Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2002, 10:45
Anonymous John
Anonymous John is offline
Zoals titel zegt...doen jullie dat wel eens/vaak ?

Ik vind het zelf ongemakkelijk om alleen in een zaal te zitten met anderen. Geen idee eigenlijk hoe dat komt, thuis kijk is films zo vaak alleen maar ik ga echt alleen naar de bios als anderen ook meegaan.
Oud 10-10-2002, 10:51
Ieke
Ieke is offline
Ik ga nooit alleen, maar ik heb er niet zoveel bezwaar tegen. Het is hier btw een beetje moeilijk om alleen te gaan. Moet ik naar deventer voor een goeie film. In Zutphen is geen goede bios. Wel een filmhuis, maar daar ga ik nooi naar toe. (naar de bios trouwens ook niet zoveel)
Oud 10-10-2002, 11:01
Rhinus
Rhinus is offline
Ik ben nog nooit alleen naar de bios geweest. Is voor mij ook redelijk ver weg (40 minuten met de bus) en dan ga je ook ooit spontaan even naar de bios.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 11:28
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Mwah, heb er niet veel moeite mee. Als een film interessant is, merk ik vaak niets meer van m'n omgeving. Is goed ook, want de mensen in mijn omgeving hebben niet zo'n ruime smaak als ik....
Oud 10-10-2002, 12:06
Verwijderd
Ik ga gerust alleen als er een leuke film draait. Maar eerder naar het filmhuis, dan naar de grote bios...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 13:01
Dark Angel
Dark Angel is offline
't ligt een beetje aan de film. Mijn 'filmmaatje' woont een eind weg, dus ik ga wel eens alleen. Maar dan wel als de film ook echt de moeite waard is.
Met z'n tweeen ga je wel eens gewoon voor de gezelligheid en dan is de film zelf wat minder belangrijk...
Oud 10-10-2002, 13:52
heldin
heldin is offline
ik ben nog nooit alleen naar de bioscoop geweest en zal dat ook niet znel doen. ik vind het toch vooral gezellig, een avondje uit en dat vind ik niet leuk alleen.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 14:12
ABrules
ABrules is offline
ja, het is voor mij iets wat je samen doet eigenlijk , anders lijkt het alsof je daar zo zit zo alsof jegeen vrienden hebt
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 16:19
Verwijderd
Citaat:
ABrules schreef:
ja, het is voor mij iets wat je samen doet eigenlijk , anders lijkt het alsof je daar zo zit zo alsof jegeen vrienden hebt
uh..
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 16:22
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
ABrules schreef:
Niet in elk geval. Als ik een film moet kijken voor een bepaald iets, ckv ofzo, doe ik dat liever alleen dan met anderen. Met anderen erbij kijk je minder snel naar de film.
Hoewel ik meer met anderen ga dan alleen.
Als ik in Arnhem ben, aan het winkelen ofzo en ik heb geld "over", dan wil ik nog wel eens een film kijken. Of ik dan alleen ben of met anderen.
Oud 10-10-2002, 18:19
Jozzy
Jozzy is offline
Ik begrijp goed wat je bedoelt ja, beetje "ongemakkelijk" gevoel... Ik weet niet wat het is idd, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 19:01
Sithan
Sithan is offline
Ach heel af en toe als ik een film wil zien die niemand wil zien, komt t weleens voor...
Oud 10-10-2002, 19:31
Arwyn
Arwyn is offline
Ik ga zelf nooit alleen naar de bios. Ik vind 't zo ongezellig in de pauze's als je daar in je eentje staat... Maar ik kan ook wel begrijpen dat sommige mensen 't juist heel fijn vinden om alleen te gaan. Dan heb je tenminste niet het probleem dat degene met wie je bent de hele tijd met je wil praten terwijl jij de film wilt volgen...
Oud 10-10-2002, 19:32
Verwijderd
mja, ga morgen waarschijnlijk WEER alleen , stomme homo sapiens lopen alleen maar in de weg
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 20:53
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
ABrules schreef:
Ja, want her is ook zo belangrijk wat anderen over je denken! Veel belangrijker dan wat je zelf fijn vind...

Sorry, maar dat stadium (die leeftijd) ben ik voorbij. Als ik een film wil zien en geen van m'n vrienden kan mee, ga ik lekker alleen. Wat kan mij het nou schelen wat anderen daarvan vinden. Die hebben de 'moed' niet om alleen te gaan...
Oud 10-10-2002, 22:03
sublime
sublime is offline
okee wat stom; had exact het zelfde topic gemaakt; had deze niet gezien

maar goed; ik ga denk ik niet snel alleen naar de film; meestal zijn er wel mensen die mee willen... alleen morgen draait irreversible in ut filmhuis en niemand wilde mee (was te laat!!! stelletje bejaarden dat snap je toch niet?) maar goed, nu zou ik dus alleen gaan omdat ik heel graag wilde en eris toch geen pauze dus voor de gezelligheid maakt ut niet uit; maar nu gaat mn moeder mee. ze is dat wel niet zo filmig als ik, maar ach, toch wel gezellig. hoop alleen dat ze de film leuk vind

maar iig heb ik van deze ervaring geleerd dat ik gezelschap prefereer, maar dat ik ook alleen zou gaan... bij gebrek aan vrienden met dezelfde interesses ... (verder zijn ze wel heel aardig hoor )

Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 22:09.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 22:38
Rioto
alleen of met anderen ...het gaat toch om de film
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 22:49
BBEM
BBEM is offline
in principe niet tenzij ik gewoon die film moet zien maar naar een film als costa zou ik niet alleen heen gaan tussen als die pubers.
Oud 11-10-2002, 12:19
Verwijderd
Citaat:
sublime schreef:
okee wat stom; had exact het zelfde topic gemaakt; had deze niet gezien

maar goed; ik ga denk ik niet snel alleen naar de film; meestal zijn er wel mensen die mee willen... alleen morgen draait irreversible in ut filmhuis en niemand wilde mee (was te laat!!! stelletje bejaarden dat snap je toch niet?) maar goed, nu zou ik dus alleen gaan omdat ik heel graag wilde en eris toch geen pauze dus voor de gezelligheid maakt ut niet uit; maar nu gaat mn moeder mee. ze is dat wel niet zo filmig als ik, maar ach, toch wel gezellig. hoop alleen dat ze de film leuk vind

maar iig heb ik van deze ervaring geleerd dat ik gezelschap prefereer, maar dat ik ook alleen zou gaan... bij gebrek aan vrienden met dezelfde interesses ... (verder zijn ze wel heel aardig hoor )
weet je zeker dat irriverisble een film is waar je met je moeder heen zal gaan??
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 14:07
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Ja, want her is ook zo belangrijk wat anderen over je denken! Veel belangrijker dan wat je zelf fijn vind...

Sorry, maar dat stadium (die leeftijd) ben ik voorbij.
Ik niet. Anders zou ik mijn haren niet knippen/kammen.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 15:13
Verwijderd
hmm neej zou k nie zo snel doen..naar de bios gaan is voor mij vooral gezelliej, gaat niet zoveel om de film..ik zou me alleen toch ongemakkelijk en eenzaam voelen...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 16:15
Evito
Evito is offline
Ik ben al jaren niet meer naar de bioscoop geweest. En ik heb ook niemand om mee te gaan,
dus nee,
nou ik zou het wel doen, als ik graag naar de bioscoop ging,
(als je toch niet aan elkaar zou willen zitten, wat is dan het nut van samen met elkaar in een donker hok zitten?)
maar ik ga niet graag naar de bioscoop,
dus ik doe het ook niet,
zowel niet alleen als samen.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 18:37
sublime
sublime is offline
Citaat:
eXo schreef:
weet je zeker dat irriverisble een film is waar je met je moeder heen zal gaan??
mn moeder had t verhaaltje gelezen en leek er niet verschrikkelijk dus; maar aangezien ik op dit moment half dood ben gaat t niet door; wordt dus alsnog de video vind ik niet leuk, maar ja... nix aan t doen... heb dit weekend nog 2 concerten op t programma staan; die kan ik later nu ergens huren
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 14:28
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Ik niet. Anders zou ik mijn haren niet knippen/kammen.
of douchen
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 14:29
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
wel eens gedaan,

maar alleen naar films die mijn vrienden niks aan vinden en mij wel interessatn lijken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2002, 14:56
blaatje0000
blaatje0000 is offline
Nog nooit gedaan en ben het ook niet van plan.. lijkt me zo saai
Oke tijdens de film kijk je alleen maar naar de film en sit je helemaal 'in' de film.. maar tis toch niets voor mij
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 16:19
legatus
legatus is offline
Ik geniet net zoveel van een film met iemand of zonder. En het hangt van de situatie af: soms wel, soms niet.
Oud 12-10-2002, 16:23
scala
scala is offline
Citaat:
sublime schreef:
jah had ik ook, wilde gister heel graag the royal tenenbaums zien in 't filmhuis, maar niemand wilde of kon mee! dus toen heb ik mijn vader maar gevraagd in het kader van: laten we weer es wat samen doen

anyway uiteindelijk was het nog wel een geslaagde avond ook maar ik was net zo goed alleen gegaan denk ik, wilde toch erg graag die film zien. Dus alleen als de film de moeite waard is, zou ik wel alleen gaan.
*was overigens een erg koele film!!*
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 17:21
sublime
sublime is offline
Citaat:
scala schreef:
jah had ik ook, wilde gister heel graag the royal tenenbaums zien in 't filmhuis, maar niemand wilde of kon mee! dus toen heb ik mijn vader maar gevraagd in het kader van: laten we weer es wat samen doen

dan heb je ook gelijk je Goede Daad van de Dag weer gedaan
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 17:59
scala
scala is offline
Citaat:
sublime schreef:
dan heb je ook gelijk je Goede Daad van de Dag weer gedaan
eej jah *noteer*
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 19:31
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:

Sorry, maar dat stadium (die leeftijd) ben ik voorbij. Als ik een film wil zien en geen van m'n vrienden kan mee, ga ik lekker alleen. Wat kan mij het nou schelen wat anderen daarvan vinden. Die hebben de 'moed' niet om alleen te gaan...
Ja, zo bedoel ik het niet... wat anderen van mij vinden is niet belangrijk, maar wat ik zelf vind is dat naar de Bioscoop tja... gewoon een gezellige sociale vrijetijdsbesteding is... ik doe het iig het liefst met een paar gezellige mensen
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 20:09
the tourist
the tourist is offline
Ik ben nog nooit alleen naar de bioscoop geweest, ik zie het eigenlijk meer als iets wat je samen met anderen doet. Maar dat betekent niet dat ik er nooit alleen heen zou gaan (ik zie het mezelf eigenlijk wel doen als ik student ofzo ben )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten