![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: duizeligheid kan wel 100 oorzaken hebben.. als je lange tijd duizelig bent is het verstandig om te beginnen met voedingssupplementen (vitaminepillen) en even langs te gaan bij de dokter de je kan testen op algemeen bloedbeeld etc.
|
![]() |
haaj,
Toevallig ben ik ongeveer 2 weken hiervoor naar de dokter geweest, deze vroeg of ik ook verkouden was. Ja, dat was ik... ze zei dat doordat ik verkouden was een bepaald virus op je evenwichtsorgaan achter in je hoofd kan slaan. Klinkt heel wijs... maar het was niks ernstigs. Je evenwicht word gewoon even in de war geschopt. Het zou met ongeveer een weekje over moeten zijn. Dit is bij mij niet zo, maar ik ben ook nog steeds verkouden, dus ik heb zoiets van... laat maar zitten. Het kan ook zijn dat doordat je verkouden bent je voorhoofdsholte ontsteking hebt, want je zegt dat als je voorover hangt/bukt dat je dan duizelig word, kortom: waarschijnlijk is het niks ernstigs, maar het moet wel weer overgaan. ps. je kunt proberen te stomen, hierdoor komt alles wat los in je hoofd, misschien gaat het daar een beetje van over. xxxmij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
REIE
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ja, doordat je verkouden bent is alles wat meer opgezet, waardoor je buis van eustachius (in je oor) in de knel kan raken. dit heeft op de een of andere manier weer verbinding/invloed op je evenwichtsorgaan, waardoor je duizelig kan worden.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Duizelig en blauwe plekken Minimeisjeeeh | 6 | 02-08-2013 17:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
SPOED=> duizelig! dianaotten | 64 | 28-02-2010 13:11 | |
Lichaam & Gezondheid |