Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik vind het een stuk stylo'er (stoer klinkt dat) om het precies de goede lengte te laten zijn, dmv zo kopen of naar binnen slaan. |
![]() |
||
Citaat:
wat is btw een 'steelo mens'?
|
Mmm heb soms ook nog wel een spijkerbroek met instappertjes aan maar dat vind ik er nog anders uitzien dan hoogwaterbroeken en Puma's > dat ziet er idd te zomers uit naar mijn mening.. Maar vriend van me vanmiddag had bootschoenen en blote voeten (wel lange broek hoor
![]() ![]() Want op zich is het nog niet echt winter en je voeten vriezen er echt nog niet af, wat dat betreft valt het allemaal nog wel mee.
|
Nou van mij mag iedereen dat in principe zelf weten. Ik snap alleen niet zo goed waarom mensen het zo koud gaan hebben terwijl het er echt niet uitziet om in de winter met van die blauwe, kippenvel enkeltjes te gaan lopen.
Zelf draag ik met dit weer gewoon een paar lekkere burlington of falke sokken. |
![]() |
||
Citaat:
Dat kan best uiteenlopen, maar komt er toch wel op neer dat het de trendzetters zijn. Het is trouwens best wel moeilijk om dit uit te leggen aan anderen, ik en bepaalde vrienden van me begrijpen elkaar op dit vlak namelijk altijd.(en S begrijpt me ook wel volgens mij) Ik heb het dus ook over de zgn. steelo-mensen, puma en hoogwater(naar buiten vooral) zijn erg "passe" namelijk(ja toch S?, ik sla namelijk ook altijd naar binnen om). O ja, wat mensen zelf doen vind ik niet erg. Maar waarom kou lijden om modieus en trendy en cool gevonden te worden terwijl het al niet meer cool en trendy is? |
![]() |
||
Citaat:
En de Mostro's en Sparco's vind ik ook nogsteeds erg ![]() Helemaal zwarte schoen en het logo staat aangegeven met 2 lijntjes. En er lopen 2 lijntjes langs de zool. Dat is alles. Laatst gewijzigd op 18-10-2002 om 22:16. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Btw, je kent die evisu met al die zakken over de hele broek met de seagull in verschillende kleuren erop volgens mij wel.(?) Die is echt vet, heb ik nog niemand hier in de buurt mee zien lopen, maar hij is dan ook 450 euro ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Al die kleurtjes op 25 (kont)zakken... Nee. Niet mijn smaak. Voor dat geld een evisubroek, een evisushirt en een paar schoenen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
vorige winter zag ik meisjes voor me fietsen met een opgerolde spijkerbroek en van die hele lage glimmende instappertjes. ZONDER pantykousen ofzo..en geen winterjas, maar een spijkerjack.
terwijl ik daar fietste met een sjaal, twee truien, een lange broek en pantys eronder en het nog koud had.
|
ik heb zoiets van; waar maak je je echt druk om?
als mensen kou willen lijden dan moeten ze vooral hun gang gaan... op een alto-meisje met een kort rokje word toch ook niet gezeken (en nee komt niet aan met een ik draag er panty's en 6 paar beenwarmers onder, want panty's zijn dus echt NIET warm in de winter) |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik heb altijd sokken aan : sippie sokken, streepjes sokken, minniemouse sokken, rooie sokken, gele sokken, blauwe sokken, groene sokken, paarse sokken, zwarte sokken, muziek sokken, grijze sokken, witte sokken, sportsokken.
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
@ Ruby Soho, het gaat me niet om alto of niet, ik ben zelf geen alto namelijk. |
![]() |
||
Citaat:
Bij die bovenste moest nog "eigen stijl"(zoals jij zegt), ik ben het volledig met je eens. Mensen die echt "steelo" hebben zie je op feesten als SPDFRX(Speedfreax) en Now&Wow in het algemeen, niet iedereen die daar rondloppt is een trendsetter natuurlijk maar daar lopen wel de trendsetters rond. |
![]() |
||
Citaat:
trouwens breezer is best lekker ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
tja, ik loop nu ook met blote voetjes in mijn converse, anders moet ik sokken gaan wassen en ik ben een beetje lui
![]() maar goed ik snap ook niet waarom mensen in de zomer met rokjes lopen, dat is toch net zoiets
||
![]() |
Citaat:
Echt trendy mensen die gaan ook niet naar N&W, dat is echt alweer geweest jongen! Zij lopen op feestjes waar jij nog nooit gehoord van hebt, waar bijv. alleen maar gastenlijst voor is en die bij niemand die niet 'leuk' is bekend zijn. Kortom pas op met teveel fouten in één post te maken!
|
Ik heb volgens mij ook niet gezegd dat ik de trend zet, dat zou ik niet van mezelf durven beweren, ik volg inderdaad de trends.
Ik zeg ook niet dat alle mensen in N&W trendsetters zijn, je ziet daar wel vaak dingen voor het eerst. En natuurlijk lopen de echte trendy mensen op feesten rond met bijv. alleen gastenlijst en waar ik nog nooit van gehoord heb. Alleen weet ik daar nou eenmaal geen voorbeelden van te geven omdat ik ze dus niet ken...........logisch. |
![]() |
|
wat bezielt het iemand om vrijwillig een blaasontsteking op te lopen, vraag ik me dan af
![]() ![]()
||
Citaat:
||||
Citaat:
Trendy. Ik zoek et voor je op en wat rolt eruit (VanDale); Citaat:
Verder zeg je dat de trendsetters nooit naar iemand anders kijken... Denk je dat de trendsetters 2 personen ofzo zijn?! Maar denk eens na. Kijk, de massa volgt de trendsetters, een trendsetter krijgt een idee om gek te doen, andere mensen doen hem na (deze mensen noemen wij dan de trendsetter - terwijl het idee eigelijk al oud was). Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar van jouw verhaal klopt niet zoveel. Er zitten een aantal gaten in. Oh ja. Nog iets. Zullen wij nu even wedden dat de trendsetters ook naar N&W gaan? Ook naar Splendid? Jij denkt dat Trendsetters BN'ners zijn. Dat zij de Elite van Nederland zijn. Nou, sorry hoor, maar het zijn meestal gewoon mensen zoals jij of ik. Of dat hun kleding niet in gewone winkels te krijgen is. Trendsetters lopen echt niet in Monsterbroeken. Dat bijvoorbeeld Evisu speciaal voor hun even de nieuwste collectie over laat komen (tuurlijk niet via MoshiMosi, dat is voor de mensen die achterlopen ![]() Ik sprak er met Prototype over en wat hij zei klopt. Dé echte trendsetters lopen in kleding die eigelijk uit zijn. Kleding van 10 of 20 jaar geleden. - Spijkerjassen bijvoorbeeld. Snoop's clip Gin & Juice, is ontzettend oud (Jaren '80). Toen was dat hot. - De grote Pilotenbrillen van RayBan. Zijn teruggekomen. - Haar in een kuif, is jaren '80. Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-10-2002 om 19:27. |
![]() |
|
@S
Splendid is in de 3 keer dat ik nu gegaan ben wel achteruit gegaan, het wordt steeds normaler qua mensen. Het wordt steeds meer zo van "Ik heb gehoord dat dat wel vet is, kom we gaan" En het dan overal gaan rondbazuinen dat ze er geweest zijn, best veel gare mensen hier uit de omgeving zijn er of afgelopen keer voor het eerst geweest of willen ook gaan. En met die "gare mensen" bedoel ik de mensen die steelo willen zijn door in de winter op puma's met enkelsokjes te lopen. Het is jammer. |
![]() |
||
Citaat:
Oke, schrap Splendid maar. [qupte] Het is jammer. [/QUOTE] C'est dommage... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Met die feesten bedoel ik meer feesten van o.a. M-Bar en de kleinere feesten van Extrema. -op je andere post reageer ik nog, heb er nu te weinig tijd voor.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
vrijdagavond verhaal Sasjeliefff | 1 | 31-10-2005 18:14 | |
De Kantine |
"Hij heeft witte sokken aan" "nee toch, meteen dumpen!!" Lorelei | 106 | 13-06-2005 16:35 | |
Psychologie |
Welke tics/fobieën/dwangen heb jij? phensicske | 109 | 23-05-2005 14:34 | |
De Kantine |
Ik ben een beetje raar. Jij ook? Rodion | 201 | 21-02-2005 17:24 |