Advertentie | |
|
![]() |
|
Een beetje is geweldig...
![]() ![]() Zo dus.. vol haar, en dan achter de oren wat langer dat is wel leuk. Dan moet het wel vol haar zijn. Oke ik zit nu heel fijn foto's te posten uit het fotoboek/fototopics, als die jongens er bezwaar mee hebben zeggen ze 't maar..
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/1539.jpg
Dit lekkere ding is dus mijn beste vriend he ![]() *lik* ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
matjes zijn afgrijselijk
||
Citaat:
toeval toeval nouja... ik had vrieger een matje ![]() tegenwoordig ook nouja, een bob eigenlijk maar t ziet eruit als matje maar niet zo'n jaren 80 ding lalalla
|
Verwijderd
|
Er moet wel even een onderscheid gemaakt worden tussen een mat en een mat, want er is een wezenlijk verschil...
![]() Je hebt natuurlijk de matten zoals hierboven foto's van zijn gepost. Dat kan zijn van een langharige hippie tot een hockeyende kakker...allemaal hebben ze lang haar en dus ook een mat in hun nek. Maar een mat in de nek is gewoon een normaal gevolg van lang haar. Het toppunt van matheid is natuurlijk de échte mat, de zgn. Barrie-mat. Deze zien we vooral bij voetbalsupporters van de harde kern, mensen die verlaagde Opel GSI's besturen en mensen wiens dagritme bestaat uit opstaan-videotheek-snackbar-videotheek-kroeg-slapen. Deze mat bestaat uit een verlengd achterdeel van het kapsel, waarbij het voorste deel van het kapsel met behulp van cocos of een andersoortig fixatiemiddel achteroverliggend is bevestigd. Dit kapsel doet het vooral goed tijdens risicowedstrijden. |
![]() |
|
![]() |
voor de echte mattenfreaks: http://www.mulletsgalore.com
(random archive) nare man, op de kermis doen matten het trouwens ook goed, en in Duitsland (de uitgegroeide pluk), die ontbraken nog in de verzameling... |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Geef je m een likje van mij ![]() Kuzzje IK ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb kort achtig haar maar de kapper (kinki) dacht weer iets cools te hebben uitgevonden en liet de onderkant dus lang, dus ik heb aan de achterkant ook iets langere plukken...als ik het niet goed "gestyled" heb ziet het er wel vaag uit, maar met fudge of iets ander plakkerigs erin kan je van die plukjes maken die achter je hoofd vandaan springen dus dan is het wel grappig.
bij jongens: doe maar niet, wat is het nu er eigenlijk van? nekwarmer ofzo? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Boven op een kuif en aan de achterkant een paar plukjes die er uit pieken... |
![]() |
|
De enige matjes die ik tegen kom zijn jongens met donker krullend haar (ik mag er zeker niet bij vermelden dat het marokkanen zijn?!)met een hele lange, vette mat en een kuif.. Dus ik vind het eerlijk gezegt niet zo geweldig..
Maar och... Als jij graag een warme nek hebt in de winter; ik hou je niet tegen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je bent trouwens veel kleiner dan ik dacht dat je zou zijn ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |