Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2002, 14:32
Verwijderd
Ik ben de laatste tijd vaak duizelig, gewoon een beetje, niet zo erg..

Maar nu ben ik al iets van 5 dagen verkouden en slap enzow...en vandaag ben ik steeds heeel erg duizelig, steeds als ik beweeg lijkt het net alsof alles ook beweegt...ik voel me ook steeds licht in men hoofd enzow..en als ik buk gaat alles draaien...echt heel vervelend want ik ga vanaaf naar een concert...

Kan dat door de verkoudheid komen ofzow?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 14:43
Quiana
Quiana is offline
Ik denk van wel, als je verkouden en slap bent,
zal je minder snel kunnen doen wat je normaal doet..
Ik bedoel, t lijkt me niet raar oid,
als ik ziekjes ben voel ik me vaak ook
duizelig/misselijk..
Oud 11-10-2002, 19:08
Verwijderd
ik weet het niet, maar ik heb het ook wel eens
misschien moet je zorgen dat je wel genoeg en gezond eet enzo
en als het niet over gaat, dat misschien naar de dokter gaan
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 21:08
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
freakjuh schreef:

Maar nu ben ik al iets van 5 dagen verkouden en slap enzow...en vandaag ben ik steeds heeel erg duizelig, steeds als ik beweeg lijkt het net alsof alles ook beweegt...ik voel me ook steeds licht in men hoofd enzow..en als ik buk gaat alles draaien...echt heel vervelend want ik ga vanaaf naar een concert...

Dat kan heel goed. Sterker nog dat is meestal zo. Heb ik ook last van als ik verkouden ben. Hoe het precies zit is me wel eens vertelt, maar kan ik niet reproduceren. Het heeft iets te maken met de holtes is je hooft die dicht zitten/vol zitten met slijm en snot. Het gaat wel over als je verkoudheid weg is. Als dat niet zo is zou ik misschien naar de huisarts gaan, maar eerder niet.
Oud 11-10-2002, 21:09
Verwijderd
ik heb dat ook...
ze zegge da et aan de leeftijd ligt...
maar ook wel aan je verkoudenheid..
want dan isst bij mij altijd erger..
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 19:41
Verwijderd
okeej, het is al weer over , kwam waarsch dan door verkoudheid jah, was wel erg irritant
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 15:16
naamloozzz
naamloozzz is offline
dat heb ik dus altijd was naar de huisarts gegaan, bleek dat ik ijzer tekort had en bloedarmoede had
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 13:41
Roos
Roos is offline
Citaat:
nuray schreef:
bleek dat ik ijzer tekort had en bloedarmoede had
Gege vertel jij me eens het verschil?

Ontopic: duizeligheid kan wel 100 oorzaken hebben.. als je lange tijd duizelig bent is het verstandig om te beginnen met voedingssupplementen (vitaminepillen) en even langs te gaan bij de dokter de je kan testen op algemeen bloedbeeld etc.
Oud 15-10-2002, 21:35
ikalto
ikalto is offline
haaj,
Toevallig ben ik ongeveer 2 weken hiervoor naar de dokter geweest, deze vroeg of ik ook verkouden was. Ja, dat was ik... ze zei dat doordat ik verkouden was een bepaald virus op je evenwichtsorgaan achter in je hoofd kan slaan. Klinkt heel wijs... maar het was niks ernstigs. Je evenwicht word gewoon even in de war geschopt. Het zou met ongeveer een weekje over moeten zijn.
Dit is bij mij niet zo, maar ik ben ook nog steeds verkouden, dus ik heb zoiets van... laat maar zitten. Het kan ook zijn dat doordat je verkouden bent je voorhoofdsholte ontsteking hebt, want je zegt dat als je voorover hangt/bukt dat je dan duizelig word, kortom: waarschijnlijk is het niks ernstigs, maar het moet wel weer overgaan.

ps. je kunt proberen te stomen, hierdoor komt alles wat los in je hoofd, misschien gaat het daar een beetje van over.

xxxmij.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 10:50
Verwijderd
Citaat:
ikalto schreef:
haaj,
Toevallig ben ik ongeveer 2 weken hiervoor naar de dokter geweest, deze vroeg of ik ook verkouden was. Ja, dat was ik... ze zei dat doordat ik verkouden was een bepaald virus op je evenwichtsorgaan achter in je hoofd kan slaan. Klinkt heel wijs... maar het was niks ernstigs. Je evenwicht word gewoon even in de war geschopt. Het zou met ongeveer een weekje over moeten zijn.
Dit is bij mij niet zo, maar ik ben ook nog steeds verkouden, dus ik heb zoiets van... laat maar zitten. Het kan ook zijn dat doordat je verkouden bent je voorhoofdsholte ontsteking hebt, want je zegt dat als je voorover hangt/bukt dat je dan duizelig word, kortom: waarschijnlijk is het niks ernstigs, maar het moet wel weer overgaan.

ps. je kunt proberen te stomen, hierdoor komt alles wat los in je hoofd, misschien gaat het daar een beetje van over.

xxxmij.
owwh okeej jah de duizeligheid is alweer over *gelukkig* ben nog wel verkouden maarjah gaat ooit wel weer over...vandaag griepprik, mssch helpt t ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 18:53
REIE
REIE is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
owwh okeej jah de duizeligheid is alweer over *gelukkig*
Ik heb ook van die perioden met lage bloeddruk.

REIE
Oud 17-10-2002, 19:35
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
owwh okeej jah de duizeligheid is alweer over *gelukkig* ben nog wel verkouden maarjah gaat ooit wel weer over...vandaag griepprik, mssch helpt t ofzo
De griepprik werkt pas na 2 weken.
Oud 18-10-2002, 17:39
Verwijderd
Citaat:
ieke schreef:
De griepprik werkt pas na 2 weken.
jah k weet t
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 17:44
skatefamke
skatefamke is offline
Citaat:
freakjuh schreef:

ja, doordat je verkouden bent is alles wat meer opgezet, waardoor je buis van eustachius (in je oor) in de knel kan raken. dit heeft op de een of andere manier weer verbinding/invloed op je evenwichtsorgaan, waardoor je duizelig kan worden.
Oud 23-10-2002, 13:04
Choke
Choke is offline
Citaat:
freakjuh schreef:

boh, dat heb ik ook.. alleen heb ik alleen maar last van t lichte gevoel, en t draaien..

Regels voor berichten