![]() |
|
haha zielig?
Mijn vriend was een x in een discotheek (we hadden toen nog niet duh) Toen kwam er een meisje naar hem toe.. en die vroeg of hij het wou doen. Hij zei neej.. maar na enig aandringen van haar is hij toch mee naar buiten gegaan met d'r... ze zaten wat te rotzooien ![]() Nu elke x als we haar zien scheld ze hem uit voor klootzak enzo.
||
![]() |
Citaat:
|
Wat vinden jullie geiler, zwoeler of intiemer klinken?
- "Ik wil sex met je hebben" - "Ik wil met je naar bed" - "Ik wil met je fucken" - "Ik wil met je vrijen" Persoonlijk vind ik "Ik wil met je vrijen" heel erg geil en tegelijkertijd intiem klinken, ik stel me al voor hoe dat ooit tegen mij gezegd zal worden, de persoon in kwestie heel indringend naar me kijkend.... *zucht* ![]() Maar on-topic: Niemand heeft mij ooit gevraagd om met hem naar bed te gaan, en al helemaal geen vreemde. Gelukkig maar, want ik wil alleen maar met iemand sexen als ik verliefd ben. ![]() ![]() Groetjes, Ripper
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mh... kweenie, ik denk dat ik het het leukst vind als het spontaan gaat... of ik begin ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*'I'he Prophet, die het niet kan hebben als anderen zijn grap nét iets eerder maken*
||
Citaat:
en ze was niet nat zei hij. Maar als ik het staand ga doen.. lukt het bij mij ook met moeite.. het is wel ff uitvinden.
||
![]() |
Citaat:
"Wil je met me naar bed?" "Morgen is het zondag, kunnen we lekker lang vrijen" Maar ik zei altijd nee, want het waren nogal glibbers. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Dat klinkt goed..... ![]() ![]() ![]() Ripper
||
Citaat:
hehehe respect. briljante post |
![]() |
|
![]() |
nee nog nooit gebeurd. Heb niet zo'n sex apeal ofzo. Meisjes zeggen tegen mij altijd dat ik te lief ben...
They don't know the dark side of me, gna gna...
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Ik hoor het wel, Met vriendelijke groet, James |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
het is me wel een paar keer gevraagt.
onbekenden is het gewoon nee of gewoon geen antwoord. De uitdruking op me gezicht snappen ze dan wel. ![]() ![]()
|
Wehehe.. 'k zat net in een ander topic dat ik totaal geen ervaring heb met dat soort dingen.. alhoewel ik wel eens aanbiedingen krijg.. maar dan zitten m'n morelen weer in de weg..
Voorbeeld: Tijdje terug in de kroeg... ik zat met een paar vrienden te lullen. gezellig. 't was mijn beurt bier te halen, dus ik ga naar de bar.. staat er een meid naast me. breezerchick, je kent 't wel, hoogstends 16 jaar oud, goed figuur, met een kilo plamuur op het gezicht. Zij: "Hoi".. Ik: "Hoi".. (ik denk ik doe maar beleefd).. We hadden nauwlijks 9 zinnen uitgewisseld, en ze fluisterde in m'n oor: "Heb je zin om mee te gaan, m'n ouders zijn dit weekend weg.. Oh, en als je geen condoom bij je hebt is 't niet erg hoor, ik heb er nog wel een paar liggen thuis." Mijn antwoord was natuurlijk: "Ehh Sorry, ik kén je nauwlijks?!" Dus die meid hardstikke verontwaardigd dat ik 't dúrfde om nee te zeggen tegen haar.. en de rest van de avond liep ze steeds langs, natuurlijk erg bitcherig kijken enz. *oogsmiley* Tsja, dit is eigenlijk wel het ergste wat ik heb meegemaakt.. Maar als je daarin mee gaat, ookal weet diegene dat je niet ervaren bent en doe je 't alleen om ervaring op te doen, ben je net zo sletterig bezig als diegene die 't aanbiedt. Vind ik dan he.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Er wordt tegenwoordig van de vrouwlijke kant haast VERWACHT dat je binnen een week met diegene 't bed in duikt. Niet normaal vind ik dat.
|
Ik was 2 jaar geleden met een jongerenreis mee naar Italië en ik ontmoette daar een leuk meisje uit de groep. Op de avond dat we 'wat kregen' wilde ze gelijk seks op het strand. Ik werd hier behoorlijk door overvallen, want ik was toen nog maagd en had er nog niet echt over nagedacht. Bovendien vind ik dat je iemand eerst een beetje moet kennen voordat je met hem/haar naar bed gaat, zeker bij je eerste keer...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() verder heb ik nog nooit van dat soort verzoeken gehad... maar kdenk dat dat toch vooral in discotheken en kroegen enzow gebeurd... gelukkig maar, ik zou ook met mn bek vol tanden staan denk ik ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Sorry James_25m_Bond, misschien in een volgend leven! ![]() ![]() Ripper P.S.: Je dacht toch niet dat ik serieus was, hè? Mijn "Dat klinkt goed" uit mijn vorige post was eerder flirterig en non-serieus bedoeld. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
-Desecrator
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"ik heb zin in je" "Mag ik je vanavond hebben?" "Mag ik in je schoot komen?" klinkt ook wel liefies... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
I agree with both of you!!!!!!! en die dames waar je het over had DiSiLLUSiON, die geven de normale dames met normen en waarden een slechte naam! respect! |
![]() |
||
Citaat:
ben je een beetje met handwerk enzo bezig.. hij kreunend: oohw.. ik wil met je naar bed. ja daaaaaag.. ken je nauwelijks.. niet op ingegaan dus
||
Citaat:
ja.. hihi.. toen ik het typte dacht ik eigenlijk ook al.. hey.. best een beetje raar.. Maar ik bedoelde er eigenlijk meej.. ik kende hem wel al een beetje.. (die avond). en handwerk voelde nog wel goed. maar om na 1 avond al meteen met iemand naar bed te gaan, ging mij te ver. kzal proberen het volgende keer beter te formuleren ![]()
|
Verwijderd
|
Om ff iemand te quoten (mannelijk):
"Als ik een meid tegenkom en ze vraagt mij of ik met haar naar bed wil, en ze meent het, dan zou ik het doen. Jij niet?" Hehehehe. Nee, ik niet... (buiten het feit dat ik al een relatie heb én dat er toch niet iemand op het idee komt om mij te vragen.) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Lastig gevallen met telefoontjes Verwijderd | 19 | 06-07-2010 17:13 | |
De Kantine |
Het Niet Grappig Topic maxwell | 59 | 02-07-2008 16:48 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Zou iem. mijn engelse tekst willen nakijken alsjebl.?! Sanneke1983 | 17 | 13-11-2003 12:35 | |
Algemene schoolzaken |
agendateksten gangstah_girl | 0 | 06-07-2002 18:59 | |
Algemene schoolzaken |
Versier la agenda! Mik-mother | 14 | 30-06-2002 06:45 |