Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga zelf nooit alleen naar de bios. Ik vind 't zo ongezellig in de pauze's als je daar in je eentje staat... Maar ik kan ook wel begrijpen dat sommige mensen 't juist heel fijn vinden om alleen te gaan. Dan heb je tenminste niet het probleem dat degene met wie je bent de hele tijd met je wil praten terwijl jij de film wilt volgen...
||
Citaat:
Sorry, maar dat stadium (die leeftijd) ben ik voorbij. Als ik een film wil zien en geen van m'n vrienden kan mee, ga ik lekker alleen. Wat kan mij het nou schelen wat anderen daarvan vinden. Die hebben de 'moed' niet om alleen te gaan...
|
okee wat stom; had exact het zelfde topic gemaakt; had deze niet gezien
![]() maar goed; ik ga denk ik niet snel alleen naar de film; meestal zijn er wel mensen die mee willen... alleen morgen draait irreversible in ut filmhuis en niemand wilde mee (was te laat!!! stelletje bejaarden ![]() ![]() ![]() ![]() maar iig heb ik van deze ervaring geleerd dat ik gezelschap prefereer, maar dat ik ook alleen zou gaan... bij gebrek aan vrienden met dezelfde interesses ... (verder zijn ze wel heel aardig hoor ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 22:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben al jaren niet meer naar de bioscoop geweest. En ik heb ook niemand om mee te gaan,
dus nee, nou ik zou het wel doen, als ik graag naar de bioscoop ging, (als je toch niet aan elkaar zou willen zitten, wat is dan het nut van samen met elkaar in een donker hok zitten?) maar ik ga niet graag naar de bioscoop, dus ik doe het ook niet, zowel niet alleen als samen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() anyway uiteindelijk was het nog wel een geslaagde avond ook ![]() *was overigens een erg koele film!!* |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #110 Verwijderd | 495 | 15-10-2007 09:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Lief Charlottetje | 93 | 03-04-2004 16:28 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Films, TV & Radio |
Bioscoop prijsstijgingen - of alleen Pathé? AJMouse | 50 | 09-12-2003 10:33 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Beetje dagboek Vlooienband | 30 | 29-06-2003 18:25 |