Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
"Stay together for the kids" is een slap(?) afreksel van "Adam's song" met een vervelend weg ebbend einde. En dat zuigt.
Ik heb: "Enema of the State"(orgineel!) en die is leuk. 'Dude ranch' en die laatste heb ik op MP3. De eerste vind ik bagger en die laatste ook niet super maar wel leuk. En dat nummer van 50 seconden is super. En 1 van die bonus nummers is ook top. Die laatste CD is eigelijk wel goed. Ik moet 'm nog eens gaan luisteren. ![]() |
![]() |
|
Ik vind 'stay together for the kids' en 'adams song' eigenlijk erg goede nummers.
Ik vind het ook een goede band. Ze worden altijd gezien als 'punk idioten' enz. Maar ze kunnen wel degelijk spelen en hebben zelf toegegeven dat ze voornamelijk serieuze nummers op hun cd's hebben staan, maar door hun imago wordt er erg humoristisch tegenaan gekeken. Sommige teksten zijn ook gewoon goed. Ik mis eigenlijk nog 1 cd van ze, ' buddha' . De rest zijn stuk voor stuk goede cd's.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik dacht al, blink heeft geen nummer dat zo heet.. maar goed, kan je (AtHell) niet eens het verschil horen tussen BUOS en blink ? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
jij hebt het gewoon fout, en ik vroeg alleen maar of je het verschil niet kan horen? het is echt heel vaak dat mensen bijv denken dat de cover van Phantom of the opera van blink is omdat ze het op kazaa wel vonden onder de naam blink, terwijl het verschil echt heel duidelijk te horen is. je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen omdat ik er een opmerking over maak, fouten zijn menselijk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
Muziek |
welk nummer op je begrafenis? red_and_black | 308 | 01-07-2004 08:49 | |