Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Trouwens 8(!) ephedra pillen is echt veel, lijkt me niet lekker.Als ik er drie heb voel ik me al niet echt fijn meer, ongecontroleerd energiek. Maar het kan ook zijn dat ik ephedrine neem, dat is weer wat anders, ik weet het niet eens zeker....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
kzou zowiezow nie naar zulleke feesten gaan.. dan liever lekker pogo-en op een metalfeest
![]()
|
Ik zal de aankomende zomer wel een paar technofeesten bezoeken en daar mogelijk een pilletje slikken. Ik ken een slim persoon die dit soort feesten vaak bezoekt, dus voor raar spul hoef ik niet bang te zijn. Het lijkt me vooral een enorme impuls geven om vet door te beuken op de muziek. Een soort Red Bull, maar dan vele malen heftiger.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zelf heb ik dat op mysteryland gedaan en alhoewel die pil geweldig bleek kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan omdat ik zo dom was geweest.
|
![]() |
de pillen die ik slik worden altijd getest, komen altijd van 1 persoon, en worden voordat ik ze krijg ook nog is getest door de vriend van wie ik ze krijg...Ik zal ook nooit aanpakken van anderen...
Ik slik meestal rond de 3 pillen op een feest, die herbaldrugs heb ik nog nooit op, maar van die vriend wel gehoord dat het een totaal ander gevoel is... en inderdaad het gevoel wat je van pillen krijgt kan je niet uitleggen....helemaal superhappy superrelaxt en superlief alleen dan nog allemaal een stukkie meer dan je uit ken leggen hahaha... ik vin het helemaal toppie, en zal waarschijnlijk nooit meer naar een feest gaan zonder... Als je het doet, doe het voorzichtig kuzzzzz xxxkissxxx |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben kortgeleden nog op MASIVE geweest en bijna iedereen die daar komt heeft wel iets van drugs gehad, dat hoort gewoon bij zulke feesten, anders hou je het nooit een hele nacht vol, OF WOU JIJ AL OM 3 UUR NAAR HUIS GAAN!!!!!!
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|