Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dat hij mainstream is betekent niet dat hij de grote boze wolf is mischien denk jij dat echte hiphop underground muziek is die je alleen 's nachts in je kamer met de gordijnen dicht kan luisteren maar dat is niet zo. oke, ik geef toe dat eminem zijn teksten niet echt diep zijn (wel beter dan nelly met zijn 'take of your clothes') maar eminem heeft gewoon talent. face it, hij is een van de beste rappers van dit moment. en anders moet je eens freestyle tracks van hem downloaden, dan zie je wat talent is. ![]()
|
d0h.. krijgen we dit gezeik weer ..maaruh hij bedoeld misschien een "remix" met 50 cents (er is alleen maar een verse toegevoegd, verder is alles hetzelfde) die niet echt uit is gebracht..
ik blijf erbij dat sommig eminem nummers erg zuigen maar andere zijn best goed.. 8 mile soundtrack heeft paar bestwel dope waaronder run rabbit run.. (dat ie hier werd genoemd sloeg idd nergens op maja rofl) jammer dat er mensen zijn die of helemaal gek zijn van eminem (pikken rijders!! lol ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 20-10-2002 om 16:22. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
eminem-like toy soldiers » uitleg?? DG | 23 | 27-12-2004 13:32 | |
Muziek |
Eminem - Encore G-Thug | 89 | 06-12-2004 20:42 | |