Hoi hoi!
Nou ga ik toch maar even posten, met waar ik steeds vaker aan begin te denken.
Ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken, of het heel normaal is of jullie tegen mijn verhaal aan kijken.
Heb een relatie nu van 2,5 jaar. Woon samen, en gaat supergoed allemaal.
Hou nog super veel van mijn partner! Heb er zeker vertrouwen in! Van mijn partner's kant in ieder geval.
Nou mijn probleem, en ja, het begint voor mij echt een probleem te worden. Mijn partner weet er van, maar niet dat ik er ELKE dag mee zit.
Met dat ik opsta en weer naar bedga.. maakt niet uit wanneer, het komt dan zo in me op.
Dan denk ik na over de exen van mijn partner, wat mijn partner in haar exen zag, wat ze zo geweldig aan mij vind. Je zal nu gaan denken dat ik onzeker ben, maar heb meer een idee dat ik bindingsangst heb??
Ik denk het meest aan het begin van mijn relatie die ik nu heb. Hoe waren we toen, doet het me nog steeds zoveel?? Houd mijn partner nog steeds zoveel van mij? Doet het mijn partner nog wat als ik haar zoen? Ik ben bang dat mijn geweldige relatie, uiteindelijk veranderd in een licht veertje, wat naar boven waait. Dat zie ik dan ook letterlijk voor me.
Het is zooo irritant!! Dat ik mezelf niet kan laten stoppen met die gedachtes. Dan probeer ik zooo hard de gevoelens terug te halen hoe ik me toen voelde, of ik dat nog steeds heb.
Foto's bekijken en mij in de foto verplaatsen, hoe het toen was. Hoe ik toen in het leven stond. Het lijkt soms wel een obsessie, kan het niet laten stoppen, telkens vaker, kan ik het niet laten stoppen om de foto's er weer bij te pakken en van elk detail op de foto na te gaan hoe het toen was.
Sorry, MOEST mijn verhaal even kwijt, ben de draad soms echt kwijt!! Misschien ben ik bang voor mijn eigen gevoelens?? Ik snap het niet! Waarom begint het nu in een keer zo'n obsessie te worden?
Soms wil ik er gewoon mee kappen, met de relatie. Eerder droomde en zag ik mezelf alleen in een huisje later, vond ik fijn. Het is juist zo raar, omdat ik mijn partner wel vertrouw!!!
Mijn geweldige relatie, verpest ik zelf, krijg er zo'n k*tgevoel bij!
Dit gaat nu ongeveer al 5 maanden zo..! Help me.. hoe zien jullie dit? Hebben jullie dit ook??
|