Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ja ga maar terug naar je vrolijk leventje black metal is een van de meest pure vormen van haat, en mensen zoals jij kunnen dit niet aan, dat blijkt wel weer....
|
wat een idioten.
Black metal wordt meestal verbonden met een walgelijke geluidskwaliteit die klinkt alsof iemand een cd draait bij de buren op de wc. Daarnaast is er geen definitie van black metal, het is allemaal o zo stoer wat ze doen, maar het klinkt voor geen meter, je hoort er geen flikker van en ik neem ze niet serieus. Met hun evilness enzovoort. je bereikt er niets mee, het is niet leuk en een paar 16 jarige knulletjes vinden hjet cool omdat het zo anders is.
||
Citaat:
ja vet en gaan ze daarna over elkaar hoofden schijten en dan heel hard roepen heil satan en wat grafstenen mollen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
door die zielige kindertjes word black metal de grond in geboort er bestaat wel degelijk goeie blackmetal de meeste "herrie stamp metal" zijn vriendengroepjes die voor de gein wat raggen en dan voor die zielige 16 jarige kleuters optreden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
john_verhees@hotmail.com en ik stuur je normale black metal |
![]() |
|
laatste sorry voor het serie posten maar moest ff me hart
luchten zeg maar ![]() door die sukkeltjes als upior noemde hij zijn eigen geloof ik? ben ik opgehouden met naar black concerten te gaan. heel dat sfeertje stond me niet meer aan jaar of 5 -6 geleden was het allemaal veel minder aggressief! |
![]() |
||
Citaat:
Maar serieus of niet, dan nog is het slecht. Upior - raus.
|
|