![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vroeger had ik minstens een keer of drie per jaar keelontsteking. Bij mij heeft echinea force (van Vogel) erg geholpen. Sinds ik dat ben gaan gebruiken heb ik over het algemeen nog maar maximaal één keer per jaar keelontsteking en ben ik wat minder chronisch verkouden (hoewel dat nu weer begint, maar goed). Lijkt me het proberen waard. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Het kan wel met je amandelen te maken hebben. Voordat mijn amandelen eruit gehaald werden had ik om de haverklap keel of oorontsteking en daarna heb ik het nooit meer gehad.
Toen was ik weliswaar 4 jaar, en ik weet dat het nu heel veel pijn doet als je je amandelen eruit laat halen, maar als je arts het aanraad, zou ik het denk ik zeker doen. Maargoed misschien ligt het er helemaal niet aan en heb je gewoon 'aanleg' in de zin van een bacterie ervoor. Dus ik zou maar eerst afwachten en na deze kuur kijken of het weer terugkomt.
|
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar ik neem aan dat je ervoor gaat, je je keelamandelen laat knippen? Of het zeer doet weet ik niet, maar het zou denk ik wel een goed idee zijn. Zelf heb ik wel mijn neusamandelen laten knippen, en dat hielp wel.
Het is wel pijnlijk, maar he, je mag lekker ijs eten ![]() veel succes
|
ik had het ook regelmatig, maar alleen als ik te weinig sliep of te veel van mezelf vroeg....misschien kun je daar, naast weerstand verhogen, ook eens naar kijken?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ziekte ? MooZboot | 7 | 11-09-2010 18:43 |