![]() |
|
Zoals de meesten al zeggen, pure alcohol ontsmet wonden. Keelontsteking is geen wond en het zal niet helpen genezen. Ik vraag me af of het verstandig is om alcohol te gaan drinken. het ligt er zowiezo aan of dat je antibiotica gebruikt. Dit kan fout gaan samen met alcohol, maar dat moet je dus even in de bijsluiter kijken.
En anders: je kan toch wel een weekendje zonder alcohol? |
![]() |
||
Citaat:
Als het echt erg is, en je hebt er echt last van zou ik wel ff gaan ja.. Alcohol lijkt me trouwens idd niet echt slim ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() maar goed, ontopic: van: http://www.bierengezondheid.be/index...c409&Doc=forum Citaat:
|
![]() |
oke gaat niet beter dus... het was volgens hem gewoon ontsteking of pheiffer, maar ik dnek gewoon ontsteking, wnat een meid waar ik mee heb gezoend, die had die week ook keelontsteking gehad.... en het was haast over ofzo toen ik met er zoende, daar zal et wel van gekomen zijn.. dnek k, maja heb nu antibioticashit.. en bier wordet niet voor me, kank nie eens doorslokke zonder pijn
![]() ![]()
|
|