Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Copy & paste van mijn reactie op F&TV: Typisch staaltje pseudo-controverse van MTV. Beetje bezweet dansen in bikini's. Misschien dat Balkenende dit schokkend vindt, maar ik word er niet warm of koud van. Waar blijven de tentakelverkrachtingen? Lichamen, uiteengereten door machines? Onschuldige dieren, die voor het oog van de camera live geslacht worden? *gaap* ![]()
|
![]() |
ze komt wel gevaarlijk terug. mischien is het een beetje te maar het is best een leuk liedje. en ze is volgens mij ietsje dikker geworden staat wel beter
|
![]() |
|
Nee Hukkie BLIJF NOU!!!! Ik had het niet zo bedoeld... Sorry! Maar er is helemaal niks mis met de hele dag TV kijken toch? Tis iig ook een van mijn favo bezigheden hoor.. Maar dan kan je toch even overzappen naar TMF / MTV / The box? en anders waarschuw ik je via hier wel als ie on is./.
|
Verwijderd
|
lalala http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=237806 lalala
|
![]() |
|
![]() |
toen ik het op het begin hoorde, vond ik het maar een rot nummer maar nu vind ik het wel weer vet! maar dat is heel vaak bij mij!!!!!!
ze ziet er inderdaad wel vet slettebakkerig uit, maar ja......... DAAR HEB IK NIKS OP TEGEN! ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Voorspel de trend! Verwijderd | 303 | 22-01-2004 21:49 |