Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Leuk voor festivals. Pleur er een mooie doek en kussens op en je heb een relaxte mooie bank voor op je kamer, alleen uitkijken met scherpe dingen. En betaal er niet teveel voor. Want dat is onzin. En kijk hoe dik het plastic is. Want je hebt echt goeie en shitty opblaasbanken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En volgens mij is het idd een berucht Xenos bankje...en dat zijn nou vaak geen dingen van hoge kwaliteit... ![]() |
![]() |
|
neej een paar jaar geleden vond ik al dat opblaas nog wel leuk... en een paar kussens ofzow vink nu ook nog wel geinig maar een bank.. neh bij een bank is het belangrijkste dat het lang meegaat en dat het fijn zit en dat is hierbij niet het geval vind ik..
|
![]() |
ik vind zo'n opblaasbank echt heel lelijk, en het zit ook nog es voor geen meter. je glijdt er zo af als je een beetje onderuitgezakt wilt zitten
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[TV] Wie kent er nog titels die op Kindernet kwamen? Purgatori | 195 | 31-08-2008 13:19 | |
Psychologie |
paniekaanvallen en agorafobie...sloopt me leven... telefoontje | 24 | 18-05-2007 12:23 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Psychologie |
denkend dat ik een slecht persoon ben? maar ben dat niet, maar..lees maar... devilcat | 38 | 29-12-2004 19:09 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Psychologie |
kent iemand dit Crenope | 3 | 04-05-2002 17:23 |