Advertentie | |
|
![]() |
|||
3 maanden, 5 maanden..
ik ben al een jaar vrijgezel doordat ik nogsteeds gevoelens heb voor mijn ex.. en ik kan me heel goed in jou verhaal inkomen. Citaat:
Dit is ook misschien een methode wat je kunt proberen? bellen is helemaal direct.. En ze zeggen dat je pas over je gevoelens komt als je een nieuwe relatie begint.. maar dat is juist zo moeilijk als je nog gevoelens voor je ex hebt.. Citaat:
Als je erover wilt praten kun je me mailen op bianca@dj-triplem.com
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Heej!
Dat is echt een rotsituatie waar je niet één-twee-drie uit zult gaan komen denk ik; je gevoel laat zich namelijk niet zo maar regelen. Je bent in ieder geval al goed op weg door te beseffen, verstandelijk, dat het niks meer wordt tussen jullie; dat is alvast heel belangrijk. Maar dat je diep van binnen nog blijft hopen, dat is niet meer dan normaal. Je bent toch erg verliefd op haar geweest en geeft nog altijd veel om haar. Gun jezelf de tijd, praat erover met mensen waarmee je erover kunt praten en probeer in ieder geval positief te blijven. Doe leuke dingen met je vrienden en vriendinnen, en probeer haar in ieder geval een beetje te 'vergeten'... Je schreef dat je graag het contact met je ex wilt herstellen, als vrienden. Wanneer je dat echt wilt moet je dat vooral niet laten! Het kan namelijk heel goed zijn dat je nog op vriendschappelijk niveau een hele mooie band met haar kunt krijgen. Let er wel op dat je misschien qua gevoel toch af en toe een deukje oploopt: je wordt namelijk wel vrij direct geconfronteerd met haar nieuwe vriendje en de 'waarheid'... namelijk dat zij je niet meer als potentiele vriend ziet... Van de andere kant: dat kan natuurlijk ook weer louterend voor je werken... je kunt zo makkelijker over je probleem heenstappen na verloop van tijd. In ieder geval veel succes ermee!
|
![]() |
wat als ik nu ga zeggen dat ik na 10 maand nog steeds vna mijn ex houd???
wij hebben 2 jaar verkering gehda en sinds december 2001 is het uit tussen ons. hij had 4 dagen later wat met een meisje van zijn school. iets wat ik hem erg kwalijk heb genomen. maar jah.... het is eingelijk ook geen wonder dat ik nog steeds van hem houd, want we zijn na die tijd nog heel vaak met elkaar geweest en soms ook wel meer dan dat. we hebben beide ook alweer een paar korte relaties gehad, maar we blijven heel close. morgen ga ik zelfs samen met hem naar mijn penvriendin toe, een reisje waar we 1,5 uur over doen. dat doe je niet zomaar met je ex volgens mij, maar bij ons hangt onze "relatie" wat tussen vriendschap en liefde in. liefs buffy
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst? velyne | 7 | 08-04-2010 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Het gevoel dat ik niet meer belangrijk voor hem ben. RedRibbon | 31 | 26-11-2009 15:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Leraren pesten Yamyam | 27 | 23-08-2005 00:33 | |
Liefde & Relatie |
Relatie doorzetten of niet verwijderen_aub | 26 | 09-01-2004 17:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 |