Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2002, 01:37
?¿WaCkNeSz?¿
?¿WaCkNeSz?¿ is offline
Hallo, ik ben net nieuw op dit forum maar heb een paar vragen. Sommigen zijn vast al wel een keer beandwoord maar ik kan/kon ze zo gauw niet terug vinden.

* Ik ben nog nooit verder gegaan met mijn vriendin maar denk dat dat er snel van gaat komen. Als ik dan klaar kom waar laat ik het sperma dan? (Als zij mij trekt ga ik toch niet al met mijn zakdoekje klaar staan, of wel?)

* Ik heb nou 2 topic gelezen over jongens en hun schaam haar maar kan er sommig dingen nog steeds niet uit op maken! Iedere jongen knipt scheerd zijn schaam haar? zo,ja hoe precies hoe moet ik het doen in het andere topic heb ik alleen gelezen over het scheren van de ballen maar hoe scheer/knip je de rest van je schaam haar en dan bedoel ik dat het er hoe komt uit te zien..heel kort etc.
Oud 17-10-2002, 01:53
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
-mond
-tondeuse
Oud 17-10-2002, 02:14
GRRR
GRRR is offline
haaahhaahhaaahahhaha
Oud 17-10-2002, 02:15
?¿WaCkNeSz?¿
?¿WaCkNeSz?¿ is offline
* Mond, en als ze dat nou niet wil?

* En ik bedoelde niet waarmee ik het moest knippen/scheren maar hoe dus zeg maar kort zijkanten etc.
Oud 17-10-2002, 02:29
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
-neus dan
-aardappelschilmesje langzaam op en neer gaan, pleisters bij de hand houden
Oud 17-10-2002, 09:11
Whuzz
Whuzz is offline
Toch jammer dat het moeilijk blijft om serieus te reageren op een paar vragen die me toch alleszinds redelijk lijken...

Waar laat je het sperma. Tja, da's altijd een lastig punt ja. Als ze je pijpt, in haar mond, mits ze dat wil. Hou gewoon een handdoek in de buurt, dan kun je die er snel bijhalen, of je laat het gewoon op je buik ofzo belanden en veegt het daarna weg met de handdoek.

Hoe je je schaamhaar scheert is voor iedereen persoonlijk. Een kwestie van smaak en gevoel. Sommigen scheren hun balzak helemaal kaal, anderen knippen het alleen wat korter.
Oud 17-10-2002, 11:16
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
?¿WaCkNeSz?¿ schreef:
Hallo, ik ben net nieuw op dit forum maar heb een paar vragen. Sommigen zijn vast al wel een keer beandwoord maar ik kan/kon ze zo gauw niet terug vinden.

* Ik ben nog nooit verder gegaan met mijn vriendin maar denk dat dat er snel van gaat komen. Als ik dan klaar kom waar laat ik het sperma dan? (Als zij mij trekt ga ik toch niet al met mijn zakdoekje klaar staan, of wel?)

* Ik heb nou 2 topic gelezen over jongens en hun schaam haar maar kan er sommig dingen nog steeds niet uit op maken! Iedere jongen knipt scheerd zijn schaam haar? zo,ja hoe precies hoe moet ik het doen in het andere topic heb ik alleen gelezen over het scheren van de ballen maar hoe scheer/knip je de rest van je schaam haar en dan bedoel ik dat het er hoe komt uit te zien..heel kort etc.
* Als je klaar komt? Laat het gewoon lekker over je heen komen en ga daarna onder de douche

* Hier heb ik geen antwoord op.
Oud 17-10-2002, 11:25
whizzer
whizzer is offline
-handdoekje bij de hand houden ofzow
-niet, ik zet de schaar dr niet in, en ga dat niet doen ook, lekker laten groeien
Oud 17-10-2002, 11:59
?¿WaCkNeSz?¿
?¿WaCkNeSz?¿ is offline
Citaat:
whizzer schreef:
-handdoekje bij de hand houden ofzow
-niet, ik zet de schaar dr niet in, en ga dat niet doen ook, lekker laten groeien
Hmzz.. maar gaat ze dan niet denken van WTF die gozer is ransig ofzo, maar aan de andere kant als ik het wel doe denkt ze mischien whahahaha hij knipt/scheert zijn lul en ballen..
Oud 17-10-2002, 12:21
man pis = back
man pis = back is offline
hmm, je moet 'm niet helemaal kaal maken, ik doe 't gewoon met de tondeuse, gwoon een beetje door 't schaamharen raggen, en dan niet helemaal kaal, een paar milimeter laten staan, maar als je 't niet scheert/knipt en je gaat een keer met iemand naar bed onverwachts, en ze wil bijvoorbeeld wel pijpen heb je kans dat ze haar in d'r mondje krijgt, neej das lekker fris scheren die handel
Oud 17-10-2002, 12:33
Big Brother
Big Brother is offline
ik snap niet waarom mensen dat nog doen zeg komop
die hele periode van jeukende ballen etc. heb ik net achter de rug en ik wil het niet nog een keer
en zowiezo, als ik wakker word en s' ochtends in de spiegel kijk en een kale leuter zie denk ik ook omfg ik lijk een kleuter
mijn vriendin hoef zich van mij ook niet te scheren ofzo
Oud 17-10-2002, 23:09
marlies
marlies is offline
gewoon laten komen en dan later schoonmaken

en je alleen maar scheren als je zelf wilt en niet omdat zogezegd alle jongens het doen.
Oud 18-10-2002, 00:04
?¿WaCkNeSz?¿
?¿WaCkNeSz?¿ is offline
Ik wil het ook niet daarom doen. Maar wat denk je dat mijn vriendin beter vind? Denkt ze als ik me geschoren/bijgeknipt hebt van wat een homo. Of juist als ik het niet gedaan heb wat een vieze gozer hij laat gewoon alles groeien. (Sorry voor de rare zin, ben zwaar stoned )
Oud 18-10-2002, 00:44
Verwijderd
Citaat:
?¿WaCkNeSz?¿ schreef:
(Sorry voor de rare zin, ben zwaar stoned )
heersch
Oud 18-10-2002, 01:04
Martin
Martin is offline
Sperma kan je op jezelf kwijt, in een zakdoekje of op een handoek. Eventueel kan je ook klaarkomen in haar mond (maar éérst goede afspraken).

Wat betreft het scheren, doe alleen wat je zelf wilt. Kijk niet naar anderen. Schaamhaar hoeft niet vies te zijn (als je maar vaak genoeg doucht) maar zorg er voor dat het niet te lang is, meiden hebben niet zo graag schaamhaartjes in hun mond tijdens het pijpen .
Oud 18-10-2002, 13:36
oneMen
oneMen is offline
Ik ken niemand die zn lul scheert (hoe weet die gozer dat nou denk je... voetbalclub is het antwoord) en daarnaast heb ik ook nog geen meisje meegemaakt die het geheel kaalscheert...

Een figuurtje in mijn schaamhaar lijkt me helemaal het toppunt en daarnaast lijkt het mij ook niet mooi/handig ook om het kaal te scheren..

en dat sperma is toch wel te regelen met een handdoekje ofzow? of gewoon douchen idd
Oud 20-10-2002, 21:52
Verwijderd
Citaat:
?¿WaCkNeSz?¿ schreef:

1. Rubbertje om doen??? scheelt een hele hoop zooi!!!!!

2. geen ervaring mee dus geen mening
Oud 21-10-2002, 09:56
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
voor de topicstarter gebruik de search:

zoektoch naar sperma

zoektocht naar ballen scheren
Oud 21-10-2002, 10:09
Grenwiel
Grenwiel is offline
Scheren?Niks scheren!

gewoon lang laten groeien, en dan je vriendelijke thuiskapper vragen of ie r een mooi afrokapsel van maakt (70's revival) ,ook met 'n paar leuke bakkebaarden (pubic sideburns,bah).
Of gooi gewoon een liter gladmakende melk door je bos en ga voortaan als de onderkant van Jan Vayne door 't leven!

En als dan je vriendin nog niet freaked out is, dan is 't voor haar de gewoonste zaak 'swerelds om je kwakkie op te zuigen....
Trust me.
Oud 21-10-2002, 10:30
Koen
Koen is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
voor de topicstarter gebruik de search:

zoektoch naar sperma

zoektocht naar ballen scheren
Juist.

Gesloten.
Topic gesloten