Advertentie | |
|
![]() |
|
wie niet? iedereen doet t wel
ik ook, nog geen 2 minuten geleden: Moeder (met zeurderige harde heksenstem) : "HEB JE JE HUISWERK AL AF?!?!?! ik (met vermoeide blik en proberend niet chagrijnig te klinken): "jaha....." *schijnheil* dan zal ik er maar niet bij vertellen dat ik morgen een pw Eco heb ![]()
||
Citaat:
|
Soms doe ik daar wel aan. Het kan veel gezeur om niks verkomen. Maar als je het vaak doet vind ik het geen leugentje om eigen bestwil is..maar af en toe moet kunnen.
Vroeger kon ik alles bij mekaar liegen, maar door een aantal dingen is dat vernaderd. Nu kan ik nog amper liegen..soms erg onhandig maar ben liever eerlijk dan een leugenaar.
|
mwah als er iets is wat ik goed kan als ik het wil is het liegen
![]() en ja ik lieg vaak om bestwil en omdat dingen soms ongezegt geen effect hebben en andersom wel, dus ja leugentjens om best wil doe ik wel aan. de meest recente: "nee toen was ik aan het leren" k geloof 15 min. geleden over iets dat er niet opgeruimd was. (verder ben ik wel heel eerlijk hoor ![]()
||
Citaat:
Verder vond ik het leuk te kijken hoever je kan gaan, kijken in hoeverre mensen je willen geloven als je iets met een stalen gezicht kan vertellen, kijken hoe dom de mensen zijn. En dat vind ik nu nog steeds leuk, kijken wat en hoeveel mensen van je geloven, en kijken hoever je ze kan krijgen. Ik vind het prachtig als ik iemand zo ver krijgt dat zij doet wat ik wil. Waarbij een van de leukste dingen nog wel is: je kwetsbaar en lieflijk opstellen, schattig doen, haar verleiden, gebruiken en dumpen. Ik weet dat het ongelooflijk shitty is om te doen, maar kom op, het is gewoon leuk om met iemand zijn geest te kunnen spelen... ![]()
||
Citaat:
![]() het is evil ![]() ![]() ikzelf doe het zovaak. maar niet over mn leven hoe saai die ook maag zijn. ik heb daar een hekel aan. als ik merk dat mensen hun leven opleuken (omdat ik dan het echte verhaal ken) dan erger ik me echt dood.
|
Verwijderd
|
Eerder waarheid om eigen bestwil. Ik wind er geen doekjes om, 'k probeer het wel zo genuanceerd mogelijk te brengen, als het dat niet lukt, dan maar met geweld
![]() Maar helaas, niemand is perfect, laatste die ik had gebruikt: *flits* Klasgenote: "heb je een foto van mij genomen!?" Ninh: HUH??!! IK?!?!? neeeeee hoooooooor!!!! erm... *begint te zweten met camera in hand*, OEH KIJK DAAR! FRANS BAUER! Klasgenote: "waar!?" Zie hier het resultaat: ![]() Voor haar eigen bestwil natuurlijk, en de mijne ![]() Laatst gewijzigd op 16-10-2002 om 22:53. |
![]() |
|
Pffffft...... genoeg leugentjes om bestwil voor mij! Wat mij de betreft de uitvinding van de eeuw! Ik bedoel: als je iemand kan laten ophouden met zeiken door gewoon een paar simpele verzonnen woordjes....
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Schuldgevoelens fizzle-fluffy | 21 | 02-11-2007 15:07 | |
Liefde & Relatie |
Te jaloers? vrancken_anke | 32 | 01-11-2004 19:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Mogen we ons achter regels verschuilen? michieldewit | 19 | 03-01-2004 17:47 | |
Liefde & Relatie |
verder gaan of niet? Kuona | 18 | 26-11-2003 11:17 | |
De Kantine |
Liegen om EIGEN bestwil Verwijderd | 25 | 28-09-2002 10:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een Eigen Wil, bestaat die? DruidessI | 15 | 29-01-2002 10:22 |