![]() |
|
![]() |
![]() Grand Prix van Australië 16-03 00:00 - 01:30 1e vrije training 16-03 04:00 - 05:30 2e vrije training 17-03 01:00 - 02:00 3e vrije training 17-03 04:00 - 04:15 Kwalificatie Q1 17-03 04:20 - 04:35 Kwalificatie Q2 17-03 04:40 - 04:55 Kwalificatie Q3 18-03 04:00 - 06:00 Race Voor de nieuwe regels, KLIK HIER |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Albers achter Sutil ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat Spyker achteraan zou staan was wel bekend. En Albers had problemen met de versnellingsbak in de ochtend. En daarnaast krijgt hij het simpelweg niet voor elkaar, geeft ie eerlijk toe... Achja, hopen voor hem, dat ie alsnog een goeie set-up vind voor de wedstrijd en dat de Spykers kunnen knokken met de Torro Rosso's.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het iig al beter dan SBS. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ruud ter Weijde was dan misschien wel niet fantastisch, maar hij is wel de laatste geweest die een fatsoenlijk programma neerzette imho. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik was ook blij om te horen dat hij het morgen gaat presenteren ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Damn dat zou vet zijn! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Super Aguri speelt gewoon een beetje vals, dat ze vooraan staan komt omdat ze exact dezelfde wagen hebben als Honda vorig jaar. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar wat mij betreft worden de Aguri's van de grid gehaald, of wordt ze geen punten toegekend...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kan wel tig redenen opnoemen waarom hij het niet verdiend. |
![]() |
||
Citaat:
Alonso en Raikkonen zijn betrekkelijk kleurloos, hoewel Alonso zich nog wel eens wil laten gaan (bv toen hij straf kreeg omdat hij vorig jaar in een kwalifiactie Massa ophield en zei allemaal dingen zei die hij niet meende). Maar ik vraag me af of hij echt een groot figuur in de Formule 1 zal worden. En over Coulthard denk ik ook niet al te positief. Ik schrijf altijd stukjes over Formule 1 voor mezelf en voor de lol en omdat dat wat ik toen (begin 2005) over Coulthard schteef nog steeds mijn mening is, plak ik dat stukje maar hier, dat scheelt weer wat tijd en moeite. 'Om eerlijk te zijn, ik vind Coulthard een coureur van niks. Het enige waar hij goed in is, is zijn teamgenoot in de weg rijden. Ik heb zelden briljante acties van Coulthard gezien, zelden fantastische overwinningen van hem gezien, en, als ik eerlijk ben, vind ik zijn houding en de manier waarop hij om gaat met de pers, een beetje slapjes. Oké, Formule 1-coureurs zijn geen fotomodellen, maar échte karakters als een Villeneuve, een Prost, een Senna, vind je totaal niet terug in Coulthard. Hij rijdt dan al heel lang mee, en heeft ontzettend veel ervaring, maar wat heeft hij nou eigenlijk de laatste 7 jaar gedaan? Je ziet hem gewoon bijna niet. Ik vind het niet meer dan logisch dat DC degradeert naar een minder team. Zoals al eerder gezegd, komt David Coulthard naar Red-Bull. Dit is voor de Schot een regelrechte afgang. Van McLaren naar Red-Bull. Als je DC’s Formule 1- carrière zou vergelijken met een trap (zijn hoogtepunt bovenaan, heeft hij wel een hoogtepunt eigelijk?), dan staat hij nu ergens beneden op één van de laatste paar treden. Deze overstap is slechts uitstel van executie.' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik denk dat het Hoogtepunt van Coulthard ook in Monaco ligt, toen ie met zijn Red Bull vorig jaar het podium behaalde. |
![]() |
||
Citaat:
Maarja, als het hoogtepunt een podiumplaats met een relatief zwak team is, terwijl hij jarenlang bij een topteam heeft gereden, dan is dat eigenlijk best wel triest. |
![]() |
||
Citaat:
Puur naar de cijfers kijkend dan is zijn hoogtepunt 2000 geweest. Drie keer gewonnen, twee keer de pole en elf van de zeventien races op het podium. In totaal 73 punten gehaald. En hij heeft inderdaad veel races gewonnen, in totaal 13 keer en hij heeft in totaal al ruim 500 WK-punten bijeen gereden. En toch, Raikkonen, die pas aan zijn zevende seizoen bezig is, heeft al bijna 400 punten gehaald en al bijna net zoveel races gewonnen als Coulthard, die al twee keer zo lang in de Formule 1 rijdt (dit is zijn veertiende(!) seizoen.) Het is gewoon allemaal niet zo fantastisch wat hij bereikt heeft want het blijft gewoon bijna niet hangen. Altijd is het net niet geweest en vaak nog minder. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|