Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2002, 16:27
anja
anja is offline
Heb gister iets heel merkwaardigs meegemaakt, en wou hier ff checken of het een bekend fenomeen is (gelukkig kan het anoniem, want ik zou hier noooooit met iemand over durven praten!)

Ik bevredig mezelf niet echt vaak, maar gisterenavond was ik "in the mood", om het netjes uit te drukken. Net op het moment dat ik een hoogtepunt ging krijgen, ging m'n mobieltje!! Ik stopte natuurlijk meteen (het was m'n vader aan de lijn!) maar het leek wel of m'n lichaam nog even doorging. Ik dacht nog, shit, het komt alsnog, en het kwam ook wel, maar ook weer niet. Het is lastig om uit te leggen, daarom wil ik het net even navragen bij de andere meisjes hier, maar het leek dus wel alsof het hoogtepunt al was begonnen - met een of twee samentrekkingen - maar het zette zich dus niet 'door'. Het begingevoel was er dus, maar het leek net of de machine bleef haperen en twijfelde - zal ik nu doorgaan of niet Misschien hield ik het onbewust tegen omdat ik afgeleid was? Het was dus echt letterlijk de helft van een orgasme. Daar waar ik normaal gezien een 'rush' voel met een stuk of tien samentrekkingen, voelde ik er nu twee die heel aarzelend kwamen. Kennen jullie dat gevoel?

Dat ik dit hier zomaar allemaal opschrijf zeg... jeetje!!!
Oud 10-09-2002, 17:10
Verwijderd
Op het randje fietsen?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 18:03
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Op het randje fietsen?
Daar dacht ik ook al aan.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 07:51
sofie3
sofie3 is offline
Inderdaad meid, proficiat, je hebt op het randje gefietst zonder het te weten!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 15:11
..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
hahaha
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 09:45
-Meisje-
-Meisje- is offline
Ik heb al eens gehad dat mijn exvriend me aan het bevredigen was met zen mond, toen ineens zen moeder naar boven kwam. Dus hij stopte, maar ik voelde mijn hoogtepunt al komen... En het kwam ook. Ik voelde dat ik ff suf en van de wereld was, en ik voelde het lekkere gevoel ook komen. Natuurlijk was het niet zo lekker, maar ik had wel ff iets van "Wow, wat was dat?"

Kdenk dat jij dat ook hebt gehad... Dat het toch nog is gekomen, omdat het niet meer te stoppen was...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 07:31
anja
anja is offline
Op het randje fietsen? He, nog nooit van gehoord... hoe werkt dat precies?
Oud 16-09-2002, 10:17
Roxy
Roxy is offline
als je dus zeg maar net voordat je komt een tijd stopt dat moment zeg maar... als je dat moment zo lang mogelijk kan rekken is dat wel
Oud 16-09-2002, 12:06
anja
anja is offline
Citaat:
Roxy schreef:
als je dus zeg maar net voordat je komt een tijd stopt dat moment zeg maar... als je dat moment zo lang mogelijk kan rekken is dat wel
Kan het zijn dat ik dit niet goed kan volgen?
Oud 27-09-2002, 16:56
carla-tje
carla-tje is offline
Citaat:
anja schreef:
Kan het zijn dat ik dit niet goed kan volgen?
Sorry, tijdje afwezig geweest, merk nu pas je vraag op.

Het is eigenlijk heel simpel: het is aanlopen tot de afgrond, en net op tijd stoppen

Nu snap je 't nog niet zeker?

Iets duidelijker dan maar. Je begint met jezelf te bevredigen zoals je anders doet. De manier waarop of de snelheid maakt niet uit. Zodra je voelt dat er een hoogtepunt aankomt stop je direct. Je moet wel zo VER mogelijk tegen het hoogtepunt aankomen, zodat je echt het gevoel hebt: als ik nu nog 1 millimeter beweeg, valt de boel niet meer te stoppen en krijg ik een hoogtepunt. Let op, want het is erg moeilijk dit punt te vinden. Vermoedelijk 'val' je een paar keer ongewild over de top en dan is het afgelopen...

Na de eerste 'benadering' zoals ik het noem, stop je even tot je voelt dat de opwinding wat minder is. Daarna begin je weer opnieuw. Ook nu weer om het even op welke manier en hoe snel, dat bepaal je zelf. Je kan het vervolg al raden: ook nu stop je weer net op tijd. Hoe langer je dit kan volhouden, hoe groter de beloning. Ik denk dat een stuk of twintig keer haalbaar is met een beetje moeite. Doe het zeker niet minder dan tien keer, want dan is het effect te klein. De laatste keer ga je er voor en mag je klaarkomen. Probeer het maar eens uit en laat ons weten of het lukt... heel wat meiden op het forum hier hebben het tot hun grote tevredenheid al 'ns uitgetest...
Oud 27-09-2002, 17:00
anja
anja is offline
Hey bedankt voor je uitleg! Dacht niet dat er nog iemand ging op reageren... is het echt de moeite om het uit te testen meiden?
Oud 27-09-2002, 19:55
Verwijderd
dat blauwe zinnetje " op het randje fietsen" wat ik helemaal bovenaan postte, daar moet je dus ff op klikken
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 20:20
carla-tje
carla-tje is offline
Alica heeft er zoveel ervaring mee, dat ze er een rooie kop van krijgt
Oud 27-09-2002, 20:42
Verwijderd
Citaat:
carla-tje schreef:
Alica heeft er zoveel ervaring mee, dat ze er een rooie kop van krijgt
nou jah zeg, moet je horen wie het zegt!!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 07:36
anja
anja is offline
Heb al jullie verhalen gelezen, maar het is me totaal onduidelijk hoe vaak je nu tegen dat randje moet komen, om het beste (lekkerste) resultaat te bereiken. Alicia? Carla?
Oud 30-09-2002, 10:07
AtHell
AtHell is offline
> "Hoooi met Aaanja"

< "hoi met mij"

> "Hooi paaaaaap"

< "heb je de was nog buiten gehangen ?"

> "JaAaaaaaaa"

< "mooizo, kom je straks dan nog even hier naar toe ?"

> "JAaaaaa Ik KOM"

< "Ok tot dan"

*ophang*

mmz sja.. lijkt me een tof telefoon gesprek
Oud 01-10-2002, 06:47
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
anja schreef:
Heb al jullie verhalen gelezen, maar het is me totaal onduidelijk hoe vaak je nu tegen dat randje moet komen, om het beste (lekkerste) resultaat te bereiken. Alicia? Carla?
Sofie? Ik weet hiet hoe het bij de anderen zit hier, - laat iets van jullie horen - maar bij mij moet ik absoluut meer dan tien keer tegen het randje aankomen (en ja, daar ben je dus wel ff mee bezig). Minder geeft een zwakker gevoel.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 15:55
carla-tje
carla-tje is offline
Hier valt inderdaad een leuke discussie over te beginnen! Naar mijn gevoel is er inderdaad een 'minimumgrens' om het écht leuk te maken. Tien keer zal inderdaad ook bij mij wel het minimum zijn... minder lukt ook, maar dan is het gevoel inderdaad niet zo sterk.

Heeft onze Alicia hier nog iets aan toe te voegen?
Oud 01-10-2002, 17:28
Günther
Günther is offline
daar krijg je een lamme tong/fingers van he damn
Oud 01-10-2002, 17:57
Verwijderd
Volgens mij kan dat bij jongens ook wel, als je op het punt staat het niet meer te houden en dan gestoord worden oid. Dan komt het zeg maar niet 'echt', maar als je daarna doorgaat is het toch niet meer helemaal hetzelfde. Een soort half orgasme ofzo, heel vaag.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 17:31
Verwijderd
Citaat:
carla-tje schreef:
Heeft onze Alicia hier nog iets aan toe te voegen?

Nou ik stop eigenlijk automatisch eerst een aantal keer, gewoon omdat ik dat veel lekkerder vind.....de laatste tijd is het ook totaal niet moeilijk meer eigenlijk
En ja, het is wel minstens 10x ofzo, maar het ligt er een beetje aan wat je daaronder verstaat. Als ik er onwijs dichtbij ben dan stop ik weer een paar keer en ben ik er weer iets verder vanaf, maar op die manier kan ik eigenlijk superlang doorgaan.
Nou veel suc6 en veel plezier iedereen
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 12:25
DarkCat
DarkCat is offline
...en uiteindelijk gaat het irriteren en dan stop ik maar..
Oud 07-10-2002, 07:42
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
...en uiteindelijk gaat het irriteren en dan stop ik maar..
Meen je dat? Wow, dan krijg ik gigantische buikpijn! Als ik lang tegen het randje heb gereden, dan *moet* het gewoon gebeuren op het einde!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 16:43
carla-tje
carla-tje is offline
Citaat:
Als ik er onwijs dichtbij ben dan stop ik weer een paar keer
Het is natuurlijk de bedoeling dat je gaat experimenteren met dat "onwijs dichtbij"... mits wat oefening, kan je elke keer net op die orgasme-golf surfen. Dan moet je dus iets verder dan "onwijs dichtbij", net op het randje tussen 'kom ik nou of kom ik nou niet'.. dat je echt het gevoel hebt dat één milliseconde verdergaan je over de rand duwt. Als je dat goed onder de knie hebt, merk je dat zoals bij Anja je orgasme begint zonder dat het wordt afgemaakt. Je lichaam lijkt dan te twijfelen: doe ik het of doe ik het niet? Je voelt echt de rush van het hoogtepunt en je baarmoeder trekt ook vaak één keertje samen - als dat lukt is dat voor mij de "kroon op het werk". Ben je op tijd gestopt, dan valt je half begonnen orgasme weer stil en kan je na een halve minuut ofzo weer beginnen. Als je dan uiteindelijk je lichaam de kans geeft om helemaal door te gaan dan weet je niet meer waar je 't hebt

Heb je het intussen al uitgetest Anja?
Oud 08-10-2002, 17:55
Verwijderd
Citaat:
carla-tje schreef:
Het is natuurlijk de bedoeling dat je gaat experimenteren met dat "onwijs dichtbij"... mits wat oefening, kan je elke keer net op die orgasme-golf surfen. Dan moet je dus iets verder dan "onwijs dichtbij", net op het randje tussen 'kom ik nou of kom ik nou niet'.. dat je echt het gevoel hebt dat één milliseconde verdergaan je over de rand duwt. Als je dat goed onder de knie hebt, merk je dat zoals bij Anja je orgasme begint zonder dat het wordt afgemaakt. Je lichaam lijkt dan te twijfelen: doe ik het of doe ik het niet? Je voelt echt de rush van het hoogtepunt en je baarmoeder trekt ook vaak één keertje samen - als dat lukt is dat voor mij de "kroon op het werk". Ben je op tijd gestopt, dan valt je half begonnen orgasme weer stil en kan je na een halve minuut ofzo weer beginnen. Als je dan uiteindelijk je lichaam de kans geeft om helemaal door te gaan dan weet je niet meer waar je 't hebt
ja, ik weet wat je bedoelt
(denk ik)
Ik heb dan dat ik op een gegeven moment een paar keer zeg maar "half" (naja, niet eens half, maargoed) klaarkom, en dan ga ik niet door, en daarna krijg ik hetzelfde weer...
Dus dat ik een aantal keer achter elkaar zeg maar "een beetje klaarkom". De laatste tijd heb ik dat ook helemaal in de hand (goh dubbelzinnig )... eerst was het zo dat ik dan soms per ongeluk helemaal klaarkwam, maar omdat ik dan te vroeg stopte was het natuurlijk veel zwakker. Dus dan was het mislukt

Maar de laatste tijd gaat het goed

En nu heb ik zoiets van: damn wat heb ik in vredesnaam geschreven
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 08:02
sofie3
sofie3 is offline
Goh Alicia, nu maak je me wel jaloers! Hoe krijg je dat zo goed onder controle?? Als ik je verhaal (en dat van Carla) lees, lijkt het wel alsof ik het niet helemaal doe zoals het moet... heb nochtans al veel geoefend Ik kom zo dicht mogelijk bij het randje, maar ik moet er toch nog een stukje afblijven, anders tuimel ik alsnog over de rand en krijg ik een volledig orgasme. En zoals je zelf al schreef: zo'n no-hands (ongewild) hoogtepunt haalt het niet van het échte. Heel soms lukt het me en krijg ik alsnog een samentrekking, maar echt 'in de hand' heb ik het niet.

Daarom brandt er nu slechts 1 vraag op mijn lippen : hoe flik je het om 'half' klaar te komen? Om dus bewust het orgasme (inclusief één of twee samentrekkingen) te laten beginnen, zonder het orgasme volledig te laten doorzetten??? Lijkt me wel heerlijk als dit kan!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 12:47
Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
Citaat:
anja schreef:
Heb gister iets heel merkwaardigs meegemaakt, en wou hier ff checken of het een bekend fenomeen is (gelukkig kan het anoniem, want ik zou hier noooooit met iemand over durven praten!)
LoL
Je heet Anja Mertens, geboren op 7 augustus 1984, bent een vrouw van 17 en woont in Antwerpen? Dat noem ik niet echt anoniem
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 12:51
sofie3
sofie3 is offline
Niet lollig....
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 12:52
Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
wel
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 10:07
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Daarom brandt er nu slechts 1 vraag op mijn lippen : hoe flik je het om 'half' klaar te komen? Om dus bewust het orgasme (inclusief één of twee samentrekkingen) te laten beginnen, zonder het orgasme volledig te laten doorzetten??? Lijkt me wel heerlijk als dit kan!
jah ik weet eigenlijk niet precies hoe ik dat doe
Ik denk dat het een gevolg is van op het randje fietsen.
Dus dat je eerst zóveel spanning hebt opgebouwd, dat dat kleine beetje "orgasme" niet genoeg is ofzo.....hmmjah k weet het ook niet precies.
Het is ook wel weer een kwestie van op tijd stoppen natuurlijk.
Hmm k zal er eens op letten
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 09:46
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik heb dat laatst ook gehad, was tijdens het neuken zelf zeg maar, maar we hadden er een hulpmiddeltje bij. En net toen ik kwam, waren de batterijen van het hulpmiddeltje leeg... Dus was ik me ook al af aan het vragen of het nou wel of niet had doorgezet. Ik weet het nog steeds niet..
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 10:23
Yohst
Yohst is offline
wel is gehad, en is zwaar irri
Oud 11-10-2002, 10:29
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
Op het randje fietsen?
denken we allemaal aan hetzelfde ofzow?