Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2002, 14:24
Verwijderd
President Bush heeft door zijn ultra streng beveiligingsbeleid Salt Lake city een gevangenis gemaakt.
Je mag er niet boven vliegen, doe je dit wel dan wordt je door een aantal f16 verzocht opterotten.
Alleen de Amerikaanse pers mag op de banen komen.
Het terrijn schijnt zo dicht te zitten dat alleen spelers en genodigde er op kunnen komen.
Het wemelt er van de politie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2002, 14:35
Tofke_H
Tofke_H is offline
Sorry, maar oa het IOC vraagt dit. Elke keer gebeurt er wel iets op de OS. Bush doet natuurlijk ook extra zijn best om het laten uit te schijnen dat hij de man is, maar dat is gewoon mensen achter je krijgen voor de volgende verkiezing.
In Amsterdam met het huwelijk mochten er ook geen vliegtuigjes vliegen, stond er ook heel wat politie klaar, werd je gecontroleerd als je binnen wilde...

Oud 19-02-2002, 14:41
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
(knip)
Het wemelt er van de politie
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?

De OS zijn het grootste (of een van de grootste) spektakel van het jaar, dus loop je een risico dat je niet mág nemen als overheid / organisator, als je geen veiligheidsmaatregelen treft.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 14:45
Verwijderd
Ik wilde ff zeggen dat er 15% meer politie aanwezig is.
Forumbaas wat is er dan allemaal gebeurt, op de afgelopen 3 OWS?
Een aantal landen durfde bovendien niet naar de OS omdat Bush hun 'de as van het kwaad' noemde
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 14:54
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
Ik wilde ff zeggen dat er 15% meer politie aanwezig is.
Op de trouw van Maxima was er ik weet niet hoeveel meer politie aanwezig en er is daar nog nooit iets gebeurt.
Daarbij gaat het niet om de OWS maar om de OS.
En ik zal eens FF opzoeken straks (dan heb ik meer tijd) of ik nog info kan vinden over de laatste OS.

Citaat:
darkshooter schreef:
Een aantal landen durfde bovendien niet naar de OS omdat Bush hun 'de as van het kwaad' noemde
Euh, de landen komen niet omdat ze zich beledigd voelen. Bush noemde hen "de slechte" en daarom komen ze niet.
Er zijn enkele sporters die niet aan de openingscermonie meededen omdat ze bang waren.
Oud 20-02-2002, 01:32
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

Nou ja, in Atlanta '96 is een bommetje ontplofd, waarbij één slachtoffer is gevallen, IIRC.
Reageren

Regels voor berichten