Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2002, 19:47
RuffThugg
RuffThugg is offline
Mensen het is winter, loop a.u.b. niet met hoogwater en enkelsokken.

Alle zogenaamd steelo mensen, doe je broek normaal en draag normale sokken, het is niet "in" om kou te lijden.

Ik loop door Amsterdam en zie allemaal zogenaamde modeventjes met puma's met hoog water, doe normaal.

Mode is gebaseerd op seizoenen en de zomer is afgelopen dus behalve naar een feest kan het echt niet meer.

Of denken er hier mensen anders over, loop je liever kou te lijden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2002, 19:50
..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
weet je wat ik draag,
een dikke broek en drie sokken over elkar
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:50
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:

Alle zogenaamd steelo mensen, doe je broek normaal en draag normale sokken, het is niet "in" om kou te lijden.

Ik loop door Amsterdam en zie allemaal zogenaamde modeventjes met puma's met hoog water, doe normaal.

Mode is gebaseerd op seizoenen en de zomer is afgelopen dus behalve naar een feest kan het echt niet meer.

mee eens.

gothic word de winter mode mensen koop zoveel mogelijk zwarte kleren make up e.d en doe maar lekker mee in wat jullie vorig jaar afgrijselijk vonden.
Oud 18-10-2002, 19:55
S
S is offline
Ik deed deze zomer al geen hoogwater meer.

Zóó passé...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:56
RuffThugg
RuffThugg is offline
Hahaha, overdrijven is ook en vak, en helaas gothic wordt niet de mode.

Ik had natuurlijk kunnen verwachten dat de meesten hier niet zo zijn.

Maar ik en bepaalde vrienden van me hebben het best veel over mode en kleding en dit viel ons gewoon op.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:57
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:

Maar ik en bepaalde vrienden van me hebben het best veel over mode en kleding en dit viel ons gewoon op.
voor het geval het je ontgaan was meestal post ik niet serieus.
Oud 18-10-2002, 20:00
S
S is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:

Oh, maar ik heb ook zo gelopen hoor. Maar ja, deze hele zomer heb ik mijn broek gewoon gehad (of een stukje naarbinnen geslagen), de lente voor deze zomer ook al. Na zomer vorig jaar niet meer omgeslagen.

Ik vind het een stuk stylo'er (stoer klinkt dat) om het precies de goede lengte te laten zijn, dmv zo kopen of naar binnen slaan.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 20:23
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:

?
ik heb zoiets van, doe die dingen ook niet in de zomer aan, je loopt er bij als een nicht..

wat is btw een 'steelo mens'?
Oud 18-10-2002, 20:24
Verwijderd
Maillots en panty's.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 20:28
Jules
Jules is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef:
ja..leg ff uit
Oud 18-10-2002, 20:37
a new noise
a new noise is offline
mensen met stijl ofzo
Oud 18-10-2002, 20:39
Esmée
Esmée is offline
Mmm heb soms ook nog wel een spijkerbroek met instappertjes aan maar dat vind ik er nog anders uitzien dan hoogwaterbroeken en Puma's > dat ziet er idd te zomers uit naar mijn mening.. Maar vriend van me vanmiddag had bootschoenen en blote voeten (wel lange broek hoor ) en dat vond ik er helemaal niet zo superzomers uitzien.. ligt gewoon meer aan het hele zomer-strand-Costa-hoogwaterbroek-Puma-idee denk ik
Want op zich is het nog niet echt winter en je voeten vriezen er echt nog niet af, wat dat betreft valt het allemaal nog wel mee.
Oud 18-10-2002, 21:38
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
a new noise schreef:
mensen met stijl ofzo
Begin het beklemmende gevoel te hebben dat ik niet steelo mens ben . . .

Mwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben geen stylo mens MWELP MWELP MWELP
Oud 18-10-2002, 21:50
maudje
maudje is offline
Nou van mij mag iedereen dat in principe zelf weten. Ik snap alleen niet zo goed waarom mensen het zo koud gaan hebben terwijl het er echt niet uitziet om in de winter met van die blauwe, kippenvel enkeltjes te gaan lopen.

Zelf draag ik met dit weer gewoon een paar lekkere burlington of falke sokken.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 22:07
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef:

Steelo mensen zijn mensen met een kloppende (meestal avant-gardistische), modebewuste kledingstijl.(je ziet ze bijv. op bepaalde feesten)
Dat kan best uiteenlopen, maar komt er toch wel op neer dat het de trendzetters zijn.

Het is trouwens best wel moeilijk om dit uit te leggen aan anderen, ik en bepaalde vrienden van me begrijpen elkaar op dit vlak namelijk altijd.(en S begrijpt me ook wel volgens mij)

Ik heb het dus ook over de zgn. steelo-mensen, puma en hoogwater(naar buiten vooral) zijn erg "passe" namelijk(ja toch S?, ik sla namelijk ook altijd naar binnen om).

O ja, wat mensen zelf doen vind ik niet erg.
Maar waarom kou lijden om modieus en trendy en cool gevonden te worden terwijl het al niet meer cool en trendy is?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 22:13
S
S is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
puma
Puma heeft een erg phat model geintroduceert, die ze alleen bij Invito hebben. Duurder dan alle andere Puma's (120 euro), maar heel mooi. Moet je s kijken.

En de Mostro's en Sparco's vind ik ook nogsteeds erg .

Helemaal zwarte schoen en het logo staat aangegeven met 2 lijntjes. En er lopen 2 lijntjes langs de zool. Dat is alles.

Laatst gewijzigd op 18-10-2002 om 22:16.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 22:18
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
S schreef:
Puma heeft een erg phat model geintroduceert, hebben ze alleen bij Invito. Duurder dan alle andere Puma's (120 euro), maar zó stijlvol. Moet je s kijken.

En de Mostro's en Sparco's vind ik ook nogsteeds erg .

Helemaal zwarte schoen en het logo staat aangegeven met 2 lijntjes. En er lopen 2 lijntjes langs de zool. Dat is alles.
Ja, ik ben niet zo gek van puma, het is hier meer een schoen voor de massa.

Citaat:
Mja
Hehehe

Btw, je kent die evisu met al die zakken over de hele broek met de seagull in verschillende kleuren erop volgens mij wel.(?)
Die is echt vet, heb ik nog niemand hier in de buurt mee zien lopen, maar hij is dan ook 450 euro ................DUUR
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 22:48
S
S is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
Ja, ik ben niet zo gek van puma, het is hier meer een schoen voor de massa.

Hehehe

Btw, je kent die evisu met al die zakken over de hele broek met de seagull in verschillende kleuren erop volgens mij wel.(?)
Die is echt vet, heb ik nog niemand hier in de buurt mee zien lopen, maar hij is dan ook 450 euro ................DUUR
Ja. Hebben ze hier ook. Ik vind die niet mooi hoor... Ik vind het meer iets voor een optreden van Jody Bernal eigelijk ...

Al die kleurtjes op 25 (kont)zakken... Nee. Niet mijn smaak.

Voor dat geld een evisubroek, een evisushirt en een paar schoenen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 00:10
McMe
McMe is offline
Citaat:
S schreef:
Mijn schoenen zijn helemaal zwart en logoloos. Al die lelijke logo's overal op, bah. Kan mij het schelen wie die dingen heeft gemaakt (meestal overigens zielige kindjes in arme landen; niet iets waar ik trots op zou zijn). Verder zitten mijn schoenen erg lekker. Of is dat uit, schoenen met draagcomfort?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 08:25
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ach.. ik loop in lange broeken met panties en beenwarmers eronder..
mjah.. ik vind ook idd dat ze zich weer moeten aanpassen aan de wintermode.. want het ziet er best wel niet uit..
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 10:26
Quiana
Quiana is offline
Naja..
Ik draag enkelsokjes omdat ik het geen gezicht vind
om grote sokken onder mn broek te zien uitsteken..
Mag ik?
Laat mensen dragen wat ze willen,
als ze ervoor kiezen..
Ik zeg toch ook niet dat je dit en dit moet dragen?
Oud 19-10-2002, 10:50
Vinzz
Vinzz is offline
achterlopende mensen denken dat het nu juist stoer is
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 17:26
shanli
shanli is offline
Ik heb zelf 2 paar kousen overeen aan
Waar jij je druk om maakt
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 17:43
Mysterons
Mysterons is offline
vorige winter zag ik meisjes voor me fietsen met een opgerolde spijkerbroek en van die hele lage glimmende instappertjes. ZONDER pantykousen ofzo..en geen winterjas, maar een spijkerjack.

terwijl ik daar fietste met een sjaal, twee truien, een lange broek en pantys eronder en het nog koud had.
Oud 19-10-2002, 19:34
ruby soho
ruby soho is offline
ik heb zoiets van; waar maak je je echt druk om?
als mensen kou willen lijden dan moeten ze vooral hun gang gaan...

op een alto-meisje met een kort rokje word toch ook niet gezeken (en nee komt niet aan met een ik draag er panty's en 6 paar beenwarmers onder, want panty's zijn dus echt NIET warm in de winter)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2002, 20:42
~Third Day~
~Third Day~ is offline
Ik heb altijd sokken aan : sippie sokken, streepjes sokken, minniemouse sokken, rooie sokken, gele sokken, blauwe sokken, groene sokken, paarse sokken, zwarte sokken, muziek sokken, grijze sokken, witte sokken, sportsokken.
Oud 19-10-2002, 21:03
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:

Precies hetzelfde schiet iedere keer door mijn kop als ik op school loop en weer zo'n gast zie lopen met blote enkels.... Meestal zijn dat het type mensen dat het hip zijn mbt het ultiem volgen van mode niet helemaal hebben begrepen, en overal maar wat achteraan sukkelen ....
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 21:06
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
Steelo mensen zijn mensen met een kloppende (meestal avant-gardistische), modebewuste kledingstijl.(je ziet ze bijv. op bepaalde feesten)
Dat kan best uiteenlopen, maar komt er toch wel op neer dat het de trendzetters zijn.

Het is trouwens best wel moeilijk om dit uit te leggen aan anderen, ik en bepaalde vrienden van me begrijpen elkaar op dit vlak namelijk altijd.(en S begrijpt me ook wel volgens mij)

Ik heb het dus ook over de zgn. steelo-mensen, puma en hoogwater(naar buiten vooral) zijn erg "passe" namelijk(ja toch S?, ik sla namelijk ook altijd naar binnen om).
Het type dat jij hier schetst zijn juíst geen trendsetters, maar de gasten die dat dolgraag willen zijn en overal maar wat achteraan sukkelen . Trendsetters vind ik mensen met een eigen stijl, die deze stijl mixen met mode, waarbij ze afwijken van de massa.... Die massa volgt dan even later ...
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 21:17
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
SpiritX schreef:
Precies hetzelfde schiet iedere keer door mijn kop als ik op school loop en weer zo'n gast zie lopen met blote enkels.... Meestal zijn dat het type mensen dat het hip zijn mbt het ultiem volgen van mode niet helemaal hebben begrepen, en overal maar wat achteraan sukkelen ....
Mee eens.

@ Ruby Soho, het gaat me niet om alto of niet, ik ben zelf geen alto namelijk.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 21:22
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
SpiritX schreef:
Het type dat jij hier schetst zijn juíst geen trendsetters, maar de gasten die dat dolgraag willen zijn en overal maar wat achteraan sukkelen . Trendsetters vind ik mensen met een eigen stijl, die deze stijl mixen met mode, waarbij ze afwijken van de massa.... Die massa volgt dan even later ...
Ik heb 2 types beschreven de bovenste(de trendsetter) en de onderste(de trendvolgers/volgers-volger).
Bij die bovenste moest nog "eigen stijl"(zoals jij zegt), ik ben het volledig met je eens.

Mensen die echt "steelo" hebben zie je op feesten als SPDFRX(Speedfreax) en Now&Wow in het algemeen, niet iedereen die daar rondloppt is een trendsetter natuurlijk maar daar lopen wel de trendsetters rond.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 23:45
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:

@ Ruby Soho, het gaat me niet om alto of niet, ik ben zelf geen alto namelijk.
dat wou k ook helemaal niet zeggen met die opmerking, t is alleen zo dat hier op t forum steeds maar weer word gezeken op van die trendy figuren en hun kleding en breezer-gehalte... k bedoel; waar maak je je druk om? je bent toch niet verplicht er ook zo bij te gaan lopen. als hun zich er goed bij voelen, laat ze dan gewoon

trouwens breezer is best lekker
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 15:51
RuffThugg
RuffThugg is offline
Hmmm..nou ja.....ik ben zelf zo'n trendyfiguur, alleen is het en juist niet trendy en superkoud.

En Smirnoff is lekkerder.

Maar je hebt wel gelijk, alleen was het niet mijn intentie om trendyfiguren in t algemeen af te zeiken.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 21:27
Rhinus
Rhinus is offline
Ik heb witte sokken bij een blauwe spijkerbroek en donkere schoenen. Ben ik nu een modebarbaar?

Goedzo!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 21:29
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:

En Smirnoff is lekkerder.

met flugel
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 08:53
Ninnoc
Ninnoc is offline
tja, ik loop nu ook met blote voetjes in mijn converse, anders moet ik sokken gaan wassen en ik ben een beetje lui
maar goed ik snap ook niet waarom mensen in de zomer met rokjes lopen, dat is toch net zoiets
Oud 23-10-2002, 18:48
Prins
Prins is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
Ik heb 2 types beschreven de bovenste(de trendsetter) en de onderste(de trendvolgers/volgers-volger).
Bij die bovenste moest nog "eigen stijl"(zoals jij zegt), ik ben het volledig met je eens.

Mensen die echt "steelo" hebben zie je op feesten als SPDFRX(Speedfreax) en Now&Wow in het algemeen, niet iedereen die daar rondloppt is een trendsetter natuurlijk maar daar lopen wel de trendsetters rond.
Jij bent dus duidelijk NIET trendy, maar meer iemand die de mode een beetje volgt. Trendy is toch wel degelijk iets anders. Mensen die echt trendy zijn of trendsettend zijn zul je er bijv. nooit op kunnen betrappen dat zij naar anderen kijken wat betreft hun kleding of kleding aanschaffen dat in meer dan één winkel te krijgen is, of uberhaupt in een winkel te krijgen is.
Echt trendy mensen die gaan ook niet naar N&W, dat is echt alweer geweest jongen! Zij lopen op feestjes waar jij nog nooit gehoord van hebt, waar bijv. alleen maar gastenlijst voor is en die bij niemand die niet 'leuk' is bekend zijn. Kortom pas op met teveel fouten in één post te maken!
Oud 23-10-2002, 19:12
RuffThugg
RuffThugg is offline
Ik heb volgens mij ook niet gezegd dat ik de trend zet, dat zou ik niet van mezelf durven beweren, ik volg inderdaad de trends.
Ik zeg ook niet dat alle mensen in N&W trendsetters zijn, je ziet daar wel vaak dingen voor het eerst.

En natuurlijk lopen de echte trendy mensen op feesten rond met bijv. alleen gastenlijst en waar ik nog nooit van gehoord heb.

Alleen weet ik daar nou eenmaal geen voorbeelden van te geven omdat ik ze dus niet ken...........logisch.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 11:01
Kubstudent
Kubstudent is offline
Soms is het best lekker om zonder sokken in je bootschoenen rond te lopen...
Oud 24-10-2002, 11:17
eztah
eztah is offline
Mijah, ik vind het wel grappig om te zien dat mensen er 'steelo' uit willen zien en het ongelooflijk koud hebben.
En dat geld ook voor een paar meisjes die ik ken, die altijd met minirokjes lopen, ja, ook in de winter. Voor aandacht moet je toch wat doen, he?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 11:22
Hukkie
Hukkie is offline
wat bezielt het iemand om vrijwillig een blaasontsteking op te lopen, vraag ik me dan af Niet dat ik het zo verschrikkelijk lelijk vind (ook niet dat IK het aan zou willen ), het ziet er alleen zo gruwelijk koud uit. Loop je daar met je lange winterjas en een dikke sjaal, komen dr allemaal meisjes met flinterdunne broekjes en hyperkorte rokjes voorbij.. *brrrr*
Oud 24-10-2002, 11:41
S
S is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:

En natuurlijk lopen de echte trendy mensen op feesten rond met bijv. alleen gastenlijst en waar ik nog nooit van gehoord heb.

Neuh, dat is onzin.

Ik geloof dat die mensen 'op de gastenlijst' ook naar N&W, Splendid of SPDFRX gaan.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 16:57
Rioto
al zie ik zo iemand lopen weet ik gelijk hoe die gene in elkaar zit ...EMO!

sorry ik zal het voortaan proberen te laten
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 17:09
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:

ik!!!! meuh, ik heb altijd laarzen aan, met enkelsokjes eronder.. vraag me niet waarom... en ik heb het echt niet koud hoor... en anders trek ik wle ene jas aan
Oud 25-10-2002, 19:22
S
S is offline
Citaat:
Prins schreef:
Jij bent dus duidelijk NIET trendy, maar meer iemand die de mode een beetje volgt. Trendy is toch wel degelijk iets anders. Mensen die echt trendy zijn of trendsettend zijn zul je er bijv. nooit op kunnen betrappen dat zij naar anderen kijken wat betreft hun kleding of kleding aanschaffen dat in meer dan één winkel te krijgen is, of uberhaupt in een winkel te krijgen is.
Echt trendy mensen die gaan ook niet naar N&W, dat is echt alweer geweest jongen! Zij lopen op feestjes waar jij nog nooit gehoord van hebt, waar bijv. alleen maar gastenlijst voor is en die bij niemand die niet 'leuk' is bekend zijn. Kortom pas op met teveel fouten in één post te maken!
Jij maakt teveel fouten in één post.

Trendy. Ik zoek et voor je op en wat rolt eruit (VanDale);

Citaat:
´tren·dy (bn.)

1 de trend volgend => eigentijds, modieus
Dus een modevolgend persoon.

Verder zeg je dat de trendsetters nooit naar iemand anders kijken... Denk je dat de trendsetters 2 personen ofzo zijn?!

Maar denk eens na.

Kijk, de massa volgt de trendsetters, een trendsetter krijgt een idee om gek te doen, andere mensen doen hem na (deze mensen noemen wij dan de trendsetter - terwijl het idee eigelijk al oud was).

Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar van jouw verhaal klopt niet zoveel. Er zitten een aantal gaten in.

Oh ja. Nog iets. Zullen wij nu even wedden dat de trendsetters ook naar N&W gaan? Ook naar Splendid?

Jij denkt dat Trendsetters BN'ners zijn. Dat zij de Elite van Nederland zijn. Nou, sorry hoor, maar het zijn meestal gewoon mensen zoals jij of ik.

Of dat hun kleding niet in gewone winkels te krijgen is. Trendsetters lopen echt niet in Monsterbroeken. Dat bijvoorbeeld Evisu speciaal voor hun even de nieuwste collectie over laat komen (tuurlijk niet via MoshiMosi, dat is voor de mensen die achterlopen ).

Ik sprak er met Prototype over en wat hij zei klopt.

Dé echte trendsetters lopen in kleding die eigelijk uit zijn. Kleding van 10 of 20 jaar geleden.

- Spijkerjassen bijvoorbeeld. Snoop's clip Gin & Juice, is ontzettend oud (Jaren '80). Toen was dat hot.
- De grote Pilotenbrillen van RayBan. Zijn teruggekomen.
- Haar in een kuif, is jaren '80.

Citaat:
Ninh | Paul Oakenfold - Starry Eyed Surprise zegt:
trendsetters pakken imho dingen uit het verleden en 'vernieuwen' het, zo blijft het 'in'
En daarbij sluit ik me volledig aan.

Laatst gewijzigd op 25-10-2002 om 19:27.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 22:40
RuffThugg
RuffThugg is offline
@S

Splendid is in de 3 keer dat ik nu gegaan ben wel achteruit gegaan, het wordt steeds normaler qua mensen.
Het wordt steeds meer zo van "Ik heb gehoord dat dat wel vet is, kom we gaan" En het dan overal gaan rondbazuinen dat ze er geweest zijn, best veel gare mensen hier uit de omgeving zijn er of afgelopen keer voor het eerst geweest of willen ook gaan.

En met die "gare mensen" bedoel ik de mensen die steelo willen zijn door in de winter op puma's met enkelsokjes te lopen.

Het is jammer.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 22:46
S
S is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
@S

Splendid is in de 3 keer dat ik nu gegaan ben wel achteruit gegaan, het wordt steeds normaler qua mensen.
Het wordt steeds meer zo van "Ik heb gehoord dat dat wel vet is, kom we gaan" En het dan overal gaan rondbazuinen dat ze er geweest zijn, best veel gare mensen hier uit de omgeving zijn er of afgelopen keer voor het eerst geweest of willen ook gaan.

Oke, schrap Splendid maar.

[qupte]
Het is jammer.
[/QUOTE]

C'est dommage...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 12:06
mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
maudje schreef:
Nou van mij mag iedereen dat in principe zelf weten. Ik snap alleen niet zo goed waarom mensen het zo koud gaan hebben terwijl het er echt niet uitziet om in de winter met van die blauwe, kippenvel enkeltjes te gaan lopen.

Zelf draag ik met dit weer gewoon een paar lekkere burlington of falke sokken.
ow jah stoerr hoowr die burlington.. ik draag altijd sokken van de vuilnisbelt
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 14:12
S
S is offline
Citaat:
mood indigow schreef:
ow jah stoerr hoowr die burlington.. ik draag altijd sokken van de vuilnisbelt
Dat mag.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 10:46
enrico
enrico is offline
ik loop ook nog wel af en toe met blote voeten in m'n bootschoenen, het is buiten nog boven de 10 graden
dan vriezen je voeten er niet af hoor.

gr. enrico
Oud 28-10-2002, 13:36
Prins
Prins is offline
Citaat:
S schreef:
Neuh, dat is onzin.

Ik geloof dat die mensen 'op de gastenlijst' ook naar N&W, Splendid of SPDFRX gaan.
Daar hebben ze ook gastenlijst, drol!

Met die feesten bedoel ik meer feesten van o.a. M-Bar en de kleinere feesten van Extrema. -op je andere post reageer ik nog, heb er nu te weinig tijd voor.
Reageren

Regels voor berichten