Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2002, 15:38
jojoba!
jojoba! is offline
Wie is er wel eens overvallen met de vraag dat die gene SEX met je wil terwijl je die gene niet eens of amper kent??

En ben je er op in gegaan of nie ??

Grtzzzz
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 15:41
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
jojoba! schreef:
Wie is er wel eens overvallen met de vraag dat die gene SEX met je wil terwijl je die gene niet eens of amper kent??

Grtzzzz
uhm, welleens in een discotheek.. ik zei ja maar het was achteraf niet echt een suc6
Oud 19-09-2002, 16:05
Verwijderd
Wheheh, wel door iemand die ik ken maar verder niks mee had Ik zei altijd 'misschien'. Heb er later toch maar vanaf gezien, hij was al niet goed met handwerk...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 16:53
jojoba!
jojoba! is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:
uhm, welleens in een discotheek.. ik zei ja maar het was achteraf niet echt een suc6
Hoezo nie ?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 17:23
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
jojoba! schreef:
Hoezo nie ?
haha. nou ten eerste was ik stront bezopen..
Het was in wc.. en ik stond.. het lukte niet eg en na 2 stoten ben ik weg gelopen Hij stond maar te smeken please komt terug..
Oud 19-09-2002, 17:36
..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
haha wat zielig voor die jongen
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 18:15
ZHAzha
ZHAzha is offline
haha zielig?
Mijn vriend was een x in een discotheek (we hadden toen nog niet duh) Toen kwam er een meisje naar hem toe.. en die vroeg of hij het wou doen.
Hij zei neej.. maar na enig aandringen van haar is hij toch mee naar buiten gegaan met d'r... ze zaten wat te rotzooien het beviel hem niet echt.. en toen hij in haar wou komen.. lukte het niet echt (was ergens in de kou en dan staand) toen zei hij laat maar en is hij weg gelopen.. met het meisje achterhem met haar broek op haar enkels.

Nu elke x als we haar zien scheld ze hem uit voor klootzak enzo.
Oud 19-09-2002, 18:15
LM
LM is offline
Zo vaak, van die sneue vrouwen op msn!
Die nog niej eens gezoent hebben enzow.
Zelfs een soort stalker, Ik vraag me af of iemand er intrapt.
Oud 19-09-2002, 18:19
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
jezus iedereen doet tegenwoordig maar.. walgenlijk..

eerst liefde dan sex..
Oud 19-09-2002, 18:28
Esmée
Esmée is offline
Ja dat wil wel eens voorkomen, vooral op dingen als toernooien en zo.. maar ben er nog nooit op ingegaan bij jongens die ik verder echt niet ken, in elk geval lang niet all the way.. dat gaat me toch net iets te makkelijk.
Oud 19-09-2002, 20:00
1337
1337 is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:
haha zielig?
Mijn vriend was een x in een discotheek (we hadden toen nog niet duh) Toen kwam er een meisje naar hem toe.. en die vroeg of hij het wou doen.
Hij zei neej.. maar na enig aandringen van haar is hij toch mee naar buiten gegaan met d'r... ze zaten wat te rotzooien het beviel hem niet echt.. en toen hij in haar wou komen.. lukte het niet echt (was ergens in de kou en dan staand) toen zei hij laat maar en is hij weg gelopen.. met het meisje achterhem met haar broek op haar enkels.

Nu elke x als we haar zien scheld ze hem uit voor klootzak enzo.
is staand dan zo moeilijk ? toch nie ?
Oud 19-09-2002, 20:04
rodina
rodina is offline
Ja met m'n ex; Wanneer kom je bij me slapen, ik weet dat je nog maagd bent, maar dat maakt me niets uit hoor.

Ben er niet op in gegaan.
Oud 19-09-2002, 20:18
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
1337 schreef:
Onder de doesj nooit
Oud 19-09-2002, 20:45
Severus
Severus is offline
Wat vinden jullie geiler, zwoeler of intiemer klinken?

- "Ik wil sex met je hebben"

- "Ik wil met je naar bed"

- "Ik wil met je fucken"

- "Ik wil met je vrijen"

Persoonlijk vind ik "Ik wil met je vrijen" heel erg geil en tegelijkertijd intiem klinken, ik stel me al voor hoe dat ooit tegen mij gezegd zal worden, de persoon in kwestie heel indringend naar me kijkend.... *zucht*

Maar on-topic: Niemand heeft mij ooit gevraagd om met hem naar bed te gaan, en al helemaal geen vreemde. Gelukkig maar, want ik wil alleen maar met iemand sexen als ik verliefd ben.

Groetjes,

Ripper
Oud 19-09-2002, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:

- "Ik wil met je fucken"

- "Ik wil met je vrijen"

Persoonlijk vind ik "Ik wil met je vrijen" heel erg geil en tegelijkertijd intiem klinken, ik stel me al voor hoe dat ooit tegen mij gezegd zal worden, de persoon in kwestie heel indringend naar me kijkend.... *zucht*

Maar on-topic: Niemand heeft mij ooit gevraagd om met hem naar bed te gaan, en al helemaal geen vreemde. Gelukkig maar, want ik wil alleen maar met iemand sexen als ik verliefd ben.

Groetjes,

Ripper
Biertje? Nee? Neuken dan?

Mh... kweenie, ik denk dat ik het het leukst vind als het spontaan gaat... of ik begin
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 00:10
GRRR
GRRR is offline
ja zo vaak. heb dan altijd een vriendin. en als ik vrijgezel ben niet. go figure :/
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 01:30
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:

- "Ik wil met je fucken"

- "Ik wil met je vrijen"

Ripper
Ripper.... Ik wil de liefde met je bedrijven, tenmidden van duizenden kleine lichtjes, die de omgeving tot een hemel zullen maken, waarin jij je Godin waant, een zwaar beminde godin... Wat zeg je ervan?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 02:00
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef:
Ripper.... Ik wil de liefde met je bedrijven, tenmidden van duizenden kleine lichtjes, die de omgeving tot een hemel zullen maken, waarin jij je Godin waant, een zwaar beminde godin... Wat zeg je ervan?
Sorrie ik zat even onder een andere naam en achter een andere pc in het huis van James_25cm_Bond te posten zodoende dat het lijkt alsof hij het postte.

*'I'he Prophet, die het niet kan hebben als anderen zijn grap nét iets eerder maken*
Oud 20-09-2002, 06:08
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
1337 schreef:
Hm opzich lukt het wel na een aantal pogingen.. maar bedenk dat je je broek op je enkels hebt.. je kan je benen niet wijd doen..
en ze was niet nat zei hij.

Maar als ik het staand ga doen.. lukt het bij mij ook met moeite.. het is wel ff uitvinden.
Oud 20-09-2002, 06:55
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
jojoba! schreef:

Grtzzzz
Ja, o.a.
"Wil je met me naar bed?"
"Morgen is het zondag, kunnen we lekker lang vrijen"
Maar ik zei altijd nee, want het waren nogal glibbers.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 10:16
verbal-violence
verbal-violence is offline
mjah ik ook wel 2x ofsow.

1e keer zei ik ja ne neukte er zinloos op los

2e keer zei ik NEE
Oud 20-09-2002, 15:31
Severus
Severus is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef:

Dat klinkt goed.....

Ripper
Oud 20-09-2002, 15:43
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Sorrie ik zat even onder een andere naam en achter een andere pc in het huis van James_25cm_Bond te posten zodoende dat het lijkt alsof hij het postte.

*'I'he Prophet, die het niet kan hebben als anderen zijn grap nét iets eerder maken*

hehehe respect. briljante post
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 16:05
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
nee nog nooit gebeurd. Heb niet zo'n sex apeal ofzo. Meisjes zeggen tegen mij altijd dat ik te lief ben...

They don't know the dark side of me, gna gna...
Oud 20-09-2002, 16:21
Roozie
Roozie is offline
Het is me een paar keer overkomen met uitgaan wanneer ik zei dat ik naar huis ging "oh je mag ook bij mij blijven slapen hoor"

maar ik ga er nooit op in, hoe leuk die jongen ook mag zijn.
Oud 20-09-2002, 23:30
Verwijderd
Citaat:
James_25cm_Bond schreef:

Citaat:
Ripper schreef:

Dat klinkt goed.....

Ripper
Als je het niet erg vindt wil ik je wel eerst iets beter leren kennen, tenzij je daar bezwaar tegen hebt. Dan is een romantisch diner het enige wat ons nog scheidt van een van de gelukkigste momenten van het leven. En meermalig, uiteraard. Zeg maar wanneer, dan zeg ik wel waar

Ik hoor het wel,

Met vriendelijke groet,

James
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 00:39
verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef:
Als je het niet erg vindt wil ik je wel eerst iets beter leren kennen, tenzij je daar bezwaar tegen hebt. Dan is een romantisch diner het enige wat ons nog scheidt van een van de gelukkigste momenten van het leven. En meermalig, uiteraard. Zeg maar wanneer, dan zeg ik wel waar

Ik hoor het wel,

Met vriendelijke groet,

James
lol!
Oud 21-09-2002, 01:12
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:

eerst liefde dan sex..
Tegenwoordig? Vroeger was dat al heel normaal hoor, iedereen neukte maar wat in het rond en bezocht Woodstock..
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 03:01
desteny's
desteny's is offline
het is me wel een paar keer gevraagt.
onbekenden is het gewoon nee of gewoon geen antwoord. De uitdruking op me gezicht snappen ze dan wel. en als het vrienden zijn dan is het ook nee, maar dan wat vriendelijker.
Oud 21-09-2002, 12:33
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Wehehe.. 'k zat net in een ander topic dat ik totaal geen ervaring heb met dat soort dingen.. alhoewel ik wel eens aanbiedingen krijg.. maar dan zitten m'n morelen weer in de weg..

Voorbeeld: Tijdje terug in de kroeg... ik zat met een paar vrienden te lullen. gezellig. 't was mijn beurt bier te halen, dus ik ga naar de bar.. staat er een meid naast me. breezerchick, je kent 't wel, hoogstends 16 jaar oud, goed figuur, met een kilo plamuur op het gezicht. Zij: "Hoi".. Ik: "Hoi".. (ik denk ik doe maar beleefd).. We hadden nauwlijks 9 zinnen uitgewisseld, en ze fluisterde in m'n oor: "Heb je zin om mee te gaan, m'n ouders zijn dit weekend weg.. Oh, en als je geen condoom bij je hebt is 't niet erg hoor, ik heb er nog wel een paar liggen thuis."

Mijn antwoord was natuurlijk: "Ehh Sorry, ik kén je nauwlijks?!"

Dus die meid hardstikke verontwaardigd dat ik 't dúrfde om nee te zeggen tegen haar.. en de rest van de avond liep ze steeds langs, natuurlijk erg bitcherig kijken enz. *oogsmiley*

Tsja, dit is eigenlijk wel het ergste wat ik heb meegemaakt.. Maar als je daarin mee gaat, ookal weet diegene dat je niet ervaren bent en doe je 't alleen om ervaring op te doen, ben je net zo sletterig bezig als diegene die 't aanbiedt. Vind ik dan he.
Oud 21-09-2002, 12:36
Verwijderd
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef:
Wehehe.. 'k zat net in een ander topic dat ik totaal geen ervaring heb met dat soort dingen.. alhoewel ik wel eens aanbiedingen krijg.. maar dan zitten m'n morelen weer in de weg..

Voorbeeld: Tijdje terug in de kroeg... ik zat met een paar vrienden te lullen. gezellig. 't was mijn beurt bier te halen, dus ik ga naar de bar.. staat er een meid naast me. breezerchick, je kent 't wel, hoogstends 16 jaar oud, goed figuur, met een kilo plamuur op het gezicht. Zij: "Hoi".. Ik: "Hoi".. (ik denk ik doe maar beleefd).. We hadden nauwlijks 9 zinnen uitgewisseld, en ze fluisterde in m'n oor: "Heb je zin om mee te gaan, m'n ouders zijn dit weekend weg.. Oh, en als je geen condoom bij je hebt is 't niet erg hoor, ik heb er nog wel een paar liggen thuis."

Mijn antwoord was natuurlijk: "Ehh Sorry, ik kén je nauwlijks?!"

Dus die meid hardstikke verontwaardigd dat ik 't dúrfde om nee te zeggen tegen haar.. en de rest van de avond liep ze steeds langs, natuurlijk erg bitcherig kijken enz. *oogsmiley*

Tsja, dit is eigenlijk wel het ergste wat ik heb meegemaakt.. Maar als je daarin mee gaat, ookal weet diegene dat je niet ervaren bent en doe je 't alleen om ervaring op te doen, ben je net zo sletterig bezig als diegene die 't aanbiedt. Vind ik dan he.
Whehehehe, gaaf, wat een wanhopige doos Nou ja, als zij dat nou leuk vind moet ze het natuurlijk zelf weten (ik vind het alleen maar positief als meiden lol hebben aan seks), maar als het zó gaat...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 12:40
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:

eerst liefde dan sex..
Zo denk ik er ook over.. .en daar komt het door dat ik op m'n 18e nog steeds niet verder gekomen ben dan wat zoenen

Er wordt tegenwoordig van de vrouwlijke kant haast VERWACHT dat je binnen een week met diegene 't bed in duikt. Niet normaal vind ik dat.
Oud 21-09-2002, 12:44
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
Ik was 2 jaar geleden met een jongerenreis mee naar Italië en ik ontmoette daar een leuk meisje uit de groep. Op de avond dat we 'wat kregen' wilde ze gelijk seks op het strand. Ik werd hier behoorlijk door overvallen, want ik was toen nog maagd en had er nog niet echt over nagedacht. Bovendien vind ik dat je iemand eerst een beetje moet kennen voordat je met hem/haar naar bed gaat, zeker bij je eerste keer...
Oud 21-09-2002, 14:15
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Ripper schreef:

- "Ik wil met je fucken"

- "Ik wil met je vrijen"
Een hele mooie jongen met van die zielige verlangende oogjes die me smekend aanstaren terwijl hij zegt 'alsjeblieft, neuk me'.

Oud 21-09-2002, 19:22
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Een hele mooie jongen met van die zielige verlangende oogjes die me smekend aanstaren terwijl hij zegt 'alsjeblieft, neuk me'.

precies je hoeft het nie perse over de liefde bedrijven te hebben, neuken kan net zo kjoet zijn gaat meer om wie en de manier waarop

verder heb ik nog nooit van dat soort verzoeken gehad... maar kdenk dat dat toch vooral in discotheken en kroegen enzow gebeurd... gelukkig maar, ik zou ook met mn bek vol tanden staan denk ik Maaruh enige mogelijkheid dat ik ja zou kunnen zeggen op zown verzoek is als het een oude verliefdheid van me is, dan zouk het wel moeilijker vinden om neej te zeggen...
Oud 21-09-2002, 19:38
Severus
Severus is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef:
Euh, toch maar niet, je woont helemaal in Amstelveen en ikke in Midden-Limburg. Bovendien heb ik het niet zo op die Internet-dates, die mislukken bij mij altijd grandioos --> 't is altijd weer een of andere sukkel of puistige nerd.

Sorry James_25m_Bond, misschien in een volgend leven!

Ripper

P.S.: Je dacht toch niet dat ik serieus was, hè? Mijn "Dat klinkt goed" uit mijn vorige post was eerder flirterig en non-serieus bedoeld.
Oud 21-09-2002, 20:02
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
jojoba! schreef:
Helaas niet

Citaat:

Als ik het idee heb dat ze het op een beetje lieve manier zou doen, en ze er goed uitziet dan zou ik het zeker doen. Ik heb er namelijk geen behoefte aan om mijn hele leven maagd te blijven.

-Desecrator
Oud 22-09-2002, 11:42
Rioto
Citaat:
je$u$ crust schreef:

eerst liefde dan sex..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 12:54
Verwijderd
Citaat:
jojoba! schreef:
Neuh.

Citaat:
Als ik die vraag zou krijgen van iemand die mij nauwelijks kent, voel ik me waarschijnlijk beledigd. Echt zo van "Wat denk je wel niet wat ik ben? Een hoerenloper ofzo??" .. en dan is maar de vraag of ze het lef kan opbrengen zich uit de situatie te redden
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 14:13
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Mja regelmatig, vooral aanbiedingen voor triootjes met m'n vriend of een vriendin...Btw nog NOOIT op ingegaan .
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 19:22
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
Ripper schreef:

- "Ik wil met je fucken"

- "Ik wil met je vrijen"

...

[Groetjes, Ripper

"ik heb zin in je"

"Mag ik je vanavond hebben?"

"Mag ik in je schoot komen?"

klinkt ook wel liefies...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 19:28
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef:
Zo denk ik er ook over.. .en daar komt het door dat ik op m'n 18e nog steeds niet verder gekomen ben dan wat zoenen

Er wordt tegenwoordig van de vrouwlijke kant haast VERWACHT dat je binnen een week met diegene 't bed in duikt. Niet normaal vind ik dat.

I agree with both of you!!!!!!!

en die dames waar je het over had DiSiLLUSiON, die geven de normale dames met normen en waarden een slechte naam!

respect!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 15:58
piripiri
piripiri is offline
Citaat:
jojoba! schreef:

Grtzzzz

ben je een beetje met handwerk enzo bezig..

hij kreunend: oohw.. ik wil met je naar bed.
ja daaaaaag.. ken je nauwelijks..

niet op ingegaan dus
Oud 27-09-2002, 10:23
Verwijderd
Citaat:
piripiri schreef:
ben je een beetje met handwerk enzo bezig..

hij kreunend: oohw.. ik wil met je naar bed.
ja daaaaaag.. ken je nauwelijks..

niet op ingegaan dus
lol, droog (en een beetje hypocriet)
( wel handwerk met vreemde?)
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 21:55
chiaracatharina
chiaracatharina is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Wheheh, wel door iemand die ik ken maar verder niks mee had Ik zei altijd 'misschien'.
ik ook...heb het wel gedaan...geen spijt van
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 10:20
piripiri
piripiri is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef:
lol, droog (en een beetje hypocriet)
( wel handwerk met vreemde?)

ja.. hihi..

toen ik het typte dacht ik eigenlijk ook al.. hey.. best een beetje raar..

Maar ik bedoelde er eigenlijk meej.. ik kende hem wel al een beetje.. (die avond). en handwerk voelde nog wel goed.

maar om na 1 avond al meteen met iemand naar bed te gaan, ging mij te ver.

kzal proberen het volgende keer beter te formuleren
Oud 02-10-2002, 17:01
Verwijderd
Om ff iemand te quoten (mannelijk):
"Als ik een meid tegenkom en ze vraagt mij of ik met haar naar bed wil, en ze meent het, dan zou ik het doen. Jij niet?"

Hehehehe. Nee, ik niet... (buiten het feit dat ik al een relatie heb én dat er toch niet iemand op het idee komt om mij te vragen.)
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef:

"Als ik een meid tegenkom en ze vraagt mij of ik met haar naar bed wil, en ze meent het, dan zou ik het doen. Jij niet?"
hmm als ze knap was zou ik het wel doen
[edit] maar dus niet zomaar met een jongen he [/edit]
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 18:04
Verwijderd
Wel eens geprobeerd, altijd bot gevangen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 10:07
Verwijderd
Ja meestal ben ik degene die mensen overval met die vraag.. Hoewel.. dat vraag je toch niet!!!!! Dat moet gewoon spontaan gebeuren. Je zoent en dan lig je 10 minuten later op de keukentafel. enzo
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten