![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Hier valt inderdaad een leuke discussie over te beginnen! Naar mijn gevoel is er inderdaad een 'minimumgrens' om het écht leuk te maken. Tien keer zal inderdaad ook bij mij wel het minimum zijn... minder lukt ook, maar dan is het gevoel inderdaad niet zo sterk.
Heeft onze Alicia hier nog iets aan toe te voegen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou ik stop eigenlijk automatisch eerst een aantal keer, gewoon omdat ik dat veel lekkerder vind.....de laatste tijd is het ook totaal niet moeilijk meer eigenlijk ![]() En ja, het is wel minstens 10x ofzo, maar het ligt er een beetje aan wat je daaronder verstaat. Als ik er onwijs dichtbij ben dan stop ik weer een paar keer en ben ik er weer iets verder vanaf, maar op die manier kan ik eigenlijk superlang doorgaan. Nou veel suc6 en veel plezier iedereen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Heb je het intussen al uitgetest Anja?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() (denk ik) Ik heb dan dat ik op een gegeven moment een paar keer zeg maar "half" (naja, niet eens half, maargoed) klaarkom, en dan ga ik niet door, en daarna krijg ik hetzelfde weer... Dus dat ik een aantal keer achter elkaar zeg maar "een beetje klaarkom". De laatste tijd heb ik dat ook helemaal in de hand (goh dubbelzinnig ![]() ![]() Maar de laatste tijd gaat het goed ![]() En nu heb ik zoiets van: damn wat heb ik in vredesnaam geschreven ![]() |
![]() |
|
Goh Alicia, nu maak je me wel jaloers!
![]() ![]() ![]() Daarom brandt er nu slechts 1 vraag op mijn lippen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je heet Anja Mertens, geboren op 7 augustus 1984, bent een vrouw van 17 en woont in Antwerpen? Dat noem ik niet echt anoniem ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik denk dat het een gevolg is van op het randje fietsen. Dus dat je eerst zóveel spanning hebt opgebouwd, dat dat kleine beetje "orgasme" niet genoeg is ofzo.....hmmjah k weet het ook niet precies. Het is ook wel weer een kwestie van op tijd stoppen natuurlijk. Hmm k zal er eens op letten ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb dat laatst ook gehad, was tijdens het neuken zelf zeg maar, maar we hadden er een hulpmiddeltje bij. En net toen ik kwam, waren de batterijen van het hulpmiddeltje leeg...
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[F1] GP van Australië Sandersss | 51 | 21-03-2007 11:57 | |
Verkeer & Vervoer |