Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En is dat kaartje niet 1 van de eerste 400 kaartjes? Die je op een donderdagochtend kon kopen ofzo? Thema van dit jaar heeft overigens een communistisch sfeertje: http://innercity.id-t.com/innercity2002/
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Daarnaast gingen de verschillende FR's op andere tijden open (10.00 uur in plaats van 9.00 uur). Daardoor hadden veel FR's geen kaartjes, omdat ze door andere FR's al verkocht waren. Ik heb verhalen gehoord over mensen die de hele nacht voor de deur hebben gestaan, en pas in de ochtend te horen kregen dat er geen kaartjes waren ![]() Gelukkig waren ze wel eerlijk bij de FR door maximaal 1 kaartje per persoon te verkopen in plaats van 6 (Anders had ik ook geen kaartje gehad). Het moet wel wat voorstellen die VIP (Dus niet 1 gratis drankje en een party-foto met 50% korting ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() bij ons voor de winkel stonden net 2 mensen te wachten die er net 5 minuten stonden... hadden ook gewoon 4 kaarten de man...
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Nee dank je. Ik feest dan gewoon liever tussen de rest van de feestmenigte ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
En ik snap echt niet wat jullie nou zeuren. Er wordt altijd zo eng gedaan over iemand met een VIP kaartje. Alsof die dan niet komt om te feesten (Ik voel me er echt niet belangrijker door...zo ben ik niet). Maar ik zal naar jullie zwaaien vanaf het deck ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En ik dacht ook Sander Kleinenberg en Benjamin Bates en het gerucht gaat dat tiesto ook komt (maar dat vind ik wel minder eigenlijk) |
![]() |
|
Het is voor mij afhankelijk van de line up.
Ten eerste vindt ik 50,50 inc. presale weer eens te asociaal voor woorden maar dat zijn we onderhand wel van ID&T gewend. Daarnaast ben ik niet aanwezig als ze geen fatsoenlijke progressive line up hebben gehost door Earth oid. Maar dat laatste heb ik toch wel goede vertrouwens in gezien afgelopen jaren ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Voor die euro 50,50 krijg je zeker 6 verschillende area's met 6 verschillende stijlen muziek. Bij de Q-dance evenementen is dat meestal maar 1 en af en toe 2 area's. Dan lijkt het me ook logisch dat de prijzen bij Q-Dance lager liggen. Verder betaal je bijv. voor een Dana, Pavo of Technoboy aanzienlijk minder dan een Sven Väth, Mauro Picotto of Paul van Dyk. En als laatste: je zei dat Q-dance god is. Q-dance ligt voor een groot deel in de handen van ID&T. Dus indirect vind je ID&T god ![]() ![]()
|
![]() |
Ik ben er weer bij alleen het zal waarschijnlijk een stuk minder zijn dan Sensation en Misteryland maar dat waren mijn beste feesten ooit. Maar het is fout om feesten te gaan vergelijken maar jke doet het automatisch. Maar ik hoop dat Dana koomt zij is masterlijk
||
Citaat:
Als ID&T een hardstyle room erin zou plannen dit jaar, dan ga ik echt huilen.
|
De line up wordt al langzaam wat
![]() ![]() In de agenda van Umek staat: 21-12-2002 Amsterdam. Yeah Baby Yeah ![]() Voorlopige Line Up: * Sven Väth * Umek * Benjamin Bates * Sander Kleinenberg * Marco V. More to come ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 01-10-2002 om 14:59. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Er zijn nog gewoon kaarten verkrijgbaar hoor ![]() Kijk maar op www.ticketbox.nl
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Hey Piet, ga je mee naar IC?! IC? Wat is dat?! Ja weet ik ook niet precies, maar Dana komt iig! Ah cool, vet hard beuQen, morgen maar ff een ticket halen!
Laatst gewijzigd op 18-10-2002 om 16:54. |
![]() |
|
![]() |
Umek
![]() ![]() Dave Clarke ![]() ![]() Tiesto ![]() ![]() Sven Vath ![]() ![]() Sander Kleinenberg ![]() ![]() Laidback Luke ![]() Benjamin Bates ![]() Sister Bliss ![]() Ik heb me kaartje meteen gehaald ![]() ![]() Maar ik vind het een zeeeeeeer foute planning dat Dana uberhaupt is geboekt. IMHO hoort haar style (hardstyle) niet op Innercity thuis. Het was duidelijk wat voor publiek zij al op Sensation Black aantrok, en ik ben dan ook bang voor een grote groep 'BeuQers' die rest van de dj's niet de waardering toont die zij verdienen...
|
De House ziet er godsgruwelijk lekker uit. DJ Sneak, Harry Choo Choo Romero, Ricky Rivaro, Laidback Luke = :# :# :#. Meesterlijk!
![]() De Techno ziet er ook redelijk naar behoren uit met natuurlijk Umek & Jay Denham als absolute uitsmijters. Zet daarbij Neerlands beste talent Dhr. Rodrigues, het Italiaanse beest Rino Cerrone & gouwe ouwe Dave Clarke, en Dhr. Gonzo is een zeer tevreden man :# :*. De Main dan. Hm. Ein-de-lijk het brein van Marco V. achter de "wielen van staal". Ben blij dat Benjamin eindelijk er staat waar die al langer hoort te staan. Chapeau! Over Kevin Saunderson wil ik het niet eens hebben - de man heeft geen fokking opinie nodig. Het is een fokking Legende. Meesterlijk :#. Marco V. is ook weer een goede keuze. Ik weet dat vele mensen langzamer uitgekeken raken op Marco, maar dat is hun pech. Moet je maar niet naar 2e rangs boerderijfeesten gaan, waar Marco door Anna en de zijnen is neergeplant. Marco V. gaat (like always on Innercity) een heerlijke Techhouse variant neerzetten. Dan Tiësto. Tijs is weer veel terug in Nederland. En dat is mooi. Tijs brengt iets speciaals mee en dat is trés bien. Maar ook dit hoogtepunt heeft zijn keerzijde. Ik wil niet weten hoe druk en over verhit de Main zal worden als Tijsje gaat beginnen. Maar ok, wie weet geven het een kans. Wel goed van zowel Tiësto als ID&T dat ie weer terug is. Sven Väth is er ook weer. GRANDIOOS. Ik hoop dat ID&T hem weer laat eindigen, maar König Sven is toch wel weer een van mijn hoogtepunten. Heerlijk dat de Cocoon-chef weer aanwezig is. > ![]() ![]() ![]() Maar dan... ![]() ID&T hoezo? Waarom? Zoals velen al eerder in hun reply's aangeven trekt Dana dus een on-Innercitywaardig volk. Zie Sensation Black. Ik was er niet bij (godszijdank zat ik toen in Berlijn), maar zie de reacties daar. Om te janken. Ik snap het ook niet. Voor de rest staat er geen Hardstyle op het hele 7-gangen menu, maar uitgerekend Dana staat op Main. Jammer jongens, dit is een klein smetje op voor de rest een geniale line up. De Club is hubba hubba. Cassie 6, Marnix, Olav Basoski & de live act van Bart & Praful hebben geen verder intro nodig. Dit is pure kwaliteit. De Rest ziet er ook redelijk uit, maar op gebieden zoals Speedfreax & Progressive heb ik nog te weinig kennis om te oordelen. Natuurlijk springen namen zoals Sander Kleinenberg, Sister Bliss van Faithless & Van Bellen wel eruit, maar van deze namen heb ik alleen Sander aan het werk gezien (wat ik overigens grandioos vond :#). Bij de Progressive zal ik denk ik wel effe een pit stop maken, maar Speedfreax zal ik vast overslaan. Eindconclusie: Ik wil ID&T de complimenten geven, want niet alleen het thema is geil, maar ook de line up is geil. Over dat ene minpuntje (Dana) ga ik niet verder zeiken, want ik trek me gewoon terug als zij begint met draaien. Er is werkelijk keuze zat. Mijn enige probleem is: wie ga ik waar zien? Kon ik me maar opsplitsen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Trance en Hardstyle livesets Verwijderd | 35 | 27-01-2005 11:43 | |
Lifestyle |
Innercity-outfit Verifieer | 26 | 04-11-2003 19:56 | |
Muziek |
Innercity Verwijderd | 8 | 10-10-2003 15:44 | |
Muziek |
Live sets TECHNique | 36 | 31-10-2002 07:26 | |
Muziek |
Speculeren; wie denk je dat op Innercity komt? Utopia | 25 | 02-10-2002 18:02 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs bij feesten als Impulz, Trance Energy, Sensation, Innercity...ect. Verwijderd | 26 | 06-02-2002 12:53 |