Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2002, 12:39
snowgirl
snowgirl is offline
ik heb geen boulimia ofzo, maar heb laatst vinger in mn keel gestoken tijdens uitgaan (op plee) omdat ik voelde dat ik een beetje erg aangeschoten was enzo. had geen zin om bezopen naar huis te gaan en daar te kotsen. Zo had ik er eignelijk geen last van.

Wie doet dit ook wel eens (of na het eten), gaat t altijd goed, en wat vinden julleie r van??? geef je mening!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 13:25
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Toen we met nieuwjaar uitgingen voelde ik me op de trein ook niet goed. Het liefste wat ik wou was dat het gevoel weg was en dat alles eruit was Maar ik kan da meestal ni, vinger in de keel steken... En het gebeurt alleen maar als ik me extreem slecht voel. kan niet goed tegen drank, dus van het minste voel ik mij al slecht
Oud 02-01-2002, 15:38
Balance
Balance is offline
Wil het zelf soms ook wel doen, maar ik kan het niet... ik ben onwijs bang om over te geven, daar kan ik echt zo slecht tegen!
Dus dat expres doen gaat voor geen meter, misschien maar goed ook...
Bij mij is het niet omdat ik dan dronken ben ofzo, maar omdat ik weer eens een 'ik-ben-te-dik-bui' heb...
daarom ben ik ook maar blij dat ik het niet kan, kzou d'r erg slecht van af komen dan, denk ik!

maar als ik jou was zou ik het niet doen hoor, ik bedoel... probeer optijd de stoppen met drinken of gewoon meer breezers als sterkere drankjes enzo!
en een beetje aangeschoten thuis komen is toch niet zo erg?
ik stop meestal een uur voor sluitingstijd met drank, dan heb ik nog een uurtje om weer een beetje normaal te worden (ben altijd alleen maar aangeschoten, dus dan is dat uurtje wel genoeg) en is er niks aan de hand!
Oud 02-01-2002, 16:22
*meissie*
*meissie* is offline
kdurf het niet, maar vind het wel heeeel handig als je het kan...
Oud 02-01-2002, 16:28
Verwijderd
Het is slecht. Je slokdarm en je tandglazuur verziek je er mee. Lijkt me het niet waard, of wel?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 19:22
Anne
Anne is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Lijkt me het niet waard, of wel?
Het is het zeker niet waard! Je gaat je er alleen maar slechter door voelen, schuldig enzo en op een gegeven moment kun je er niet meer mee stoppen. Ik heb het dus over overgeven na het eten. Begin er niet aan!
Oud 02-01-2002, 19:24
angel_undercover
angel_undercover is offline
I know its really bad.. Ik heb het zelf ook al meerdere keren geprobeerd.. maar wat mijn probleem is: mij lukt het niet! of ik niet durf? dat heus wel, maar ik steek 2 vingers zover ik kan in mijn keel, en ik merk niets.. nog niet eens een klein beetje kotsneiging ofzow...

Oud 02-01-2002, 20:52
Snufje
Snufje is offline
Het is idd erg slecht voor je...! Ik zou het niet doen, alleen als het ECHT moet..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten