![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hmm, je moet 'm niet helemaal kaal maken, ik doe 't gewoon met de tondeuse, gwoon een beetje door 't schaamharen raggen, en dan niet helemaal kaal, een paar milimeter laten staan, maar als je 't niet scheert/knipt en je gaat een keer met iemand naar bed onverwachts, en ze wil bijvoorbeeld wel pijpen heb je kans dat ze haar in d'r mondje krijgt, neej das lekker fris
![]() ![]()
|
ik snap niet waarom mensen dat nog doen zeg komop
die hele periode van jeukende ballen etc. heb ik net achter de rug en ik wil het niet nog een keer en zowiezo, als ik wakker word en s' ochtends in de spiegel kijk en een kale leuter zie denk ik ook omfg ik lijk een kleuter ![]() mijn vriendin hoef zich van mij ook niet te scheren ofzo |
![]() |
|
Sperma kan je op jezelf kwijt, in een zakdoekje of op een handoek. Eventueel kan je ook klaarkomen in haar mond (maar éérst goede afspraken).
Wat betreft het scheren, doe alleen wat je zelf wilt. Kijk niet naar anderen. Schaamhaar hoeft niet vies te zijn (als je maar vaak genoeg doucht) maar zorg er voor dat het niet te lang is, meiden hebben niet zo graag schaamhaartjes in hun mond tijdens het pijpen ![]() |
![]() |
|
Ik ken niemand die zn lul scheert (hoe weet die gozer dat nou denk je... voetbalclub is het antwoord) en daarnaast heb ik ook nog geen meisje meegemaakt die het geheel kaalscheert...
Een figuurtje in mijn schaamhaar lijkt me helemaal het toppunt en daarnaast lijkt het mij ook niet mooi/handig ook om het kaal te scheren.. en dat sperma is toch wel te regelen met een handdoekje ofzow? of gewoon douchen idd
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. Rubbertje om doen??? scheelt een hele hoop zooi!!!!! 2. geen ervaring mee dus geen mening |
![]() |
|
Scheren?Niks scheren!
gewoon lang laten groeien, en dan je vriendelijke thuiskapper vragen of ie r een mooi afrokapsel van maakt (70's revival) ,ook met 'n paar leuke bakkebaarden (pubic sideburns,bah). Of gooi gewoon een liter gladmakende melk door je bos en ga voortaan als de onderkant van Jan Vayne door 't leven! ![]() En als dan je vriendin nog niet freaked out is, dan is 't voor haar de gewoonste zaak 'swerelds om je kwakkie op te zuigen.... Trust me. ![]()
||
Citaat:
Gesloten. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Gisteren heb ik echt de meest incorrecte Hitler-grap ooit gehoord Slome Kameel | 16 | 14-07-2015 08:39 | |
Films, TV & Radio |
ATWT-topic Deliveran©e | 36 | 20-08-2004 17:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Bijbel is veranderd. Joël | 182 | 13-06-2002 13:02 | |
evolutie mitsj | 96 | 14-03-2002 19:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Dear Momma AnTaRTiCa | 14 | 07-03-2002 18:19 | |
Intelligent Design legatus | 28 | 08-02-2002 18:34 |