Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik moet het toch effe kwijt: wat zijn breezerkutten toch een mongolen zeg. Tsjonge, staan ze al je bier te jatten en ruzie te zoeken. En ze gaan slaan als je hun vriendin voor hoer uitmaakt
![]()
|
![]() |
en kate ryan (die van desenchantee witte wel) heeft maar 20 sec opgetreden omdat de halve tent bier naar haar smeet. En jeroen post had ook een doorweekt shirtje, geweldige avond gister, NOT.
Wat trouwens op een of ander trancefeest: www.kraanpop.nl
|
![]() |
oke verslagje dan maar.
Scarve speelde heel afwisselend. Je moet je een beetje het linkin park van de deathmetal voorstellen. 2 zangers, waarvan er eentje soms clean zong. Veel experimenteren met 5 tellen ritmes enzo. Soms was het heel goed, bij andere nummers liep het dun me door de pijpen. myrkskog vond ik in zijn geheel geen kont aan. Met moeite was er enige melodie te vinden en die zanger vond zich iets te cool. no return was aardig. Ze speelden deathmetal die niet heel erg technisch was. Meisje in de band was ook wel leuk. Maar nog steeds geen echte klapper. Ze hadden bij ieder nummer een intro van een minuut wat saai werd op den duur, omdat die op elkaar leken. Het spelen van slipknots "the heretic anthem (if you're 555 then i'm 666)" hadden ze van mij ook niet hoeven doen. sinister was effe wennen hoor. Ik wist niet dat die een vrouwelijke grunter hadden en dat ze uit Nederland kwamen was me ook vreemd. Die vrouw hoef ik niet in een donker steegje tegen te komen. Wat kletst die er een diepe grunt doorheen zeg. Ik had het idee dat de nummers inzakten naarmate ze langer duurden. De podiumperformance was ook niet denderend. 4 Zoutzakken zeg maar. Nile was daarantegen de band waar iedereen op had gewacht. Ze stelden dan ook helemaal niet teleur. 2 Gitaristen en een bassist die allemaal om beurten stonden te grunten, zeer stoer. Jezus wat heeft die bassist een onderarmen zeg. Na 2 minuten spelen toch maar weer de moshpit ingedoken. Was zoals meestal weer gezellig. Mijn rug vond naderhand van niet, die heeft wat krassen en blauwe plekken opgelopen. Nile liet veel nieuw spul horen en dat vond ik goed. Halverwege nog een mannetje bij de EHBO gedropt, omdat die flauwviel. Ja wat moet ik verder nog zeggen, nile was gewoon superieur.
|
|