Snijden en af en toe mn controle verliezen.
Ik ben sinds ik klaar ben met mn therapie groep enorm positief geworden. Kan nu ook wat meer hebben en zie overal een duidelijker zicht op. Durfde zelfs alleen de stad in kleren te kopen

Maar gister zat ik dus alweer in het ziekenhuis omdat ik weer mn controle was verloren en gesneden had. Mijn ouders weten hier niks van af.
Sinds ik dus klaar ben met die therapiegroep (2oktober) zou de jeugdzorg uit Gouda contact met me opnemen, maar hadden ze niet gedaan. Ik viel dus in een gat. Ik denk zelf dat ik er nog niet helemaal klaar voor was om uiteindelijk al het leven ingesmeten te worden.
Het ziekenhuis had gister mn behandelaar uit Dordt opgebeld, die moet ik vanmiddag bellen.
Maar ik vind het zo raar. Ik ben zo positief en nog is die klere verslafing er om te snijden en nog steeds verlies ik die zelfcontrole, terwijl het juist allemaal zo goed ging. Ook dit stukje ging juist goed en nu ik van de afdeling af ben gaat t langzaam weer achteruit.
Ik was dus heel positief ingesteld, maar dat zakt langzaam weer weg. Ik had altijd zin om ergens naartoe te gaan, maar nu doe ik al moeit om 1 brief in de brievenbus te gaan doen. Ik zie het nut er gewoon niet van in.
Alles is positief alleen ik vind het leven zo nutteloos enzow...
Volgens mij moet je precies hetzelfde denken als mij om dit stukje nog te vatten, want ik vat er ondertussen niks meer van zeg maar
Greetzzzzz
Eendje