![]() |
|
Het is inderdaad wel een beetje vaag, maar misschien heeft het te maken met energiebanen. Je hebt namelijk over je hele lichaam ernergiebanen lopen. Die banen corresponderen allemaal met een bepaald orgaan. In die banen kunnen blokkades ontstaan, waardoor je bijvoorbeeld last van je buik krijgt. Het zou kunnen dat er een blokkade zit in een energiebaan die over je schouder loopt. Door die blokkade op te heffen, kan én de pijn in je schouder verdwijnen, én de pijn in je buik. Ik weet niet zeker of het inderdaad zo is, misschien heb je wel geen blokkade, maar het zou wel kunnen. Ik ben namelijk zlef ook voor allerlei klachten onder behandeling van een reflexzonetherapeute, die van dit principe uit gaat. Voor informatie kun je kijken op www.voetreflex.nl. Misschien dat je er wat mee kunt. Succes!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote-lucht-je-hart-topic #95 Verwijderd | 495 | 03-05-2007 15:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verpest mijn avond! Sasjeliefff | 21 | 05-04-2006 08:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[ Verhaal ] Jouw hand op mijn schouder Kerz | 5 | 06-08-2005 19:14 | |
Verhalen & Gedichten |
[Fantasyverhaal] De Proef van Vijf - Akuñar's Reis Een Tweeling | 74 | 17-09-2004 21:35 | |
Verhalen & Gedichten |
1e hoofdstuk van mijn verhaal Guinevere03 | 4 | 21-01-2004 18:21 |