Advertentie | |
|
![]() |
|
dankjullie wel voor jullie replies
sookie, ik ben blij dat ik weet dat iemand hetzelfde voelde en er toch wel een beetje bovenop is gekomen. ik hoop dat dat met mij ook zal gebeuren ![]()
|
waarschijnlijk een periode in je leven, kan lang duren of kort duren. Kan ook afwisselend wederkeren.
Ik heb mezelf ook lang gehaat, om problemen waar ik zelf niks aan kon, hooguit me kop eraf hakken...maar nu heb ik het grotendeels geaccepteerd. Als je het accepteerd, kan je doorgaan, verdergaan en andere dingen oppakken. Ook leuke dingen, activiteiten die je interesse wekt. Als dat eenmaal is gebeurd zal er een opwaartse lijn gaan komen, met waarschijnlijk altijd wel tegenslagen. Na hard werken(vechten) om al deze verschillende problemen/situaties te accepteren zal de lijn enigszins horizontaal gaan lopen, met een positief gemiddelde. Dan is de strijd gestreden, alleen erop letten dat er niet een nieuwe strijd gaat woeden...suc7 ermee ![]()
||
Citaat:
Ik heb dat dankzij mijn werk overboord weten te gooien. En dankzij een hele goede vriendin *die op de een of andere manier mij altijd weet te raken met haar woorden* geleerd niet meer naar mezelf te kijken. Laat anderen dat maar doen. Ik merk ook dat ik over mezelf veel positiever ben en veel sneller geneigd ben tegen anderen te praten. En altijd maar te negeren wat hun over mij zeggen. (afdoen met een :$ op MSN) Maar ik merk door gewoon te doen wat in me opkomt zonder remming ik veel meer doe/durf en ik veel positievere reacties krijg van anderen. Dus misschien iets voor jou om te proberen. Gewoon jezelf nergens van aantrekken en gaan. Dan zul je zien dat veel dingen ineens wel blijken te lullen. Doe wat je zelf wilt en let niet op anderen. Stel je eigen doel met je eigen regels. En leef daar naartoe. Dan zullen op den duur mensen naar jou kijken hoe het moet. En niet andersom. Je zult er alleen moeite mee hebben te beginnen. Zorg dat je op zijn minst 1 iemand hebt die je vertrouwd en waarbij je altijd terecht kunt als het even niet meer lukt. Dan lukt het je. (en het mooiste is nog dat ik dit alles heb gedaan met mensen die ik via internet heb leren kennen. Een daarvan zelfs nog nooit in het echt gezien.)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 10 | 30-09-2012 08:20 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Beste vriendin laat me stikken, ik haat mijn leven trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:21 | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:19 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Psychologie |
Ik haat mezelf Killercars | 15 | 06-08-2002 19:11 |