Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2002, 21:47
DutchGirl
DutchGirl is offline
altijd maar weer heb ik last van een verstopte neus, voorhoofdholtontsteking en bijholteontsteking en ga zo maar door.
ik heb al van veel mensen gehoord dat ik beter me neus amandelen eruit kan laten halen.
hoe ouder je word des te meer last je er van kan gaan hebben.

heeft iemand hier ervaring mee? hoelang moet je in het ziekenhuis blijven en doet het pijn om ze weg te laten halen?
Oud 08-10-2002, 22:42
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
kwas ook altijd (vroeger dan) heel erg verkouwe enzo en allebei m'n holtes vaak ontstoken. dus toen zijn m'n neusamandelen ook geknipt. Kan me er niet veel van herinneren maar kweet wel dat ik niet hoefde te blijven slapen ofzo en geen pijn had.. DUS...
Oud 09-10-2002, 10:49
Markiex
Markiex is offline
Hoe ouder je wordt hoe kleiner je neus amandelen worden, op den duur verdwijnen ze bijna in zijn geheel.
Oud 09-10-2002, 15:18
notorious ikke
notorious ikke is offline
Heej pannekoeketrut
ik heb geloof ik op mijn 13de mijn keelamandelen laten knippen, en als dat nodig was zouden je meteen mijn neusamandelen deruit halen...was wel nodig dus...
ik moest 1 nachtje blijven....en dat doet helemaal geen pijn...
keelamandelen wel
ltrz
Oud 09-10-2002, 17:36
DutchGirl
DutchGirl is offline
Hartstikke bedankt voor reacties ik ga contact opnemen met de dokter

(mijn keelamandelen zijn al geknipt, au au )
Oud 10-10-2002, 13:46
cookie123
cookie123 is offline
Vroeger heb ik daar ook last van gehad. Ze hebben toen bij mij ergens binnen in me neus een extra gaatje gemaakt zodat het slijm beter weg kon Het heeft echt onwijs goed geholpen

suc6!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 19:05
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Toen ik 3 jaar was zijn bij mij ook mn neusamandelen geknipt, omdat ik zo vaak verkouden was. Ik weet nog dat ik onder narcose gebracht werd en dat ik weer wakker werd en dat ik toen best wel lange buisjes in mijn neus had. Daarna moest ik ook nog een poosje in het ziekenhuis blijven, een week geloof ik, maar dat was dus vanwege die buisjes die ik in mn neus had. Ik weet niet meer waarom ik die dingen moest eigenlijk maar ik neem aan dat dat niet de normale gang van zaken is bij een dergelijke 'operatie', dus don't worry. Je voelt er trouwens helemaal niks van.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 20:43
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Toen was ik nog jong... weet niet wanneer.
Denk 4 ofzo, heb in totaal een stuk of zes KNO-operaties gehad.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 23:02
punkyfish
punkyfish is offline
Mijn neefje van 5 gaat dat woensdag doen, hij moet 1 nachtje in het ziekenhuis blijven.

Ghihi, zijn moeder had verteld dat ik dan met cadeautjes langs zou komen, dus hij vond het reuze leuk, maar toen hij afgelopen week op gesprek moest en de zuster vertelde dat het een beetje pijn ging doen, vond hij het al niet meer zo leuk...
Oud 13-10-2002, 19:53
simple creed
simple creed is offline
Ik heb nog geen 2 weken geleden mijn neus en keelamandelen laten knippen. Mijn keelamandelen deden gigantisch pijn.. mijn neusamandelen heb ik niets van gevoeld. Maar ik geloof dat die niet zo'n pijn doen en dat je ook niet hoeft te blijven.. maar dat weet ik niet hoor. Ik moest wel 3 nachten blijven.. en bijna waren het er 4 geweest.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 17:18
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
simple creed schreef:
Ik moest wel 3 nachten blijven.. en bijna waren het er 4 geweest.
Hoezo dan?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 22:10
she_devil
she_devil is offline
mn neusamandelen zijn geknipt toen ik 6 was ofzo... kging smorgens naar het ziekenhuis en was smiddags weer thuis. Khad alleen een beetje pijn bij het slikken, daarom mocht ik heel veel ijsjes eten want dan was het minder
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten