Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dus denk er niet meer aan ok?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tis inderdaad niet slim en zeker niet stoer. Ik hoop dat dit een les voor je was. Enne..waarschijnlijk heeft die vrouw wel gemerkt dat ze verkeerd zat en heeft ze aan iemand anders de weg gevraagd. Iemanddie niet zo nodig stoer wilde doen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Hang teveel, word zelf gek, hij word gek, dus proberen we weer wat rustiger te doen.. Mja, ook al heb ik een relatie, ik kijk nog steeds naar anderen, en vind het ook leuk als ik opval ![]() *niet dat ik dan gelijk met een ander wil oid*
|
Het is mischien moeilijk maar probeer dit te vergeten.
Je kan je je hele leven niet schuldig gaan voelen echt niet! ![]() Dan ga je gewoon ten onder aan schuldgevoelens! ![]() groeten crash.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
oke
dit was heel dom van je ik begrijp ook niet waarom je denkt dat die jongen dat leuk zou vinden. hij heeft het waarschijnlijk niet eens gemerkt. door jou ligt nu een oude dame in a'dam in de goot maar je kan er nu niets meer aan doen. LEER VAN JE FOUTEN en doe het nooit meer. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
rotte appel |
![]() |
||
Citaat:
Gelukkig heb je ingezien dat je fout was, en da's al heel menselijk. Daaruit kan ik wel aannemen dat je niet weer zoiets iets doet bij wie dan ook. Voortaan eerst nadenken. Je mag geintjes uit halen (dat doe ik zelf ook, hehe), maar dit gaat iets te ver. REIE
|
![]() |
Haha vind het wel een goeie!
Denk je nu echt dat die oude vrouw niets door heeft als blijkt dat ze al een uur in de bus zit. Dan stapt ze naar de chauffeur die zegt welke bus ze terug moet hebben, klaar. En heeft ze misschien nog wat gezien van de omgeving, die komt waarschijnlijk toch niet vaak verder dan haar eigen stad.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Christenen moeten meebetalen aan abortus. Verwijderd | 135 | 15-12-2004 20:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[ verhaal ] -Melody- | 290 | 15-08-2004 14:54 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 |