Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2002, 16:45
skatefamke
skatefamke is offline
De band Pyogenesis komt komende vrijdag optreden in Iduna, het poppodium in Drachten, waar ik vrijwilliger ben. Kent iemand deze band? Wat vinden jullie van hun muziek? Gewoon benieuwd...
Oud 14-10-2002, 17:14
Rick FSB
Rick FSB is offline
Ik vind het wel een coole band. Vooral de cd's 'Lovenation sugarhead ep'', 'Mono' en 'Unpop' zijn erg cool!
Wel grappig dat de band ooit is begonnen als een doom/death metal bandje!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 17:18
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
Citaat:
skatefamke schreef:
De band Pyogenesis komt komende vrijdag optreden in Iduna, het poppodium in Drachten, waar ik vrijwilliger ben. Kent iemand deze band? Wat vinden jullie van hun muziek? Gewoon benieuwd...
He, weet jij ook of er nog bandjes kunnen spelen deze winter?
Wij (www.playroll.cjb.net) zouden graag een keer in iduna willen spelen. We komen zelf uit Assen.
Kijk eens op onze site!
Oud 14-10-2002, 18:50
skatefamke
skatefamke is offline
Citaat:
Rebirth Of Cool schreef:
He, weet jij ook of er nog bandjes kunnen spelen deze winter?
Wij (www.playroll.cjb.net) zouden graag een keer in iduna willen spelen. We komen zelf uit Assen.
Kijk eens op onze site!
uhm... nou toevallig zijn er wat wisselingen geweest in iduna met programmeur en pr-functie enzoooo... en daardoor is het programma momenteel minder compleet dan andere jaren.. je hebt geluk! ik zou toen eens zo'n punkfestivalletje organiseren, maar dat is door omstandigheden niet doorgegaan.

wat je zelf kan doen is de site checken: www.iduna.demon.nl
daar staat ergens een adres.. demootje sturen + CONTACT OPNEMEN TELEFONISCH met iemand in iduna... want zonder contact verdwijnt je demootje zowieso onderaan de dikke berg met demootjes . maar goed.... uuuh.... ik zal eens kijken of er nog eens een punkfestivalletje georganiseerd kan worden.. zowieso cool.. en dan denk ik ook aan jullie hoor
Oud 14-10-2002, 22:32
skatefamke
skatefamke is offline
heeft pyogenesis veel cd's ?
Oud 15-10-2002, 07:17
Rick FSB
Rick FSB is offline
Citaat:
skatefamke schreef:
heeft pyogenesis veel cd's ?
Pyogenesis heeft heel wat cd's en ep's. Ik dacht iets van 9! (inclusief de death metal periode).
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 07:45
NecroDopey
NecroDopey is offline
Spelen ze tegenwoordig punk? LOL.. Ken ze alleen van de oude periode, es wat nieuwe nummers downloaden
Oud 15-10-2002, 09:24
skatefamke
skatefamke is offline
Het nummer "I don't know" heeft wel wat van Undeclinable...
En "Blue Smiley's Plan" wat van Weezer...
Beetje dan, tis wel heel cool
Oud 15-10-2002, 10:47
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
Citaat:
skatefamke schreef:
uhm... nou toevallig zijn er wat wisselingen geweest in iduna met programmeur en pr-functie enzoooo... en daardoor is het programma momenteel minder compleet dan andere jaren.. je hebt geluk! ik zou toen eens zo'n punkfestivalletje organiseren, maar dat is door omstandigheden niet doorgegaan.

wat je zelf kan doen is de site checken: www.iduna.demon.nl
daar staat ergens een adres.. demootje sturen + CONTACT OPNEMEN TELEFONISCH met iemand in iduna... want zonder contact verdwijnt je demootje zowieso onderaan de dikke berg met demootjes . maar goed.... uuuh.... ik zal eens kijken of er nog eens een punkfestivalletje georganiseerd kan worden.. zowieso cool.. en dan denk ik ook aan jullie hoor
Bedankt voor je reactie, ik zal het in de groep gooien, ga vooral door met punk dingen organiseren!
En ja, ik of iemand anders zal wel even bellen met Iduna.
Eneh, ik las dat je ook in het bolwerk zit ........??
Let us know
Oud 15-10-2002, 11:03
skatefamke
skatefamke is offline
Citaat:
Rebirth Of Cool schreef:
Bedankt voor je reactie, ik zal het in de groep gooien, ga vooral door met punk dingen organiseren!
En ja, ik of iemand anders zal wel even bellen met Iduna.
Eneh, ik las dat je ook in het bolwerk zit ........??
Let us know
ja maar voor het bolwerk doe ik alleenhet verspreiden van wat posters en boekjes in drachten
Oud 19-10-2002, 00:48
skatefamke
skatefamke is offline
en het concert heeft vanavond plaatsgevonden.

omdat iduna pas 1,5 week wist van het optreden (pyogenesis had al een andere show gepland, maar dat ging onverwacht niet meer door... ze wilden toch graag optreden, dus zo kon iduna ze heeeeeeel goedkoop 'krijgen') en er geen promotie kon plaatsvinden in zo een korte tijd, was het vrij rustig....

MAAR die gasten van pyogenesis maakten er echt een coole show van! vroegen mensen op het podium en vroegen hun naam.. en nou ja, moeilijk te omschrijven, maar er was supercoole interactie met het publiek!

nog nooit eerder gezien dat een band zo cool omging met maar 20 mensen in het publiek (meestal gaan bandleden zeuren, dat er betere promotie had moeten zijn etc en dan spelen ze omdat ze moeten, maar niet omdat ze het willen)!
Reageren

Regels voor berichten