![]() |
|
[Dit is Esther]
Ik heb er zelf ook last van gehad, dat ik niet wou dat mijn vriend me befte, gewoon, omdat ik me er voor schaamde, ik wist wel dat ik het lekker vond, maar ik vond het gewoon genant. En het kwam vanzelf goed, toen ik het aan hem uitlegde, en hij me liet merken dat ik me niet hoefde te schamen. Ik denk dat het ook zoiets is bij jou vriendin, dat ze zich nog niet helemaal op haar gemak voelt. Praat er gewoon over, en geef haar de tijd ![]() |
![]() |
|
bedoelt ge de typfout van lekken "in" haar nek?ja bij ons zeggen ze da zo.i can't help it.ma tis raar want ze zei da ze zich op haar gemak bij mij voelde.ma khoop maar 1 ding
![]() ![]()
||
Citaat:
hoe liet hij dit merken als ik dat mag vrage?ge moet nie antwoorde als ge da nie wilt.i understand.
|
Onschuld, liefde, blikken, aanrakingen....
Laat haar merken dat je van haar lichaam houd, lig naakt naast haar en kijk naar haar. Kijk, streel en kus elk deel, en zeg wat je er mooi aan vind.... Als wat je zegt waar is, dan komen de woorden wel vanzelf. Kijk niet hongerig maar liefdevol naar haar naakte lichaam. Ga met haar voor de spiegel staan, zij voor jou, en zeg haar wat je mooi aan haar vind, probeer ze zichzelf door jouw ogen te laten zien. Niet zo makkelijk, in onze maatschappij zijn velen erg onzeker over hun lichaam... En het zit voor een deel in de mannelijke natuur vanalles te zeggen om toch maar seks te krijgen (kij maar naar al die mannen die vanalles beloven en zeggen, en het na een tijd uitmaken), dus veel meisjes zitten met het prob dat ze niet alles direct feloven wat je zegt. Probeer haar duidelijk te maken dat je echt van haar houd, zowel van haar persoon als haar lichaam, en dat ze je pijn doet als ze denkt dat je daarover liegt. (denk ik toch dat het op een manier pijn doet, was bij mij toch zo, k voelde me machteloos toen ik niet kon laten zien hoeveel ik van haar hield, wat ik ook deed). |
![]() |
|
je moet haar op haar gemak bij je laten voelen, mijn virendin durfde mij het niet eens te laten aanraken omdat ze zich geschoren had
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Hmm ik wou het eerst ook nie, met de jongen met wie k voor t eerst iets deed... Leek me ranzig.
Maar de jongen met wie ik nu heb maakte me helemaal gek, en zei gewoon heel zachtjes "ik ga je likken" en "ik maak je heeel nat" dat soort dingen en toen liet ik het toe... En tis gewoon t beste gevoel van de wereld!!
||
Citaat:
wilt ge duidelijk make dat ik ranzig ben ofzo ![]() want da ben ik dus niet. ![]()
|
![]() |
nee ge zijt zeker ni ranzig. Ge moet haar volgens mij gewoon geil maken dat ze niks liever meer wil da ge haar beft. Als ge al een paar maand samen zijt zal ze zich wel op haar gemak voele bij u. En als ge toont dat ge alleen maar van haar houdt en het goed met haar meent (ni zijt vreemd gegaan of zo). geef haar de tijd en vraag het nog eens heel lief
![]() |
![]() |
|
mja tlijkt wel raar zo het idee.ma ik denk dat eens ge het gedaan hebt dat het wel normaal lijkt.en tis fijn voor het meisje dus maakt het nie uit of het raar is
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Anyway misschien kun je dat wel t beste doen. Of met haar praten en zeggen dat ze zich er nie voor hoeft te schamen... Dat je haar graag een fijn gevoel wilt bezorgen en dat beffen gewoon superlekker is, net als voor jongens pijpen vaak t lekkerste is, lekkerder dan aftrekken en neuken... Tis echt superlekker namelijk!! :>
|
![]() |
je moet afw8en
mijn ex had dat ook vergeet niet dat je zodra je beft je met je ogen voor de poes hangt en veel meisjes schamen zich daarvoor ik weet nie of dat bij jouw ook zo is mahgoed.. heb je bv al een x samen gedouchen? of der helemaal naakt geziend?? ik mocht me ex bv alleen beffen alst donker was (niet dak dat erg von hoor en ik zag hem nog wel mah om mah ff een voorbeeld te geven) |
![]() |
|
ja ik kan ook wel wachten.maar kwil het zooooo graag omdat het mij echt superfijn lijkt zowel voor mij als voor haar.
maar ge kunt wel gelijk hebben want kheb haar nog niet heel naakt gezien.ze had alleen haar slip nog aan.en onder lakens deed ze die dan uit.maar kheb haar poesje nog niet gezien nee.dus gewoon afwachten en gelijdelijk aan zal het wel mogen.en het is het wachten waard he ![]()
|
Verwijderd
|
Als je het maar niet doet om daarna aan te komen met dingen als "ik heb je gebeft, nu wil ik dat je me pijpt" of iets in die richting
...x Maargoed, ik denk dat je het wel echt meent en je moet haar vragen waarom ze het niet wil, en dan doorvragen. Dus geen genoegen nemen met "weet ik niet". Vraag dan of ze zich ervoor schaamt. Of dat ze denkt dat jij het vies vind. Gewoon doorvragen, verzin elke mogelijke reden. Succes en niet pushen. Wil ze het niet, dan wil ze het niet. Laatst gewijzigd op 31-10-2002 om 07:37. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1x vragen en NEE is NEE kom nou helemaal niet doorvragen wrom moet ze zich verandwoorden bij der vriendje van WROM ze het niet wil kom nou tis haar poes!! niet die van hem! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
vraag dan een mnd nix en stel daarna weer eens voor ga niet pushen ga niet een verklaring eisen ensow pas hier mee op |
![]() |
||
Citaat:
zeg gewoon dat je van haar houd en dat je het fijn vind als zij iets extra's heeft... en als ze dan zegt dat ze het niet wil kan je altijd nog vragen waarom dan niet ligt het aan mij of ergens anders aan... maar ik vind niet zoals tupac zegt dat je niks mag vragen... je hebt toch een relatie samen?? dan moet je over zulke dingen toch op zijn minst fatsoenlijk kunnen praten... veel succes
||
![]() |
Citaat:
kben van mening dat je wel mag vragen mah push en overdrijf niet |
![]() |
||
Citaat:
nee oke overdrijven niet want draait uit op ruzie..maar als mijn vriendin dat niet zou willen vertellen zou ik toch wel twijfelen waarom niet...
||
![]() |
Citaat:
dat houd ze voor zichzelf mischien is ze wel misbruikt en toen alelen gebeft? zoiets vertel je vaak niet of pas nah lange relatie nah een jaar ofzo. als zij aangeeft wrom niet tuulk uit nieuwsgierigheid wil je wel weten mah dit zla nix mogen veranderen in jullie relatie (al is dit wel vaak het geval ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() en tupac.netmenu van da misbruiken.dude your scaring me.ma ja ge hebt gelijk het kan wel ma kdenk het nie.en hoop het ook superfel nie.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
het is een mogelijkheid vbriend avn me ook had met meisje en nah mnd nog geen sex zegtz e nah 2 mnd toern ze hem voor 100% vertrouwde dat ze was misbruik vanaf toen hebben z eheel rustig aangedaan tis nu wel uit want hij kon er blijkbaar niet tegen, mah toch heeft zijn in datr halfje jaar wel alles gedaan (bahelve HET dan) voor het eerst in haar leven vcink wel knap cvan der hoor |
![]() |
||
Citaat:
![]() en volgens mij mijn vriendin ook wel ![]() ![]() ik vind het trouwens wel lekker smaken/ruiken maar mijn vriendin vind het vreselijk... wat vinden jullie??
|
|