Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2002, 22:00
Verwijderd
Drugs bij feesten als Impulz, Trance Energy, Sensation, Innercity...ect.
Wie doen dit?en wat voor drugs dan voornamelijk??
Hoe denken jullie hier verder over?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2002, 22:55
ReiN
ReiN is offline
Dat zijn voor mij de momenten dat ik wel eens slik.
Oud 20-01-2002, 01:18
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Citaat:
ReiN schreef:
Dat zijn voor mij de momenten dat ik wel eens slik.

Dat geldt ook voor mij
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 12:09
Verwijderd
Ik slik op die feesten geen XTC maar wel van die ephedra's van de smartshop. Maar nu hoorde ik laatst dat 4 van die dingen gelijk staan aan één XTC-pil, terwijl ik soms wel het dubbele ervan slik
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 12:36
Locke
Locke is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik slik op die feesten geen XTC maar wel van die ephedra's van de smartshop. Maar nu hoorde ik laatst dat 4 van die dingen gelijk staan aan één XTC-pil, terwijl ik soms wel het dubbele ervan slik

Ik weet niet of het zo is maar af en toe een xtc pil kan geen kwaad als je het maar niet te vaak doet ..
Oud 20-01-2002, 15:21
ReiN
ReiN is offline
Citaat:
nare man schreef:

Misschien qua de hoeveelheid energie die je krijgt, het xtc gevoel is totaal iets anders.
Trouwens 8(!) ephedra pillen is echt veel, lijkt me niet lekker.Als ik er drie heb voel ik me al niet echt fijn meer, ongecontroleerd energiek.
Maar het kan ook zijn dat ik ephedrine neem, dat is weer wat anders, ik weet het niet eens zeker....
Oud 20-01-2002, 15:31
FDL
FDL is offline
dan slik ik af en toe. Hou t bij 5x pj. En dan ook maar 1 pil per avond. Heb ik genoeg aan.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 16:03
Angel in disguise
Angel in disguise is offline
Zelf gebruik ik nix, maar bijna al mijn vrienden die meegaan wel. Ik heb geen drugs nodig om me te vermaken, maar goed iedereen denkt daar anders over.
Oud 20-01-2002, 16:49
Verwijderd
Citaat:
ReiN schreef:
Trouwens 8(!) ephedra pillen is echt veel, lijkt me niet lekker.Als ik er drie heb voel ik me al niet echt fijn meer, ongecontroleerd energiek.
Mwah, ik denk dat het op een gegeven moment gewoon niet meer opgenomen wordt door je lichaam en dat je dan op een soort piek van je energie zit...terwijl bij stapelen van XTC wel het gevaar op een overdosis bestaat...misschien omdat die ephedra's op natuurlijke basis zijn en amfetamine een chemische substantie is.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 21:04
Junkfood Junkie
Junkfood Junkie is offline
Op feesten alleen XTC
Geen smartshit ofzo ...

In 2001 'k denk een pilletje of 25 gehad

2002 nog geen maar duurt niet lang meer...
Oud 21-01-2002, 18:33
SevenLayersDeep
SevenLayersDeep is offline
kzou zowiezow nie naar zulleke feesten gaan.. dan liever lekker pogo-en op een metalfeest . en pillen enzooj begin ik niej aan.. blowe, hasj en paddo's ok, maar pille.. neej, da ga mij egt te ver..
Oud 21-01-2002, 19:05
*meissie*
*meissie* is offline
vrienden van me, xtc pillen, hoe ik erover denk? nou uhhhh ze zijn dom!!
Oud 21-01-2002, 19:37
cup a soup
cup a soup is offline
Citaat:
*meissie* schreef:
vrienden van me, xtc pillen, hoe ik erover denk? nou uhhhh ze zijn dom!!

say what ??!!

Oud 21-01-2002, 20:44
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Ik zal de aankomende zomer wel een paar technofeesten bezoeken en daar mogelijk een pilletje slikken. Ik ken een slim persoon die dit soort feesten vaak bezoekt, dus voor raar spul hoef ik niet bang te zijn. Het lijkt me vooral een enorme impuls geven om vet door te beuken op de muziek. Een soort Red Bull, maar dan vele malen heftiger.
Oud 22-01-2002, 14:09
Drazzic
Drazzic is offline
yup dan slik in xtc.. meestal.. of 1x heb ik Kryptonight gebruikt (energy pilletje van smartsh0p)

en XTC is wel degelijk slecht.. maar ik doe het ook alleen maar op grote feesten

[Dit bericht is aangepast door Drazzic (22-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Ik ken een slim persoon die dit soort feesten vaak bezoekt, dus voor raar spul hoef ik niet bang te zijn.
Het is wél een fout om te denken dat iemand die vaak feesten bezoekt altijd 'goed spul' heeft. Ik ben zelf ook een ervaren feestganger als ik dat mag zeggen zonder arrogant over te komen en ik ken ook mensen die op nóg meer feesten komen dan ik. De groep met wie ik ga koopt altijd via dezelfde persoon en die heet in 95% van de gevallen topkwaliteit. Maar je kunt gewoon nooit 100% zeker zijn van de samenstelling van dat spul, dus je moet niet zomaar op 'een slim iemand' vertrouwen...het blijft altijd een gok.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 16:43
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
nare man schreef:
Het is wél een fout om te denken dat iemand die vaak feesten bezoekt altijd 'goed spul' heeft. Ik ben zelf ook een ervaren feestganger als ik dat mag zeggen zonder arrogant over te komen en ik ken ook mensen die op nóg meer feesten komen dan ik. De groep met wie ik ga koopt altijd via dezelfde persoon en die heet in 95% van de gevallen topkwaliteit. Maar je kunt gewoon nooit 100% zeker zijn van de samenstelling van dat spul, dus je moet niet zomaar op 'een slim iemand' vertrouwen...het blijft altijd een gok.

Natuurlijk, daar heb je gelijk in. Maar zoals je zelf al aangeeft, het risico is altijd aanwezig! En af en toe moet je risico's nemen. Het is in ieder geval beter spul aan te nemen van een bekende vriend dan van één of ander louche patsertje van drie hoog achter, lijkt me zo.

Oud 22-01-2002, 17:21
FDL
FDL is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Het lijkt me vooral een enorme impuls geven om vet door te beuken op de muziek. Een soort Red Bull, maar dan vele malen heftiger.
T gevoel is niet te beschrijven En ik koop t ook altijd van een vriend. Zal t ook NOOIT op een feest zelf van 1of ander dealertje kopen
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 18:49
Drazzic
Drazzic is offline
Als je het echt zeker wil weten moet je de pil laten testen
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 22:48
ReiN
ReiN is offline
Citaat:
FDL schreef:
T gevoel is niet te beschrijven En ik koop t ook altijd van een vriend. Zal t ook NOOIT op een feest zelf van 1of ander dealertje kopen

Moet je inderdaad niet doen,
zelf heb ik dat op mysteryland gedaan en alhoewel die pil geweldig bleek kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan omdat ik zo dom was geweest.
Oud 25-01-2002, 14:53
xxkissxx
xxkissxx is offline
de pillen die ik slik worden altijd getest, komen altijd van 1 persoon, en worden voordat ik ze krijg ook nog is getest door de vriend van wie ik ze krijg...Ik zal ook nooit aanpakken van anderen...
Ik slik meestal rond de 3 pillen op een feest, die herbaldrugs heb ik nog nooit op, maar van die vriend wel gehoord dat het een totaal ander gevoel is...
en inderdaad het gevoel wat je van pillen krijgt kan je niet uitleggen....helemaal superhappy superrelaxt en superlief alleen dan nog allemaal een stukkie meer dan je uit ken leggen hahaha...
ik vin het helemaal toppie, en zal waarschijnlijk nooit meer naar een feest gaan zonder...
Als je het doet, doe het voorzichtig
kuzzzzz xxxkissxxx

Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 17:31
Günther
Günther is offline
Citaat:
SevenLayersDeep schreef:
kzou zowiezow nie naar zulleke feesten gaan.. dan liever lekker pogo-en op een metalfeest . en pillen enzooj begin ik niej aan.. blowe, hasj en paddo's ok, maar pille.. neej, da ga mij egt te ver..
same here
Oud 02-02-2002, 17:36
Verwijderd
ga dus over 2 weekkies naar Impulz, en die vriendin waar ik mee ga neemt dus wel wat ik waarschijnlijk ook wel, heb het wel es gedaan maar nog nooit op zo'n feest!)
zijn jullie nooit bang dat je knock-out gaat?dat hoor je bestwel vaak!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 18:42
FDL
FDL is offline
Citaat:
Princess schreef:
ga dus over 2 weekkies naar Impulz, en die vriendin waar ik mee ga neemt dus wel wat ik waarschijnlijk ook wel, heb het wel es gedaan maar nog nooit op zo'n feest!)
zijn jullie nooit bang dat je knock-out gaat?dat hoor je bestwel vaak!
half ptje beginnen, na een uurtje nog een helft. Veel water drinken. En dan gaat t wel goed.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 12:36
Verwijderd
Citaat:
FDL schreef:
half ptje beginnen, na een uurtje nog een helft. Veel water drinken. En dan gaat t wel goed.

thx voor de tip, zal ik doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2002, 10:12
MushrooM
MushrooM is offline
Ik ben kortgeleden nog op MASIVE geweest en bijna iedereen die daar komt heeft wel iets van drugs gehad, dat hoort gewoon bij zulke feesten, anders hou je het nooit een hele nacht vol, OF WOU JIJ AL OM 3 UUR NAAR HUIS GAAN!!!!!!
Oud 06-02-2002, 12:53
FDL
FDL is offline
Citaat:
MushrooM schreef:
Ik ben kortgeleden nog op MASIVE geweest en bijna iedereen die daar komt heeft wel iets van drugs gehad, dat hoort gewoon bij zulke feesten, anders hou je het nooit een hele nacht vol, OF WOU JIJ AL OM 3 UUR NAAR HUIS GAAN!!!!!!
Das natuurlijk onzin heh. Bijna iedereen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten