Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Waarom ben je bang voor de uitslag? Ik bedoel, je zei dat je niet lijnde oid, als je weet of er iets is kan je er wat aan doen.. Citaat:
Eten heb je toch nodig.. Zoek dingen die je lekker vind, maak nieuwe, voedzame combinaties oid. Mja, ik zou idd naar de dokter gaan, voor adviezen oid. Suc6 ![]()
|
Moet je voor de gein eens 's ochtends een boterham smeren. DUbbelvouwen. En korstjes afsnijden. Dan alleen het middenstuk eten. Dan heb je toch IETS gegeten. Komt je maag op gang. En krijg je vanzelf door de dag heen een keer honger. (want als je 's ochtends niet eet komt je maag traag op gang en dan duurt het langer voor je honger hebt.)
Doe ik altijd zo rond half8 en dan barst ik rond half12 toch al wel van de honger.
|
Als je je goed voelt, is het in principe geen probleem. Ik heb ook ondergewicht, maar ik maak me absoluut geen zorgen. Ik weet dat ik normaal (niet altijd even gezond) eet. Ik kan gewoon eten wat ik wil, maar ik kom niet aan. Maar als je je wel zorgen maakt, zou ik gewoon even langs de dokter gaan. Die man/vrouw bijt echt niet hoor!
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwe moraal of het Nieuwe Graaien? Kitten | 16 | 08-12-2008 20:06 | |
Films, TV & Radio |
An Inconvenient Truth m3tr01dm1nd3d | 33 | 20-10-2006 18:29 | |
Liefde & Relatie |
Als je niet meer weet wat iemand nou echt meent Verwijderd | 15 | 10-09-2006 22:39 | |
Verhalen & Gedichten |
(stukje ter ontspanning) Misantropie der niet-slapenden Rita Pavlovic | 1 | 06-09-2006 14:23 | |
Psychologie |
En als de bom valt??? Waar of niet waar? Devil-Eye | 13 | 30-04-2004 02:30 | |
De Kantine |
Fotos echt of niet? The Crash Bash | 20 | 16-12-2002 15:25 |