwEePStocK
DwEePStocK is offline
je moet haar op haar gemak bij je laten voelen, mijn virendin durfde mij het niet eens te laten aanraken omdat ze zich geschoren had ze zal zich gewoon nog niet op haar gemak voelen, als je het niet kunt bespreken komt de tijd nog wel.
Oud 29-10-2002, 11:47
DwEePStocK
DwEePStocK is offline
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
Onschuld, liefde, blikken, aanrakingen....

Laat haar merken dat je van haar lichaam houd, lig naakt naast haar en kijk naar haar. Kijk, streel en kus elk deel, en zeg wat je er mooi aan vind.... Als wat je zegt waar is, dan komen de woorden wel vanzelf.

Kijk niet hongerig maar liefdevol naar haar naakte lichaam.

Ga met haar voor de spiegel staan, zij voor jou, en zeg haar wat je mooi aan haar vind, probeer ze zichzelf door jouw ogen te laten zien.

Niet zo makkelijk, in onze maatschappij zijn velen erg onzeker over hun lichaam... En het zit voor een deel in de mannelijke natuur vanalles te zeggen om toch maar seks te krijgen (kij maar naar al die mannen die vanalles beloven en zeggen, en het na een tijd uitmaken), dus veel meisjes zitten met het prob dat ze niet alles direct feloven wat je zegt.

Probeer haar duidelijk te maken dat je echt van haar houd, zowel van haar persoon als haar lichaam, en dat ze je pijn doet als ze denkt dat je daarover liegt. (denk ik toch dat het op een manier pijn doet, was bij mij toch zo, k voelde me machteloos toen ik niet kon laten zien hoeveel ik van haar hield, wat ik ook deed).
herkent veel in terug in mijn eigen relatie mooi uitlegt
Oud 29-10-2002, 11:50
DwEePStocK
DwEePStocK is offline
btw pennywise is cool zit et nu op school te luistere
Oud 29-10-2002, 12:49
Denise84
Denise84 is offline
kwestie van tijd idd, het meeste hier bovenstaande zegt het al
Oud 29-10-2002, 13:01
Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
yeah fuck authority dweepstock
Oud 29-10-2002, 15:45
my baby
my baby is offline
wat heb je dat mooi gezegd man! (boer_kameel)

heeeeeeeeeel moooiiiiiii!

dikke kus voor jou!!!!!!
Oud 29-10-2002, 16:23
KiMZz
KiMZz is offline
Hmm ik wou het eerst ook nie, met de jongen met wie k voor t eerst iets deed... Leek me ranzig.
Maar de jongen met wie ik nu heb maakte me helemaal gek, en zei gewoon heel zachtjes "ik ga je likken" en "ik maak je heeel nat" dat soort dingen en toen liet ik het toe...
En tis gewoon t beste gevoel van de wereld!!
Oud 29-10-2002, 16:38
Verwijderd
ik.weet.het.ook.niet
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 17:50
Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Hmm ik wou het eerst ook nie, met de jongen met wie k voor t eerst iets deed... Leek me ranzig.

wilt ge duidelijk make dat ik ranzig ben ofzo
want da ben ik dus niet. denk en hoop ik toch.
Oud 29-10-2002, 18:01
katje3
katje3 is offline
nee ge zijt zeker ni ranzig. Ge moet haar volgens mij gewoon geil maken dat ze niks liever meer wil da ge haar beft. Als ge al een paar maand samen zijt zal ze zich wel op haar gemak voele bij u. En als ge toont dat ge alleen maar van haar houdt en het goed met haar meent (ni zijt vreemd gegaan of zo). geef haar de tijd en vraag het nog eens heel lief
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 19:56
KiMZz
KiMZz is offline
Nee dat bedoel ik nie maar t idee zelf dat iemand daar zou likken leek me ranzig... Vies dus
Oud 29-10-2002, 20:03
Grenwiel
Grenwiel is offline
Niet om te zeiken ofzo, maar geef a.u.b. replies in correct Nederlands zonder typefouten!
Geschreven accenten lezen erg vervelend namelijk.

Of geef er een ondertitel bij.
Oud 29-10-2002, 20:06
Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
mja tlijkt wel raar zo het idee.ma ik denk dat eens ge het gedaan hebt dat het wel normaal lijkt.en tis fijn voor het meisje dus maakt het nie uit of het raar is voor haar heb ik da over.ma kdenk toch wel da het fijn is.
Oud 29-10-2002, 20:08
Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
Citaat:
Grenwiel schreef:
Niet om te zeiken ofzo, maar geef a.u.b. replies in correct Nederlands zonder typefouten!
Geschreven accenten lezen erg vervelend namelijk.

Of geef er een ondertitel bij.
ja sorry ik doe men best maar hier is dat correct nederlands nie mijn fout he.maar ik begrijp wel da ge het irritant vind ja.
Oud 29-10-2002, 21:30
Vejito
Vejito is offline
Gewoon beffen en dwingen anders gaat zet het nooit willen heb je je vingers al geroken na het vingeren

Laatst gewijzigd op 29-10-2002 om 21:45.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 21:39
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Vejito schreef:
Gewoon beffen en dwingen anders gaat zet het nooit willen heb je je vingers al geruikt na het vingeren
Is t nie meer GEROKEN??

Anyway misschien kun je dat wel t beste doen. Of met haar praten en zeggen dat ze zich er nie voor hoeft te schamen... Dat je haar graag een fijn gevoel wilt bezorgen en dat beffen gewoon superlekker is, net als voor jongens pijpen vaak t lekkerste is, lekkerder dan aftrekken en neuken...

Tis echt superlekker namelijk!! :>
Oud 29-10-2002, 22:11
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
DwEePStocK schreef:
btw pennywise is cool zit et nu op school te luistere
Heb je die op men site gezien ofzo? Bro Hymn vind ek mooi, en F A ook.

soz ff offtopic
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 09:23
Beyoned
Beyoned is offline
je moet afw8en

mijn ex had dat ook vergeet niet dat je zodra je beft je met je ogen voor de poes hangt en veel meisjes schamen zich daarvoor
ik weet nie of dat bij jouw ook zo is mahgoed..
heb je bv al een x samen gedouchen? of der helemaal naakt geziend??

ik mocht me ex bv alleen beffen alst donker was (niet dak dat erg von hoor en ik zag hem nog wel mah om mah ff een voorbeeld te geven)
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 23:57
Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
ja ik kan ook wel wachten.maar kwil het zooooo graag omdat het mij echt superfijn lijkt zowel voor mij als voor haar.
maar ge kunt wel gelijk hebben want kheb haar nog niet heel naakt gezien.ze had alleen haar slip nog aan.en onder lakens deed ze die dan uit.maar kheb haar poesje nog niet gezien nee.dus gewoon afwachten en gelijdelijk aan zal het wel mogen.en het is het wachten waard he
Oud 31-10-2002, 07:33
Verwijderd
Als je het maar niet doet om daarna aan te komen met dingen als "ik heb je gebeft, nu wil ik dat je me pijpt" of iets in die richting

...x

Maargoed, ik denk dat je het wel echt meent en je moet haar vragen waarom ze het niet wil, en dan doorvragen. Dus geen genoegen nemen met "weet ik niet". Vraag dan of ze zich ervoor schaamt. Of dat ze denkt dat jij het vies vind. Gewoon doorvragen, verzin elke mogelijke reden.

Succes en niet pushen. Wil ze het niet, dan wil ze het niet.

Laatst gewijzigd op 31-10-2002 om 07:37.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 08:08
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Als je het maar niet doet om daarna aan te komen met dingen als "ik heb je gebeft, nu wil ik dat je me pijpt" of iets in die richting

...x

Maargoed, ik denk dat je het wel echt meent en je moet haar vragen waarom ze het niet wil, en dan doorvragen. Dus geen genoegen nemen met "weet ik niet". Vraag dan of ze zich ervoor schaamt. Of dat ze denkt dat jij het vies vind. Gewoon doorvragen, verzin elke mogelijke reden.

1x vragen en NEE is NEE kom nou helemaal niet doorvragen
wrom moet ze zich verandwoorden bij der vriendje van WROM ze het niet wil kom nou

tis haar poes!! niet die van hem!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 11:20
Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
1x vragen en NEE is NEE kom nou helemaal niet doorvragen
wrom moet ze zich verandwoorden bij der vriendje van WROM ze het niet wil kom nou

tis haar poes!! niet die van hem!
ja dat is wal waar.maar ik mag toch weten waarom ze het nie wil he.wie weet ligt het aan mij (ik hoop van nie maar het kan toch).En dan zou ik het toch graag weten want dan kan ik er mischien iets aan veranderen.en wij hebben serieuze relatie en zijn in alles eerlijk tegen mekaar dan vind ik dat we daar toch ook vrij over kunne praten.maakt niet uit wat de reden is.kzou ze gewoon graag wete.
Oud 31-10-2002, 11:22
Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

...x

nee seg zou echt nie eerlijk zijn.als zij me wil pijpen dan mag da graag zelfs.ma ook al is dat pas binnen een jaar dan zou ik het nog nie erg vinden.tis nie puur om sex enzo te doen.is gewoon fijn extratje is toch uiting van liefde he...
Oud 31-10-2002, 11:35
Verwijderd
Citaat:
pobleem: ik wil mijn meisje beffen.
maar ik heb geen tong.

(Sorry, dat verwachtte ik echt te zien toen ik die topic opende )
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 11:37
Beyoned
Beyoned is offline
kvind bullshit wolfpac ze is niet verplciht om je alles te evrtellen
en verandwoordelijkheid af te leggen tegenover jouw
er zijn ook een anatal zaken die z emischien prive wil houden
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 11:46
Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
Citaat:
kvind bullshit wolfpac ze is niet verplciht om je alles te evrtellen
en verandwoordelijkheid af te leggen tegenover jouw
er zijn ook een anatal zaken die z emischien prive wil houden
verplicht is ze dat inderdaad nie.Ma ze kan het evengoed vertelle want dit lost het probleem mischien op en dan voelt zij zich mischien meer op haar gemak.En we zijn toch al intiem met elkaar waarom er dan niet over kunne prate.Ik begrijp dat ze mischien tijd nodig heeft om over dat te praten maar praten kan toch een deel al makkelijker maken.niet?
Oud 31-10-2002, 12:33
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Wolfpac101 schreef:
verplicht is ze dat inderdaad nie.Ma ze kan het evengoed vertelle want dit lost het probleem mischien op en dan voelt zij zich mischien meer op haar gemak.En we zijn toch al intiem met elkaar waarom er dan niet over kunne prate.Ik begrijp dat ze mischien tijd nodig heeft om over dat te praten maar praten kan toch een deel al makkelijker maken.niet?
ksnap je wel kwil je hier allen meej zeggen vraag der eens wrom niet

vraag dan een mnd nix en stel daarna weer eens voor

ga niet pushen ga niet een verklaring eisen ensow
pas hier mee op
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 12:56
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
ksnap je wel kwil je hier allen meej zeggen vraag der eens wrom niet

vraag dan een mnd nix en stel daarna weer eens voor

ga niet pushen ga niet een verklaring eisen ensow
pas hier mee op
ik zou het wel vragen maar ga niet te lang doorvragen.. daar komt alleen maar ruzie van....
zeg gewoon dat je van haar houd en dat je het fijn vind als zij iets extra's heeft... en als ze dan zegt dat ze het niet wil kan je altijd nog vragen waarom dan niet ligt het aan mij of ergens anders aan...

maar ik vind niet zoals tupac zegt dat je niks mag vragen... je hebt toch een relatie samen?? dan moet je over zulke dingen toch op zijn minst fatsoenlijk kunnen praten...

veel succes
Oud 31-10-2002, 14:22
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
ik zou het wel vragen maar ga niet te lang doorvragen.. daar komt alleen maar ruzie van....
zeg gewoon dat je van haar houd en dat je het fijn vind als zij iets extra's heeft... en als ze dan zegt dat ze het niet wil kan je altijd nog vragen waarom dan niet ligt het aan mij of ergens anders aan...

maar ik vind niet zoals tupac zegt dat je niks mag vragen... je hebt toch een relatie samen?? dan moet je over zulke dingen toch op zijn minst fatsoenlijk kunnen praten...

veel succes
er staat toch vraag der eens wrom niet

kben van mening dat je wel mag vragen mah push en overdrijf niet
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 14:23
Jouw_Duiveltje
Citaat:
er staat toch vraag der eens wrom niet

kben van mening dat je wel mag vragen mah push en overdrijf niet
sorry my mistake..

nee oke overdrijven niet want draait uit op ruzie..maar als mijn vriendin dat niet zou willen vertellen zou ik toch wel twijfelen waarom niet...
Oud 31-10-2002, 14:25
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
sorry my mistake..

nee oke overdrijven niet want draait uit op ruzie..maar als mijn vriendin dat niet zou willen vertellen zou ik toch wel twijfelen waarom niet...
wrom dan?
dat houd ze voor zichzelf mischien is ze wel misbruikt en toen alelen gebeft?

zoiets vertel je vaak niet of pas nah lange relatie nah een jaar ofzo.
als zij aangeeft wrom niet tuulk uit nieuwsgierigheid wil je wel weten mah dit zla nix mogen veranderen in jullie relatie

(al is dit wel vaak het geval )
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 14:27
Jouw_Duiveltje
Citaat:
wrom dan?
dat houd ze voor zichzelf mischien is ze wel misbruikt en toen alelen gebeft?

zoiets vertel je vaak niet of pas nah lange relatie nah een jaar ofzo.
als zij aangeeft wrom niet tuulk uit nieuwsgierigheid wil je wel weten mah dit zla nix mogen veranderen in jullie relatie

(al is dit wel vaak het geval )
pff ben ik blij dat mijn vriendin het heerlijk vind
Oud 31-10-2002, 14:28
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
pff ben ik blij dat mijn vriendin het heerlijk vind

hehe
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 14:33
Jouw_Duiveltje
Citaat:
hehe
vinden de jongens hier het lekker om dit te doen? en heeft iemand een omschrijving voor de smaak??
Oud 31-10-2002, 14:34
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
vinden de jongens hier het lekker om dit te doen? en heeft iemand een omschrijving voor de smaak??

in ebegin goor nu SUPER!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 16:11
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Misschien is humor nog een oplossing...
Vraag eens aan haar, als ze 'nee' zegt, of ze toch echt wel een meisje is, met een lachertje dan wel he .

Daarna ga je er wat dieper op in.
Oud 31-10-2002, 17:21
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Wolfpac101 schreef:
bedoelt ge de typfout van lekken "in" haar nek?
hij bedoelde lEkken in haar nek...
denk eens wat kan er "lekken"?
Oud 31-10-2002, 18:10
Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
Citaat:
a new noise schreef:
denk eens wat kan er "lekken"?
ow crap ja nu heb ik hem.ma zo bedoelde ik het dus niet
en tupac.netmenu van da misbruiken.dude your scaring me.ma ja ge hebt gelijk het kan wel ma kdenk het nie.en hoop het ook superfel nie.
Oud 31-10-2002, 18:29
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
a new noise schreef:
Mis. Hij bedoelde "likken in haar nek", maar in plaats van het werkwoord likken gebruikte hij per ongeluk het dialect, wat inderdaad als "lekken" wordt uitgesproken, evenals bij ons in Noord-Brabant trouwens.
Oud 31-10-2002, 19:26
S
S is offline
Citaat:
nare man schreef:
maar ik heb geen tong.

(Sorry, dat verwachtte ik echt te zien toen ik die topic opende )
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 08:23
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Wolfpac101 schreef:
ow crap ja nu heb ik hem.ma zo bedoelde ik het dus niet
en tupac.netmenu van da misbruiken.dude your scaring me.ma ja ge hebt gelijk het kan wel ma kdenk het nie.en hoop het ook superfel nie.
ik zeg niet dat het zo is.
het is een mogelijkheid
vbriend avn me ook had met meisje en nah mnd nog geen sex
zegtz e nah 2 mnd toern ze hem voor 100% vertrouwde dat ze was misbruik vanaf toen hebben z eheel rustig aangedaan

tis nu wel uit want hij kon er blijkbaar niet tegen,
mah toch heeft zijn in datr halfje jaar wel alles gedaan (bahelve HET dan) voor het eerst in haar leven vcink wel knap cvan der hoor
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 11:13
Jouw_Duiveltje
Citaat:
hehe
ja toch?? ik vind het leuk/lekker om te doen hoor
en volgens mij mijn vriendin ook wel

ik vind het trouwens wel lekker smaken/ruiken maar mijn vriendin vind het vreselijk... wat vinden jullie??
Oud 01-11-2002, 11:19
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
ja toch?? ik vind het leuk/lekker om te doen hoor
en volgens mij mijn vriendin ook wel

ik vind het trouwens wel lekker smaken/ruiken maar mijn vriendin vind het vreselijk... wat vinden jullie??
op welke reply is dit?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten