Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wij (www.playroll.cjb.net) zouden graag een keer in iduna willen spelen. We komen zelf uit Assen. Kijk eens op onze site!
||
![]() |
Citaat:
wat je zelf kan doen is de site checken: www.iduna.demon.nl daar staat ergens een adres.. demootje sturen + CONTACT OPNEMEN TELEFONISCH met iemand in iduna... want zonder contact verdwijnt je demootje zowieso onderaan de dikke berg met demootjes ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
En ja, ik of iemand anders zal wel even bellen met Iduna. Eneh, ik las dat je ook in het bolwerk zit ........?? Let us know
|
![]() |
en het concert heeft vanavond plaatsgevonden.
omdat iduna pas 1,5 week wist van het optreden (pyogenesis had al een andere show gepland, maar dat ging onverwacht niet meer door... ze wilden toch graag optreden, dus zo kon iduna ze heeeeeeel goedkoop 'krijgen') en er geen promotie kon plaatsvinden in zo een korte tijd, was het vrij rustig.... MAAR die gasten van pyogenesis maakten er echt een coole show van! vroegen mensen op het podium en vroegen hun naam.. en nou ja, moeilijk te omschrijven, maar er was supercoole interactie met het publiek! nog nooit eerder gezien dat een band zo cool omging met maar 20 mensen in het publiek (meestal gaan bandleden zeuren, dat er betere promotie had moeten zijn etc en dan spelen ze omdat ze moeten, maar niet omdat ze het willen)! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wff EggeD | 24 | 14-03-2003 22:15 |