Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vond het erg coole film. Gewoon de manier hoe het gefilmd is en idd. als je je een beetje inleeft,... tja dan wil je daar echt neit zelf zitten.
En of het nou waargebeurd is of niet, of dat ze nou die dingen echt meemaakten of niet, op zo'n moment als je daar zelf zou zitten zou je het denk ik net zo ervaren. Deel 2 vond ik trouwens ook wel cool, alleen die is echt neit met 1 te vergelijken. |
![]() |
|
Hij viel een beetje tegen en dat vond ik spijtig want ik wou hem goed vinden maar dat maakt het niet slechter hij was wel goed en de film is niet echt gebeurt.
|
Deel 1 vond ik echt machtig, 1 van de wenige films die ik echt eng vond...
Deel 2 daarentegen vond ik zwaar tegenvallen, die was veel nepper. Maarja, misschien kwam dat ook doordat deel 1 zo goed was en je dus hoge verwachtingen had van deel 2...
|
Vond het op zich best wel een enge film, maar toen wisten we nog niet dat het echt-nep was, zeg maar. In de aftiteling staat idd dat het fictie is en gebasseerd op fictiever personen, blabla
![]() Het einde snapte ik eerst niet echt, maar in 't begin wordt er verteld hoe 'the blair witch' te werk ging: Een kind werd gedwongen in de hoek te staan, terwijl de ander vermoord werd, oid. Dus op het einde gaat die laatste de kelder in en zie je dat er eentje in de hoek staat... Dan weet je wat er gaat volgen. Heb verder niet de moeite genomen om de opvolger te zien, volgens vrienden is die erg slecht... Kijk 'm wel een keer als ik écht niets te doen heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wel goed bedacht was. De eerste BW heb ik gezien en de tweede ook. Over de tweede was tegen mij gezegd dat hij oh, zo gaaf was, maar ik heb moeten huilen om de vier euro die ik heb verspild aan de videotheekmeneer. BW is niks voor mij. Het is te nep en te niet-eng.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik vond het echt een muckfilm. de eerste dan. Moest soms echt gewoon lachen om het baggeracteer werk. Geimproviseerd of niet, het was gewoon niet veel soeps.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
en inderdaad, het was vaak niet eens acteren aangezien de acteurs in écht bang waren. Ze wisten vrijwel niks van de plannen.
||
Citaat:
Ik ruik hier heel veel marketing truuks. Als ik een acteur zou zijn dan zou ik toch graag honderd procent willen weten wat ze met me gaan doen. Ik geloof het niet.
||
Citaat:
De acteurs kregen in mandjes, die door het bos lagen, een lijst met opdrachten en een locatie waar ze heen moesten. Ze werkten met een GPS-systeem. En inderdaad wisten ze niet wat hun overkwam om het realisme zo hoog mogelijk te houden. Er zijn wel drie verschillende einden gefilmd naar aanleiding van publieke reacties -- die zou ik wel eens willen zien. We praten hier wel over het eerste deel, niet het tweede.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
The Blairwitch Project 2 BrunetJuh | 63 | 03-03-2006 12:40 | |
Muziek |
03.03.06 The Blair Witch Project @ Nachtwerk ex kultkontor dj-mot | 1 | 20-02-2006 07:54 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Films, TV & Radio |
Jouw film-keuring. Phileine | 59 | 21-10-2003 14:55 | |
Films, TV & Radio |
Lievelings Film Toffe-Tjik | 72 | 23-07-2003 18:33 | |
Films, TV & Radio |
Moet-dat-nou scenes Lupa | 48 | 26-06-2003 17:28 |