Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ATWT: duurt nog even, maar op een gegeven moment gaat Bryant dood, zelfmoord of ongeluk(ben vergeten ![]() ![]() ![]() ![]() en hal en emily gaan dus trouwen maar dat stond al in die andere topic ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
op www.tvweb.nl gaan ze ook altijd de komende week in soapland doornemen dus...kijk daar eens ofzo zou ik zeggen
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En Bryant gaat dood?? Maar kdacht dat hij juist zou gaan vreemd gaan met dat nieuwe meisje (kweet dr naam ff nie meer)???? Ksnap dr eg helemaal nix meer van.... ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Atwt:
Julia krijgt een miskraam. Jack & Julia gaan scheiden. Jack gaat terug naar Carly. Julia wil Jack terug, no matter what. Carly koopt het paard Flahdance, Julia gaat vervolgens dit paard vermoorden. Julia probeert meerdere malen Carly te vermoorden. Jack laat Julia opnemen. Julia stuurt iemand om Carly te vermoorden, maar ook deze keer lukt het niet. Julia wordt ontslagen uit de kliniek m.b.v. Craig (geloof ik). Ze ontvoerd Jack en verkracht hem, omdat ze alsnog zijn kind wil. Kort daarna probeerd ze Jack te vermoorden, Craig weet dit tegen te houden. Barbara helpt Julia te vluchten uit Oakdale. Jack krijgt dan een brief van Julia waarin staat dat de verkrachting is gelukt, ze is zwanger en ze zal terugkeren. Jack en Carly gaan trouwen. Carly verongelukt en komt terug als engel. Adam en Abigail gaan trouwen. Abigail wordt verdacht van een moord, maar ze heeft het niet gedaan. Gaat kort daarna de serie uit. |
![]() |
||
Citaat:
waar hoorde je dattt dan??? In Amerika heeft Jack nu met Carly en Molly met Mike! Carly leeft nog gewoon! |
![]() |
||
Citaat:
ik dacht eerst dat ze Harmsen wel een ernstige hersenziekte zouden geven en hem gek zouden laten worden en hem dan een trio zouden laten hebben met Robin en Annemiek, maar helaas lol ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Carly is ook wel koel trouwens een van de koelsten eigenlijk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |